16
dec.
21

… LA MAL


După cum începuse meciul cu nou promovata cea rapidă de lângă stația de metrou Pipera, se profila un nou set câștigat de steliștii lui GgB asistat de Toni Petrea. Vreo 20 de minute în care Săpunaru și ai lui au fost copleșiți de vijelia-ngrozitoare, care vine, vine, vine, calcă totul în picioare. Golul lui Tănase a venit firesc și părea să anunțe un scor fluviu. N-a fost să fie așa, ai noștri au redevenit cei pe care-i cunoaștem: haotici în joc, incapabili să pună la punct gașca de cotonogari vișinii. Ba mai erau și neputincioși în fața porții. Nu-i vorbă, și fluierici-aiurea, cum e acest Kovács, a contribuit și el la echilibrarea jocului, acordând, în minutele de prelungire ale primei reprize, penalty corsicanilor după o fază ce putea fi interpretată ca fault în atac. Mă rog, așa am văzut eu…

Și mi-a fost teamă că 1-1 va rămâne scorul, ba tradiționalele bâlbe ale alor noștri puteau să ne întristeze de tot. Dar au venit aceste ultime minute, în care Săpunaru ne-a oferit un penalty (parcă în compensare pentru cel obținut…), iar Tănase n-a ratat. Ba s-a făcut și 3-1, un scor mai aproape de unul normal între o echipă ce trage la titlu și una care s-a înecat, potrivit zicalei, la mal… Dar, în afară de scor, n-am avut prea multe de care să fiu mulțumit. Încă mai aștept să văd Steaua mea, nu ce-a făcut Becali din ea…

P.S. Cică în peluza rapidistă s-a putut observa o pânză pe care era pictat un ultras mascat care se strâmbă la rivali, cu mesajul „Capitala ne aparține”. Pe bune? Poate se refereau la o anumită parte a sectorului 5


1 Răspuns to “… LA MAL”


  1. 1 Ovidiu
    decembrie 16, 2021 la 21:23

    6, bre, sectoru’ 6. Mi-au placut peluzele aseara. Bravo la amandoua!


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.


FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

”PÂNĂ LA URMĂ, ÎN ȚARĂ EXISTĂ DOAR FCSB” (Cristi Pustai)

Comentarii recente

JLo la IARĂȘI…
Dawson la FINAL ÎN GROAPĂ?
Dawson la FINAL ÎN GROAPĂ?
Ovidiu la FINAL ÎN GROAPĂ?
Dawson la IARĂȘI…

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba