22
Mai
17

ÎNTĂRIRI


Pe lângă mesajele care apar aici, mai primesc și altele, mai jegoase și mai urât mirositoare, de care vă scutesc. Ei, zilele trecute, dau de un mesaj de la un comic vestit de care uitasem de multă vreme: Discobolus, acest Leasă dinamovist, aedul performanțelor inexistente ale haitei ce supraviețuiește prin coregrafii . Surprinzător, pentru că nici pe forumul dinamomaniac nu mai latră de ceva vreme. Dar omul (sau o fi… câine?) mă uimește – pare să mă cunoască perfect… Ia citiți acilea: ”Am descoperit intamplator acest blog. Stilul e inconfundabil, Shaka Zulu, Toshiro s.a.m.d.” Bre, ăsta a făcut o pasiune pentru mine și ”stilul meu inconfundabil” și eu nu știam… Din păcate, n-o să mai am parte de bucuria altor astfel de mesaje: ” E prima si ultima oara cand accesez acest blog.Tocmai acum, când se-ncingea tărâța-n Guriță și ai lui… Că aflu din GSP că, după una grande partita cu rezervele Cimișorii,  ”Cosmin Contra primește întăriri”. Hait! Cine-or fi, bre? Niscai neamuri de-ale lui Rivaldinho? Nu, e vorba de ”șase jucători noi, toți tineri, ale căror împrumuturi la formațiile din Liga a doua expiră în iunie.” Aha, iar o pune de-un New Dinamo… În fruntea sextetului, cel din splendida poză alăturată, Costache, căruia parcă nu-i vine să creadă că, în sfârșit, s-a cucerit un trofeu…

1 Response to “ÎNTĂRIRI”


  1. 1 Unlucky
    Mai 22, 2017 la 13:31

    Se bucurau de parcă câștigaseră Europa League. Iași venise fără 6 titulari…


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


