17
Iul
17

A-NCEPUT!


Etapa I a debutat cu victorii ale candidatelor la locul 2 – Craiova, Dinamo și Astra. N-am văzut decât câteva minute din fiecare meci, așa că mă iau după comentariile din presă – meciuri slabe împotriva unor echipe subțiri. Doar Dinamo București are parte de comentarii entuziaste, știm că ei fac mereu una grande partita iar jucătorii sunt fascinați de fantasticii coregrafi din tribune… GSP ne informează prompt că Dinamo e… bonito, iar Mister Împotrivă a declarat cu gurița lui că ”Juventus o echipă bine așezată, agresivă, a făcut un presing care nu ne-a lăsat să ne facem jocul. Ne-am creat mai puține ocazii decât mă așteptam.” Juventus echipă bine așezată? Poate-n patru labe… Mai aflăm că noii câini Nascimento și Salomao au avut un ”debut de vis”, drept care Guriță se înfoaie: ”După Bilbao poate vom avea oferte.” Posibil, ar mai trebui cineva lângă Pitic Petre, nu? Dar se pare că Jivaldiniu l-a făcut uitat pe Nistor, grăind adânc zi de zi. După golul împotriva galacticilor de la Juventus a prins aripi: ”Tata o să mă învețe cum să dau gol lui Bilbao.” Bine, bre, să te-nvețe, băiatu` lu` tata…

Oltenii se cam chinuiră cu viitoarea retrogradată din Iași, iar Astra a bătut greu o echipă ungurească de valoarea azerilor de a cum câteva zile. Suficient ca Bănuț Coman să concluzioneze doct: „Ioniță e jucătorul cu numărul 10, în care ne punem mari speranțe, care trebuie să conducă jocul și să îl facă uitat pe Budescu.” Cum zicea Procuroru`? Speranța moare ultima. Și nu mai e mult până atunci.

Singurul meci pe care l-am urmărit integral a fost, bineînțeles, cel al echipei noastre împotriva câștigătoarei a două trofee în ultimul sezon. După cum m-am temut, jocul a scârțâit, câțiva jucători păreau din altă lume, a ligilor inferioare, dezamăgitori Junior Morais, Ov.Popescu, Larie sau Texeira, ceilalți cam bramburiți, mai ales Gnohere sau Tănase. Budescu s-a stins după pauză, iar Alibec s-a cam zbătut în gol. De partea cealaltă, ”voluntarii” au jucat cu multă ambiție, fără menajamente, sub ochii acestei pacoste de arbitru care e caricatura de Găman. Și, culmea, tot colegii lui Maftei se vaită de un arbitraj potrivnic. Nu, bre, ăla n-a fost arbitraj, a fost parodie, cu Găman greșind la foc automat în ambele direcții. Oricum, sper ca Niculescu să-și mobilizeze la fel jucătorii și în meciurile împotriva altora…

Una peste alta, o victorie muncită, chiar norocoasă, care ne aduce primele 3 puncte. Joc dezamăgitor, dar mă gândesc că am pierdut campionatul trecut pierzând puncte prețioase în meciuri în care am jucat mult mai bine ca ieri, Așa că… să fie primit! Dar sper să fie ultima oară când văd bulibășeala aia din teren. Cu așa joc mi-e că ne facem de râs cu cehii…

2 Responses to “A-NCEPUT!”


  1. 1 Красная Армия
    Iulie 17, 2017 la 11:02

    furt pe fata! la faza penaltiului trebuia dictat fault la portar :-))))))))))

    evolutie jenanta, in nota obisnuita a stelei. bine ca avem un nou servitor pe banca. evident ca i-am dominat pe sateni, dar haotic si fara prea multe ocazii. apararea catastrofala. larie e un pisat. balasa si enache la fel. morais cu nimic peste momcilovic. vai si amar ce ne asteapta in europa, mai ales cu macelari gen ov popescu si pintilii, care in min 10 au dea galben.

    e prea putin la ce pretentii avem. nu suntem cu nimic peste contracandidate, ceea ce este rusinos in conditiile de fata …

  2. 2 Dawson
    Iulie 17, 2017 la 13:37

    Victorie meritata dupa o prestatie slabuta intr-un meci cu un adversar mai degraba modest. Cu un asemenea joc tind sa cred ca n-avem nicio sansa cu Pilsen, poate eventual sa-i intrecem la baut bere!
    Desigur, alea 3 puncte se pot dovedi extrem de pretioase candva, c-avem un exemplu foarte recent cu titlul pierdut la TAS din cauza punctului furat de arbitri in meciul retur cu Dinamo din play-off. Dar sa joci pe alocuri haotic avnd jucatori de calitate inseamna ca antrenorul e depasit de situatie si da, Dica imi pare ca habar nu are ce are de facut – imi aduce aminte de personajul Harry din „A treia planeta de la Soare”, care-i pe post de transmitator catre echipa de mesaje venite de la Big Giant Head. Bine, am vazut un singur meci cu el antrenor, asta de-aseara, si e posibil sa se amelioreze situatia, dar chiar nu m-asteptam la emotii cu Voluntari.
    Altfel, cum am mai spus acum cateva zile, talpanii insista in a-si prezenta echipa de liga a coispea cu toate siglele din ’47 incoace, desi clubul ala a fost infiintat ieri – chiar amuzanta situatia…

    PS
    Imi place noul echipament – mi se pare mult mai misto decat precedentul! 😀


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


