31
Iul
17

NIMIC NOU


Știam că meciul cu Craiova va fi foarte greu. E o echipă agresivă, enervantă, care abuzează de obstrucții, faulturi și simulări penibile, chestii care anulează lucrurile pozitive pe care le putem remarca: o bună așezare în teren și câțiva jucători tehnici, rapizi. Dar ce te faci când un jucător talentat, prieten bun cu mingea, cu dribling, viteză, cum e Băluță, faultează la foc automat. Aseară a comis cel puțin 10 faulturi, dintre care jumătate de galben, dar a primit doar un cartonaș . Și ăla pentru… proteste!!! Și au mai fost destule faze în care arbitrul a fost extrem de permisiv cu craiovenii…

De Steaua ce să zic? C-o apărare ca asta putem avea surprize extrem de neplăcute… Dar nu numai la apărare e buba. Faze tratate neglijent, pase la adversar (dintr-una de-asta a ieșit golul oltenilor), stricarea fazelor frumoase prin execuții jenante, care m-au exasperat aseară, ca și în meciurile de până acum. Ocazii de gol au fost, chiar mai multe ca deobicei, dar ratările au făcut ca, în locul unei victorii la scor, să consemnăm un egal neconform cu realitatea din teren. Primele două puncte pierdute. Și o să mai avem parte de de-alde astea…

Din nou m-a dezamăgit Texeira, al cărui transfer pare un eșec pe care l-am anticipat. Și nu e primul fruntaș din sat care ajunge codaș la oraș. Foarte slabi au fost și Ovidiu Popescu și Morais. Restul s-au agitat cam fără folos (Man, Tănase), Bizonul s-a scos cu golul, că altfel… Una peste alta, a rezultat un joc confuz care, dacă se va repeta miercuri, va duce la părăsirea prematură a campaniei europene. De altfel, poate chiar ar fi mai bine așa. Tare mi-e că în confruntarea cu o echipă serioasă am păți o rușine istorică. Dar poate că sunt prea pesimist…

P.S. Scene care mi-au adus lacrimi în ochi la începutul partidei . Aș fi vrut să scriu despre bietul om a cărui viață a fost nenorocită undeva departe, unde armata noastră n-avea ce să caute. Dar nu pot, simt o durere prea mare… Văd că prietenul nostru x-ray e mai tare și descrie emoționant evenimentul. Vă invit să citiți despre un fan stelist deosebit (http://www.fcsteaua.ro/fc-steaua-csu-craiova-1-1-unitatea-de-elita-a-stelei-cinsteste-ziua-unui-erou-militar/).

10 Responses to “NIMIC NOU”


  1. 1 Красная Армия
    Iulie 31, 2017 la 10:20

    cu morais nu sunt de acord. am fost la meci si afirm ca a fost singurul care baga materiale, alergand non stop. s-a zbatut, a incercat sa lege echipa, jos palaria (la final doar el si nita au venit sa salute si tribuna a doua). cu o clasa peste restul panaramelor. texeira nu a pins o zi buna, dar ramane singurul capabil de un dribling, singurul care stie sa dea o pasa. mi-a placut si momcilovic.

    tanase este un oparit ultra grav. macelarii de la mijloc sunt vai de ei, enache si man sunt depasiti, apararea se putea face remarcata doar in mod negativ (lindicul baluta e o basina. mai da el din cur, dar nu reprezinta un pericol daca nu ii oferi golul pe tava …), de amorim e de amorim, iar restul nu stiu daca au jucat.

    arbitrajul mi s-a parut bun. duritatile nespalatilor de olteni au fost in limita unui joc normal. singurul repros ar fi ca nu le-a acordat vreo 2 galbene pentru trageri de timp. si ai nostri au cersit de vreo 2 ori penaltiuri intr-un mod penibil.

    despre dica nu prea am ce spune. ca antrenor este, evident, depasit. pe post de sclav e numai bun. meciul s-a terminat in momentul in care l-a scos pe bizon. craiovenii puteau pleca linistiti la vestiare.

    o calificare in cehia pare de domeniul s.f.-ului.

    ps: se pare ca a crescut nivelul si in ro. am resimtit din plin lipsa semintelor, iar la tribuna a doua de abia auzeai injuraturi. mi-a fost un pic rusine, dar am avut grija sa nu uite lumea ca se afla pe stadion. 🙂 bine, eu aveam treaba cu ai nostri …

  2. 2 Dawson
    Iulie 31, 2017 la 10:23

    Am fost la meci cu Armata Rosie. Am facut rost de niste locuri bune: T2, primul inel, zona centrala. Am vazut de-acolo cat de slabi suntem – ioc miscare in teren, ioc sincronizari, ioc viziune in joc, am pufnit in ris cand i-am vazut pe Enache si Balasa, parca, alergand amandoi cu aceeasi minge, chestie de care te dezveti pe la vreo 10 ani cel tarziu, lansarile in adancime se faceau cu putere cand ar fi trebuit mai usor si prea usor cand ar fi trebuit mai in forta etc. Pe scurt, concluzia cam asta e: de unde-am stat noi, s-a putut observa cat se poate de clar ca stelistii lui RonalDica joaca mult mai slab decat ar fi normal, mai ales ca oltenii sunt si ei niste verze, per ansamblu – in prima repriza au mai aratat ei cate ceva, acolo, dar in cea secunda cred c-au trecut de cel mult vreo doua-trei ori in jumatatea noastra! In concluzie, tare mi-e ca e al treilea sezon consecutiv cand anuntam ca defilam in campionat, dar de castigat il castiga altii, de data asta probabil CFR.

  3. 3 Ovidiu
    Iulie 31, 2017 la 11:32

    @ „al treilea sezon consecutiv cand anuntam ca defilam in campionat, dar de castigat il castiga altii”

    hegemonia, bre! 😀 de colectie! 😀 de pus langa „extrema miloaga” 😀
    am vazut doar prima repriza. cam svaiter apararea Stelei. nu va vad bine.
    in ceea ce priveste chestiile de care te dezveti pe la 10 ani, cel tarziu, tocmai am vazut la echipa din Bilbao niste chestii pe care le inveti pana la 10 ani, cel tarziu, si pe care multi dintre fotbalistii din prima liga nu le pot face cum trebuie. am vazut la baietii aia niste stopuri, preluari, pase simple, lovituri cu exteriorul, cu interiorul sau cu ristul executate ca la carte. inca o confirmare a faptului ca orice constructie incepe cu fundatia, nu cu acoperisul, cum se practica la noi, cu jucatori facuti mari de presa la cine stie ce comanda, care, odata ajunsi in teren, nu stiu sa stea in ghete, ce sa-i mai ceri sa dea o pasa de 2 metri, cum facea maestrul Ionut Lupescu 😀

  4. 4 Ovidiu
    Iulie 31, 2017 la 11:45

    inca ceva interesant: gsp-ul a sesizat ca unii spectatori i-au strigat lu’ Enache sa plece de la Steaua, sa se duca la oi. multi dintre cei ce posteaza pe acolo au sesizat ca indemnul respectiv e contradictoriu. reactia gsp-ului a fost sa baneze cuvantul „oi” in comentarii 😀 😀 😀

  5. 5 Dawson
    Iulie 31, 2017 la 13:10

    Aia cu „extrema miloaga” mi se pare o mare prostie, iar acordarea titlului 2017 Viitorului o imensa eroare judiciara – cand scrie negru pe alb „toate meciurile din campionat” si astea-s patru, nu elimini doua scotand din burta regula nastrusnica cu doua campionate! Altfel, da, ma bucur ca s-a intamplat asa, pe de o parte pentru ca titlul a mers la Hagi, nu la militieni, craiolguteni, sumudici sau boanghine, pe de alta pentru ca n-aveam niciun chef de interminabile lamentari ale unora sau altora ca vai, pustii, saracii, alea-alea. Totusi, nu trebuie uitat ca atat in 2016, cat si-n sezonul recent incheiat, toata lumea a facut tot posibilul sa nu triumfe Steaua, iar in aceasta noua cooperativa antistelista au actiuni importante si niscai arbitri, ceea ce s-a tot vazut – v. meciurile cu Astra de-acum doua sezoane sau returul de play-off cu Dinamo de-acum cateva luni.
    Schepsisu’, Lupe, la ce ziceam eu, e asta: precedentele doua sezoane le-om fi pierdut pe mana noastra, prosteste, dar am fost si „ajutati” s-o facem, ca sa ma exprim eufemistic; acum pur si simplu jucam prost si-atat, nu putem invoca, deocamdata cel putin, arbitraje potrivnice sau monstruoase coalitii.
    Altfel, care-i faza cu Lupescu si pasa la 2m? Ori am uitat-o, ori n-am auzit de ea… 😉

  6. 6 Ovidiu
    Iulie 31, 2017 la 13:15

    pardon, am gresit, erau pase de un metru. 😀 http://blogsport.gsp.ro/arhiva/2010/01/31/nasul-din-umbra/

  7. 7 Ovidiu
    Iulie 31, 2017 la 14:37

    @”nu elimini doua scotand din burta regula nastrusnica cu doua campionate”
    din ce am inteles eu, exista o circulara prin care se specifica explicit ca se pun doar meciurile din play-off. asa ca „imensa eroare judiciara” lipseste cu desavarsire. cica argatu’ stia de ea, chiar semnase de primire, dar a cam mintit pe la TAS, fapt ce ar putea sa-i aduca ceva belele.

  8. 8 Dawson
    Iulie 31, 2017 la 15:47

    Da’ circulara aia e secret de stat sau ce? Daca exista, da, ala de-a venit cu solutia TAS stiind de ea si semnand de primire e un tembel. However, foarte probabil, in docomentu’ cu pricina, in cazul in care nu cumva a fost falsificat cumva, macar prin antedatare, se spune ceva de genul „pentru ca play-of doar c-asa a decretat Ginica sau mai stiu eu cine”, ceea ce nu-i kosher deloc.
    A, ca Viitorul a castigat meritat campionatul, cred eu, asta-i alta poveste – si nu datorita faptului c-ar fi fost mai buni constantenii in meciurile directe, ca n-au fost, c-ar fi jucat in general mai bine, ca n-au jucat mai bine per total, ci pentru ca ei au facut din rahat bici, in timp ce stelistii au fost indolenti si increzuti.
    Iar adeptii ideii cu miloaga ma-ndoiesc c-ar proceda altfel intr-o situatie similara, adica n-ar incerca sa profite de-o lacuna avantajoasa dintr-un act.

  9. 9 Ovidiu
    Iulie 31, 2017 la 18:11

    pai un stelist a scos-o p-aia cu extrema miloaga. io doar le colectionez 😀

  10. 10 Dawson
    Iulie 31, 2017 la 19:57

    Stiu, dar n-are importanta asta cand bagi in aceeasi oala de colectie chestii diferite.


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Unlucky pe CE GÂNDURI AI, GICĂ?
Красная Армия pe COMICI VESTIȚI
Gioni pe HOJE E SEMPRE
Gioni pe HOJE E SEMPRE
Dawson pe CE GÂNDURI AI, GICĂ?

