11
Ian
17

WHERE DO YOU GO TO, MY LOVELY..


Aș fi vrut să încep cu altceva postările pe anul ăsta, dar timpul nu mi-a permis să mai scriu despre cele care mi-au stârnit interesul. Nu, despre politichie n-am niciun chef, mă scoate din sărite pălăvrăgeala de pe toate posturile, cafturile verbale dintre politicieni. Nici despre halucinantele dezvăluiri ale lui Ghiță, aka Sebi – dacă un sfert din cele zise ar fi adevărat, ar fi îngrozitor… Nici despre zbaterile mâzgălicilor pe teme sportive de a ține treaz interesul postacilor. Aș fi scris despre filmele cu care m-am delectat în clipele libere care îmi devin din ce în ce mai rare. Dar, zău, n-am avut nici timp, dar nici dorință… Deși, sper că o să mă opresc în zilele următoare asupra filmelor de la ”Golden Globe”. Dacă n-o mai interveni altceva…

Din păcate, primele rânduri pe 2017 sunt urmarea unei știri peste care am dat adineauri. A murit Peter Sarstedt. La prima vedere, numele nu-mi spunea nimic. Ca să aflu că el e autorul și interpretul unui cântec pe care îl ascultam adeseori în tinerețe, în momentele în care eram cu una din marile mele iubiri. Ce-o mai face, pe unde o mai fi?… Doamne, ce mulți ani au trecut…

Iată cântecul de care era vorba. Am căutat și am găsit versiunea originală, din 1969. Peter Starstedt avea atunci doar 28 de ani… Odihnească-se în pace!

1 Response to “WHERE DO YOU GO TO, MY LOVELY..”


  1. 1 X Ray
    Ianuarie 12, 2017 la 21:46

    „BLATUL ORDINAR” prin care SISTEMUL a deposedat FCSB de marca Steaua!

    http://www.fcsteaua.ro/blatul-ordinar-prin-care-sistemul-a-deposedat-fcsb-de-marca-steaua


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Unlucky pe ÎNTĂRIRI
Sam Murray pe REGULAMENTE ȘI BRICHETE
Dawson pe REGULAMENTE ȘI BRICHETE
dfcd@jhdhjds.ro pe MÂNDRI CĂ SUNT FRUSTRAȚI
Unlucky pe MÂNDRI CĂ SUNT FRUSTRAȚI

