25
Iul
17

BATERII REÎNCĂRCATE


Bre, astea cinci zile la Azuga au venit la fix. Au fost exact ce-mi trebuia, au completat fericit sejurul la Nessebăr.

E haios cum am ajuns la ”Azuga Ski & Bike Resort”. Nu vă lasați derutați de nume, e vorba de un hotel, nu de un resort. Așadar, întrucât îmi plăcuse alt sejur, acum câțiva ani, la ”Nu mă uita”, am vrut să ajung iar acolo. Numai că… ioc ”Nu mă uita”. În schimb am văzut poza unui hotel e semăna al naibii de bine cu el. Vorba aia, la meme Jeanette, autrement coiffée, că franțujii nu se legă de Măria noastră și de pălăria ei…

Pe drum am avut surpriza să avem vecin de compartiment un român repatriat din SUA. Fusese, după cum mi-a zis, muncitor cu cârca, dar acum avea permis de călătorie pe avion, pe baza căruia plătea doar 10% din prețul biletului pe cursele companiilor asociate cu cea la care lucrase. Așa că rumânul călătorise în ultimii ani prin toată lumea. Numa că discuția a luat o turnură tragică. Omul ne-a spus că… mai are doar câteva luni de trăit. L-am îndrumat la Cluj, la doctorul Lucan, care am auzit că face minuni în probleme de urologie. Când ne-am despărțit, i-am spus că vom continua discuția la anu`, după vizita la Cluj. I-au dat lacrimile…

De la gară la hotel sunt vreo 3 km., dar am găsit imediat un taxi, așa a fost muy bien. Așa cum a fost și la hotel – camera maaaaare, înaltă, dar cârcotașul din mine i-a găsit două bube: salteaua începuse să cedeze, iar LCD-ul, jumate din cel din sufrageria mea, era prea departe pentru ochii mei ce nu mai sunt ageri ca al`dat`. Dar restul compensa micile lipsuri: bucătăria excelentă, masa luată în foișorul de pe malul pârâului ce trecea pe lângă hotel, priveliștea minunată – în față Caraimanul, în stânga pistele de schi și hotelul de 5 (!!!) stele, în dreapta orășelul cu vilele lui, multe de vânzare. Dar mai mult ca orice a contat… aerul. Am putut și eu să respir, avantaj de care mi-am dat mai bine seama la înapoiere. Când am coborât în Gara de Nord am zis că am picat în Iad, o zăpușeală irespirabilă… Vineri și sâmbătă a plouat. Adică, vorba vine – dușuri de 5 minute care au mai împrospătat în plus ce era deja proaspăt.

Am făcut scurte plimbări, cea mai  plăcută fiind spre păstrăvărie. Numai că nevastă-mea a pretextat că urșii ar putea fi deranjați de prezența noastră, așa că ne-am întors pe la jumătatea drumului. Drept care ne-am mulțumit cu păstrăvi mâncați la restaurantul hotelului. Excelenți!

Duminică am avut surpriza vizitei copiilor, care s-au întors de la Sibiu prin Brașov. Bineînțeles, cu ei era și Fiara, care s-a bucurat nespus că și-a regăsit sclavii – eu sunt Sclavul cu Plimbarea, iar d-na Tosh e Sclava cu Mâncarea… Am petrecut câteva ore împreună, ziua încheindu-se în cel mai plăcut mod: cu meciul lui FC Dinamo 1948 pe Arenă. Prietenii știu de ce…

Luni am făcut o ultimă plimbare, până la ”Le chalet” o vilă situată într-un loc discret, unde am auzit că ar fi locul de fițe al puștilor cu bani. Proprietar ar fi fiul lui Bombonel Năstase… N-am intrat, am văzut-o de la distanță.

Ei, acu`, după scurtul sejur care mi-a reîncărcat bateriile, să vedem dacă plusează și băieții lui Dică. Să fie totul cum trebuie, nu?

0 Responses to “BATERII REÎNCĂRCATE”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Unlucky pe CE GÂNDURI AI, GICĂ?
Красная Армия pe COMICI VESTIȚI
Gioni pe HOJE E SEMPRE
Gioni pe HOJE E SEMPRE
Dawson pe CE GÂNDURI AI, GICĂ?

