06
dec.
21

ȘANSE


Alt meci care mă face să spun: „Asta nu e Steaua mea!” Păi, să joci cu UTA și să vezi că ăia n-au nicio teamă, n-au nicio reținere, nici măcar în a da la gioale, nu se sfiesc să atace, arătându-mi a nu știu câta oară ce apărare penibilă avem, ce mijloc aiurea și ce atac impotent… Noroc cu arbitrul,  că ne-a salvat cu penalty-urile lui. Un 2-1 care putea fi și remiză, ba chiar și înfrângere, că nu numai noi, dar și arădenii au ratat câteva ocazii bune. Am mai spus-o: bre, la noi, acilea, mai merge, că fotbalul ăsta e cam bambilici, dar ce ne facem în Ioropa, ba și-n Asia, că iar dăm peste mai știu eu ce karagandezi…

Am făcut greșeala să mă uit și la dezbaterile de după meci. Pe furibundul antrenor al arădenilor, László Balint l-am mai înțeles, că putea da lovitura. Dar am dat iar peste mutra acră a lui Decebal Rădulescu, luând-o pe coclauri cu „analiza” lui, cu sentințe necruțătoare și coșmaruri cu Valentin Ceaușescu și alte alea. Cristian Tudor Popescu mai lipsea… Arbitrul, da, ne-a favorizat la penalty-uri, dar nu cred că a fost „pro-FCSB”. Pur și simplu, a greșit la al doilea penalty (că primul mi s-a părut corect acordat), dar a și fost mult prea îngăduitor cu jocul dur al UTA-ei, în care călcatul pe bombeuri și coatele-n spate par să fie ceva natural.

Una peste alta, am ajuns să mă-ntreb dacă oi mai apuca să văd măcar un meci ca lumea, cu o apărare impenetrabilă, cu un mijloc laborios și inspirat, cu un atac care să facă franjuri apărările adverse. Slabe șanse!


2 Răspunsuri to “ȘANSE”


  1. 1 Dawson
    decembrie 6, 2021 la 10:10

    La primul penalty l-a calcat ala pe Tavi si i-a tras un cot in gat in careu, PNRR…
    La al doilea, e posibil ca fluierasul sa fi trecut cu vederea o eventuala minge iesita afara in prealabil, dar la fel facuse mai devreme si-n cazul unor interventii cel putin suspecte ale aradenilor in propriul careu – cea cu impinsul in saritura mi-a amintit de fotbalul din curtea scolii, cand jucam cu C-ul, iar profa lor de sport se prefacea ca nu vede absolut nimic.
    Oricum, zbierotaniile lui Laszlo, cum ca i-au spus lui baietii la vestiar c-au fost mai buni, c-au simtit ei, deci e clar ca arbitrul a tinut cu Steaua => iar PNRR.

    PS
    La multi ani sarbatoritilor de azi! 😉

  2. 2 Ovidiu
    decembrie 6, 2021 la 21:36

    La primul penalty e chestie de milimetri. Nu stiu daca l-a atins sau nu. Oricum sunt scarbit de modul in care 99,99% dintre fotbalisti incearca sa pacaleasca arbitrul. In niciun alt sport nu exista comportamentul asta mizerabil.
    La al doilea, probabil ca mingea a iesit, dar se poate discuta si aici. Sunt multi bagatori de seama pe la televiziuni, chiar si oameni de fotbal, care nu stiu care sunt limitele terenului de fotbal. Cei mai multi cred ca daca se vede verdele intre minge si tusa e aut. Dar nu e chiar asa. Nu e ca la tenis. La tenis limita terenului e o dreapta, la fotbal e un plan vertical, ridicat pe marginea exterioara a tusei. La tenis mingea e in teren daca urma de contact a mingii e cel putin tangenta la dreapta care reprezinta exteriorul tusei, la fotbal daca mingea (deci nu urma de contact a ei) e cel putin tangenta la planul de care vorbeam. Ceea ce nu e deloc acelasi lucru. La una e geometrie plana, la cealalta e in spatiu. Complicat pentru multa lume 😀


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.


FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

”PÂNĂ LA URMĂ, ÎN ȚARĂ EXISTĂ DOAR FCSB” (Cristi Pustai)

Comentarii recente

Mihai Hristea la IARĂȘI…
JLo la IARĂȘI…
Dawson la FINAL ÎN GROAPĂ?
Dawson la FINAL ÎN GROAPĂ?
Ovidiu la FINAL ÎN GROAPĂ?

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba