15
mai
22

IARĂȘI…


Iaca, bre, că iar am fost ca Rapidul. Când ziceam și eu că se poate, na, că ne-am înecat la mal…

Un meci care trebuia câștigat la scor s-a terminat 2-2, ceea ce face iar campioană din CFR. Că doar n-oți gândi că deseară îi încurcă oltenii! Nu, bre, spre deosebire de Steaua, CFR știe să joace meciurile decisive: fără scrupule, fără milă. Să vedeți dat la gioale și tumbe la orice atingere de către adversar…

Despre meciul de aseară, nici n-are rost să vorbim prea mult. Voluntarii au avut un portar în zi de grație, steliștii au ratat exasperant, fundașii au cam uitat că rolul lor e să apere poarta, nu să se avânte în atac și să lase spațiu de manevră contraatacurilor ilfovenilor. Și uite așa, în loc de 7-8 goluri, Steaua a dat doar 2, iar Nemec și băiatul ăla de care n-am auzit până acum au făcut ca meciul să se termine cu o remiză mincinoasă, după un meci care mi-a amintit de 0-2 cu Craiova, după o partidă pe care am dominat-o copios.

Așadar, iar locul 2. Și în ediția următoare o luăm iar de la capăt…


6 Răspunsuri to “IARĂȘI…”


  1. 1 Dawson
    mai 15, 2022 la 07:54

    Ei, dar a castigat Ucraina Iepurovizionu’… 😀

  2. 2 Ovidiu
    mai 15, 2022 la 10:36

    Dupa al doilea gol al Stelei am inchis, de nervi, televizoru’, si n-am stiut, pana dimineata, ca s-a terminat 2-2. Nu e chiar finalu’, pentru ca m-astept ca echipa bursucului sa nu fie in stare sa bata diseara. Dar nici pe Steaua n-o vad in stare sa bata CFR-ul din Cluj.

  3. 3 Ovidiu
    mai 16, 2022 la 12:20

    Hai ca m-am distrat un pic si in timpul meciului, cand unul dintre comentatori mai avea un pic si crapa de draci ce avea, si la final, urmarind corul de bocitoare de la Digi 😀 . Atata rahat s-a mancat cu cele doua pozitii de offside milimetrice, da’ nu s-a amintit nimic de greselile kilometrice in favoarea Stelei pe parcursul campionatului, centarea din peluza din finalul meciului cu UTA fiind numai una dintre ele. Succes la meciul cu CFR, bre! 😀 😀 😀

    PS Nu inteleg ce are lumea cu Gigi. De atata amar de vreme reuseste sa fie vicecampion. Ce antrenor roman, in afara de Dan Petrescu, e mai sus ca el?

  4. 4 Dawson
    mai 16, 2022 la 22:50

    Daca nu-i felicita Geoana si pe franarii de la Cluj, tot degeaba… 😀

  5. 5 JLo
    ianuarie 21, 2024 la 20:07

    Salutare tuturor! Acum, pe TVR cultural, Rashomon cu Toshiro Mifune

  6. 6 Mihai Hristea
    mai 4, 2024 la 02:13

    Hai ca de data asta a mers => Forza Steaua!!! 😉


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.


FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

”PÂNĂ LA URMĂ, ÎN ȚARĂ EXISTĂ DOAR FCSB” (Cristi Pustai)

Comentarii recente

Mihai Hristea la IARĂȘI…
JLo la IARĂȘI…
Dawson la FINAL ÎN GROAPĂ?
Dawson la FINAL ÎN GROAPĂ?
Ovidiu la FINAL ÎN GROAPĂ?

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba