20
Mai
17

REGULAMENTE ȘI BRICHETE


Era de așteptat să să vă împungeți pe marginea ”găselniței sulii”… Mă rog, pe lângă argumente, toți gândim influențați de simpatiile și antipatiile noastre, așa că e normal să nu existe consens. Eu mi-am spus părerea – regulamentul prost întocmit dă naștere la confuzii pe care avocații le pot specula. Din punctul meu de vedere, chiar dacă, logic, campioana ar trebui să fie declarată Steaua, atâta timp cât ei nu au atras atenția din timp asupra posibilității ca titlul să fie atribuit pe baza rezultatelor directe din cele patru meciuri directe, rămâne Viitorul campioană. Dacă problema se ridica cu 2-3 etape în urmă era, poate, altceva. Dar avocații ăștia sunt în stare de orice, nu?

Văd că se readuce în discuție și ”bricheta” lui Lovin. Simplificarea problemei (că se știe că n-a fost doar o brichetă) e tot un fel de ”găselnița sulii”. O fi exagerat Lovin, dar decizia mi s-a părut normală la vremea ei. Așa cum mi s-ar fi părut normal să se întrerupă și ultimul meci Dinamo-Steaua, după seria de agresiuni a coregrafilor. Ăștia ar trebui băgați în cuști!  Nu mi se pare normal ca un jucător să fie atacat în toate felurile, lovit, timorat. Ce prestație să mai ai, când gândul și coada ochiului îți sunt spre tribune? O dovadă că fotbalul nu mai e de multă vreme un sport, ci o încleștare în care se folosesc toate mijloacele. Și nu cred că asta e calea spre mai bine, ci dimpotrivă.

7 Responses to “REGULAMENTE ȘI BRICHETE”


  1. 1 Dawson
    Mai 21, 2017 la 14:02

    Maitre, lasand subiectele dezbatute putin deoparte, hai la multi ani si toate cele bune, ca stiu ca ai niscai sarbatoriti in familie, ca si mine de altfel! 😉

  2. 2 Sam Murray
    Mai 22, 2017 la 07:39

    Să ne trăiască sărbătoriții! Eu mi-am serbat ieri fiul și soacra, comprimând cele două evenimente într-unul. Dar (deh, vârsta…) am trăit cu impresia că abia azi e 21, așa că n-am transmis urări și dragilor mei unchi Constantin și mătușă Elena. Azi-noapte, înainte să mă culc, am văzut mesajul tău și m-a cuprins rușinea. O repar eu azi, dar goanga rămâne… Numai să nu mă pârască la TAS! 🙂

  3. 3 Ovidiu
    Mai 30, 2017 la 12:32

    ia uite, bre, au inceput preliminariile pentru TAS: https://www.profit.ro/must-read/exclusiv-ministrul-turismului-vrea-sa-inlocuiasca-frunza-din-brandul-turistic-al-romaniei-cu-o-oaie-turoperatorii-critica-si-ironizeaza-intentia-17008414
    „Ministrul Turismului, Mircea Dobre, i-a anunțat săptămâna trecută pe oamenii de afaceri din domeniu că și-a propus să schimbe brandul turistic al României, urmând să înlocuiască celebra frunză a Elenei Udrea cu o oaie, pentru a construi imaginea turistică a țării în jurul legendei Miorița.”
    😀 😀 😀

  4. 4 Igor Dodon
    Mai 30, 2017 la 14:41

    apropo de regulamente si legi. am citit legea, am scotocit printre acte prafuite, am fost la consulat, am depus cererea, iar peste vreo doua luni voi deveni cetatean al … republicii moldova! :-)))) e drept, se uitau cam ciudat, se vedea ca nu s-au mai confruntat cu situatii de genul, dar nu au avut ce face. legea e lege! :-)))

  5. 5 Dawson
    Mai 30, 2017 la 14:54

    Bre, Lupe, yo ti-am mai zis: de cate ori faci asociere intre oi si Steaua via Gigi Becali, sa te gandesti la branza telemea, despre care tu insuti ai declarat ca-ti place foarte mult. 😉
    Cat despre stirea aia, propunerea cu oaia nu mi se pare deloc oportuna nici mie – o fi frunza lu’ Udrea plagiata, cum se zvoneste, dar exista si n-a mai iscat scandal si las-o cum e!
    In plus, nu de brand ar trebui sa se ocupe turismul romanesc la problemele pe care le are… De pilda, poate-mi explica cineva mai priceput in domeniu de ce se respinge atat de mult la noi sistemul All Inclusive. Tocmai mi-a revenit in flux stirea aia de-acum cativa ani cu bucatarul din Turcia care face dezvaluiri cu cica secretele oribile ale sistemului AI. De ce oare? Incepe sezonul estival, plm, iar hotelierii de la noi sunt disperati ca merg romanii la mare in Bulgaria al coispelea an la rand pentru ca all-inclusive. 😆
    Pe de alta parte, Anastasiu ala de la Eurolines cu TUI nu prea inteleg ce vrea sa spuna concret: se milogeste de Guvern sa-i promoveze lui afacerea privata? Daca da, e cam aiurea. Bine, nu-i anormal, dar el, ca mare afacerist ce e, poate baga ceva mai adanc manuta-n buzunar si apela, sa zicem, la unul ca mine – da, corect, aici costa cam cat la vreo 10 piscotari pentru prostioare pe blog si cam cat la vreo suta pentru promovare serioasa, dar si obtii niste marfa de sta motanu-n coada.
    Vorba aia – dai un ban, da’ stii ca face! 😀

  6. 6 Ovidiu
    Mai 30, 2017 la 17:21

    Branza de oaie e preferata mea, intr-adevar.
    In ceea ce priveste sistemul all inclusive, pe mine ma dezgusta total. Nu sistemul ca atare, care e bine intentionat, ci consecintele lui, mai ales cand clientii sunt romani. Conationalii nostri zici c-au facut foamea vreo 20 de ani. Isi umplu 2-3 farfurii cu varf, de abia le pot cara, luand, bineinteles, mai intati toate dulciurile disponibile. Evident ca nu pot manca tot. E o risipa oribila, daca te gandesti cati oameni n-au ce manca pe lumea asta. Io unu sunt contra la all inclusive.

  7. 7 Dawson
    Mai 30, 2017 la 18:52

    Telemeaua de oaie romaneasca e o minune a naturii! Noi avem niste furnizori in cartier pe care ani de zile i-am numit sibieni. Pana cand i-am intrebat ce se mai intampla prin urbea lui Hansi si ne-au explicat ca ei sunt, de fapt, covasneni. 😉
    Cat despre All Inclusive, tu cred ca te referi la regimul de masa indeobste cunoscut drept bufet suedez. Eu percep sistemul AI ca fiind o vacanta in care te doare la basca de bani, exceptand transport sau tigari, daca fumezi, ori ceva cadouri de dus acasa, na, din moment ce totul e platit in prealabil.
    La bufetul ala pe care-l numim noi suedez, da, asa e: iti iei cat crezi ca poti manca si, daca mai vrei, te duci iar, ca nu se ia nimeni de tine.
    Cel putin, eu asa procedez. 😉
    A, c-ai intalnit tu melteni din aia, asta-i alta problema si ai putea detalia. 😉


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Красная Армия pe TREZIȚI-VĂ, BRE!
Ovidiu pe LA TREABĂ!
Ovidiu pe TREZIȚI-VĂ, BRE!
Unlucky pe TREZIȚI-VĂ, BRE!
Unlucky pe DACĂ-I MARȚI, E EUROPA…

