24
Iul
17

DACĂ-I MARȚI, E EUROPA…


Gata cu joaca, ne-așteaptă Europa!

Am văzut că jocul Stelei cam scârțâie, dar sper că el va arăta altfel într-un joc cu o echipă evident de alt nivel decât Voluntarii și Botoșanii.

Desigur, problemele cele mai mari sunt în apărare, unde Dică nu prea are ce și cum să schimbe. Am încercat să alcătuiesc o formulă de echipă după gustul meu și văd că e aproape la fel cu cea prezentată de GSP: Fl. Niță – Enache, Bălașa, Larie, Momcilovici – Pintilii, J. Morais – Teixeira, Budescu, Fl. Tănase – Alibec. Eu aș fi mai curajos și aș începe cu un cuplu Gnoheré-Alibec, prin înlocuirea lui Tănase, măcar în prima repriză, să-i sperie nițel pe cehi. Dar cum eu nu sunt antrenor, merg pe mîna lui Dică – Di Canio sau Ronaldică al nostru…. Doamne ajută!

1 Response to “DACĂ-I MARȚI, E EUROPA…”


  1. 1 Unlucky
    Iulie 25, 2017 la 12:59

    Indiferent ce ar spune adversarii, Steaua a avut întotdeauna – subliniez, întotdeauna, inclusiv în epoca Becali – o… nu știu cum s-o numesc exact, un „spirit”-„mentalitate”-„stare” de maxim în confruntările europene, față de celelalte echipe românești. Au fost și mici excepții, dar per total Steaua a avut continuitate în exprimări europene care atingeau starea de maxim posibil al generației respective.

    Cred că dacă e să arătăm ceva anul ăsta, o s-o arătăm în dubla asta, și de acolo vom construi ceva, iar dacă o să iasă rău, de acolo o să înceapă o criză care o să facă să fie rău tot anul.


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


