18
ian.
17

RĂZBOIUL STELELOR


Vânzoleala produsă de serialul de dezvăluiri ale lui Ghiță e o pâine bună de mâncat pentru televiziuni și atotștiutorii lor șpețialiști. Pe de altă parte, presa sportivă are și ea pâinica ei, din care mănâncă pe săturate mâzgălicii noștri. Am tot evitat să-mi spun părerea în privința războiului stelelor (CSA vs Steaua lui Becali), în speranța că se va ajunge la o înțelegere convenabilă atât celor două părți, cât, mai ales, nouă, poporului stelist dezbinat.  Dar, cum conflictul pare să se acutizeze pe zi ce trece, nu pot să nu comentez și eu un pic…

A apărut, ieri-alaltăieri,  un nou comunicat, de data asta din partea CSA, nu din a ciudatului Talpan. Ce citim? ”CSA rămâne consecvent proiectului de înfiinţare a echipei de fotbal seniori” Deci, potrivit comunicatului, e vorba de înființarea unei noi echipe. Înseamnă că secția de fotbal… a fost desființată cândva. Și, atunci, ce a fost echipa lui Păunescu, preluată ulterior de GgB? Și cum rămâne cu perioada când CSA nu a mai avut secție de fotbal? Nou înființata, mai poate ea pretinde palmaresul de până în 1999, sau 2003? Să vezi acum cum sar avocații… Nu mă pricep, nici nu am intenția de a mă lansa în studierea aprofundată a cazului, văd că specialiștii se contrazic de mama focului, dar, GgB pare mai blindat cu documente. Om vedea ce o mai ieși… Un lucru, însă, mi-e clar: toate au fost făcute ca să fie îndepărtat GgB. Dupa aia, să vedeți ce repede cad la pace Ministerul și noul/noii investitori…

Astăzi, GSP publică o declarație a lui Laci Bölöni ”Actuala conducere a Stelei, în special patronul, nu se bucură de simpatia publicului. Acest om, din punct de vedere intelectual, nu este capabil să se ridice la nivelul așteptărilor suporterilor… Acesta este simpatizat doar de cercul lui restrâns… s-a purtat urât cu galeria, cu fostele glorii. I-a jignit pe nea Imi, pe Iordănescu, pe mine, pe Hagi, pe Stoica, pe Balint.

Laci are dreptate: GgB e greu de suportat. Unul ca el e mai degrabă potrivit patron la o echipă ca AFCR sau MCFR, sau cum le-o mai zice, cu un antrenor ca Ninel… Dar, vai, așa cum ne-am obișnuit, din două rele îl alegem pe cel mai mic. Iar, la ora asta, o renaștere a Stelei sub pulpana MApN e o iluzie păguboasă. Am tot sperat să apară o soluție acceptabilă, dar suntem nevoiți să-l mai răbdăm un pic pe GgB. Ceea ce nu înseamnă că suntem gigiști. Am fost, suntem și vom fi steliști.  


0 Răspunsuri to “RĂZBOIUL STELELOR”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.


FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

”PÂNĂ LA URMĂ, ÎN ȚARĂ EXISTĂ DOAR FCSB” (Cristi Pustai)

Comentarii recente

Mihai Hristea la IARĂȘI…
JLo la IARĂȘI…
Dawson la FINAL ÎN GROAPĂ?
Dawson la FINAL ÎN GROAPĂ?
Ovidiu la FINAL ÎN GROAPĂ?

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba