11
Aug
17

NIMIC NOU


Steaua-CSMS Iași, alt meci de uitat repede, cu excepția comicului gol al lui Platini (da, bre, așa-l cheamă pe moldoveanul cel hiper-bronzat…). O nouă partidă bramburită, cu ratări în cascadă, cu egalare din penalty (ce sânge rece a avut Bizonu`…), dar și cu cel puțin unul neacordat. Da,  dar și cu alte 2-3 ocazii ale ieșenilor, care ne-ar fi întristat rău…

Ca să îmi revin, am văzut aseară meciul celor două principale candidate la locul 2. La Cluj, CFR a început tare meciul cu Dinamo și, cu ajutorul mereu penibilului Găman, a încris dintr-un penalty care n-a fost… Până la pauză am urmărit, parcă, un remake al meciului Stelei cu ieșenii, un meci confuz, cu dinamoviștii prezenți doar în peluza coregrafilor și CFR ratând ocazii după ocazii. La reluare, parcă intraseră pe teren alte echipe. Încet-încet, Dinamo a pus stăpânire pe joc, iar clujenii păreau uneori antrenați de Andone, apărându-și cetatea cu toată echipa. S-au înmulțit bâlbele, dar și faulturile, coronița luând-o din nou Tintin Filip, a cărui prestație cred că i-a convins pe kieveni să-l lase-n Groapă… Găman și-a continuat recitalul, fluierând a pagubă și, dornic să-l mulțumească pe GgB, a împins meciul spre un egal. Dar haita dezlănțuită n-a reușit să înscrie nici când, spre final, a avut doi oameni în plus. Așadar, 1-0 pentru New Pászkány Boys, cu bătrânul Culio și prahovenii Ovidiu Holban și Eremia Bochilă amintind de bunele vremuri cu bani negri ca petrolul în săculeți portocalii…

Estimp, GgB al nostru continuă să transfere și să anunțe alte veniri. Ce-o ieși, n-am de unde să știu, că – pân` acu`… – toate vedetele aduse cu surle și fanfare nu reușesc decât să mă facă să mă gândesc serios la evitarea meciurilor lor. Ce naiba, are vreun rost să-mi fac nervi pentru alde Enache, Tănase și ceilalți?

0 Responses to “NIMIC NOU”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Ovidiu pe DE LA 0-0 LA 1-1
Ovidiu pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
fekete istvan pe DE LA 0-0 LA 1-1

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


