08
Mai
17

FINAL INCERT


Zicea unul din prietenii noștri ceva de ”caricaturi” și de”impostorul manelist”. Aici ar fi multe de zis, e prea simplă explicația asta. Altădată aș fi scris un cearceaf despre cauzele pe care le-aș fi văzut că au dus la situația incredibilă de azi. Dar mi-am pierdut de multă vreme entuziasmul. Așa că o să încerc să fiu cât se poate de scurt.

Ca și alt cititor al blogului, îl consider principal vinovat pe GgB. Desigur, fără el, ar fi fost mai rău, mai ales dacă echipa ar fi fost ”talpanizată”. Dar, în ciuda susținerii financiare net superioare celei de la alte echipe, GgB s-a dovedit un manager catastrofal. Am mai zis-o de multe ori, el ar fi trebuit să numească o conducere profesionistă, căreia să-i traseze obiective clare: termene, campionatul, cupa, cupele europene. Salariile? Pe măsură: cele fixe – moderate, bonusurile de performanță – substanțiale. Obiective îndeplinite? Să vină banii la băieți! Ratate? Urmările cuvenite: neama bonusuri, la revedere, drum bun! Dar toate astea fără amestecul atotștiutorului de la Palat, răspunderea să fie a antrenorilor și staff-ului.  Un GgB cu o prezență discretă nu ar fi îndepărtat fanii de echipă, nu ar fi creat coaliții anti-steliste de șumudici de tot felul. Iar eventualelor jocuri de culise li s-ar fi dat peste bot cu o prestație solidă pe teren, căreia nu i-ar fi făcut față nici măcar o cooperativă de tip Il Luce…

Așa văd eu lucrurile, fără a avea pretenția că așa și este. Dar mă gândesc și la cum ar fi arătat clasamentul fără rezultatele mincinoase din cel puțin 5-6 meciuri dominate clar, dar din care n-am scos decât câteva puncte amărâte, după ratări incredibile și goluri primite prostește. Atunci am fi discutat altfel, chiar și în situația existentă azi, cu GgB la pupitru și Reghe executant…

Viitorul ajunge, aprope miraculos, campioană. E și o palmă dată de Gică Hagi celor care nu mai pridideau să-l spurce cum le venea la gură. N-o fi el vreun Pruteanu, dar nu asta i se cere în fotbal. Așa analfabet cum îl tot consideră cei umiliți de rezultatele unei echipe create din nimic, Gică a reușit să facă totul aproape de unul singur, cu bani mult mai puțini decât cei băgați de fin sau de RIN, sau mai știu eu ce investitor cu ifose. Bravo lui!

Nu ne mai rămâne decât să sperăm că bramburiții noștri vor face minimul efort de a câștiga ultimele două meciuri, pentru a elimina posibilitatea oricăror șmenuri canine. Deși, chiar și cu perspectiva UCL în față, nu văd cum am ajunge acolo sub înțeleapta conducere a cuviosului cârmaci din Pipera. Mai e mult până departe…

P.S. Și încă ceva, a propos de ”bv craiova, bv viitorul!” al aceluiași prieten pomenit la început. Ce-ar mai fi vuit media și internetul dacă GgB ar fi dat un ordin asemănător înaintea ultimei etape din sezonul regulat, iar brava haită din Groapă ar fi luptat acum pentru locul 7…

 

15 Responses to “FINAL INCERT”


  1. 1 Ovidiu
    Mai 8, 2017 la 08:46

    Stai, bre, ca mai e de jucat. Poate va face Miriuta campioni, ca tot a zis el ca tot Steaua ia campionatu’. Totusi, la ora asta cel mai plauzibil e sa prindeti ultimul loc al podiumului. Probabil jucatorii sunt acum cu moralul destul de jos, asa ca e posibil sa va-ncurce Sumudica. Sper c-ai baut aseara, de 7 mai, sampania aia pe care o pusesei la rece. Macar aveai ce sarbatori.

  2. 2 Unlucky
    Mai 8, 2017 la 10:03

    Vinovat e numai și numai Becali. Iar ce a spus în ultimele zile despre relația cu Reghe și despre ce așteaptă de la noul antrenor nu mai lasă niciun dubiu că suntem la mâna unui idiot total. Să investești într-un an mai mult decât toată Liga 1 în ultimii 5 ani, și să fii la mâna rezultatelor, e penibil.

    În altă ordine de idei, CFR o să-și apere interesul de a avea rivali neîntăriți la anul, și o să-i plătească lui Becali polițe mai vechi.

    Campionat pierdut pe trufie nejustificată, incompetență și dezorganizare cronică.

    Dacă am fi avut rivale decente, lucrurile astea ar fi ieșit și mai clar în evidență. Cu morții și răniții cu care ne confruntăm acum nu se vede așa de dur.

  3. 3 Красная Армия
    Mai 8, 2017 la 11:29

    nu stiu cum ar fi vuit media, dar pt steaua egalul de la medias a fost rusinos! trebuia sa castigam (am fi avut macar 1 pct in plus in acest moment), nu sa il purtam pe nita pe brate.

    ca toate incep cu ciobanul o stim de vreo 13 ani, dar hai sa analizam la obiect. de fapt, sa ma repet. am avut doua finale. una acasa, alta in cel mai rau caz pe teren neutru. mizeria manelista si sleahta lui de pisati au abordat catastrofal ambele partide. dominare sterila tip „oricum ii batem, ca doar suntem cei mai cei”, ratari ca la un meci de minifotbal unde miza e berea de dupa, zero determinare si concentrare, cretinism la maxim (balasa, de amorim). INADMISIBIL! pe cocalar l-a salvat alibec in aceasta primavara. altfel locul 6 scria pe noi. un impostor incapabil sa actioneze, sa reactioneze, sa motiveze, sa aseze in teren. vorba lui unlucky, am avut buget cat toata liga intai, am jucat singuri si am reusit sa o comitem ca rrapidistul la mal.

    decat scarba, cum s-ar zice …

  4. 4 Dawson
    Mai 8, 2017 la 13:15

    In meciul cu Viitorul, Steaua trebuia si merita sa obtina victoria. N-a fost sa fie si e normal ca stelistii sa caute vinovati mai ales in propria tabara si sa-l faca-n toate felurile, pe buna dreptate, inclusiv pe Reghe.
    In meciul cu Dinamo, Steaua trebuia si merita sa obtina victoria. N-a fost sa fie nici macar de-un egal, iar asta in primul rand din cauza arbitrajului, iar in cazul asta nu-i normal sa te iei in principal de Reghe, ci de Hategan.
    Desigur, ce-a fost a fost si nu putem face altfeva acum in privinta meciurilor respective decat sa dam din colt in colt, dar curentul asta care a cuprins mare parte din suflarea stelista, cu tacutul malc atunci cand vine vorba de porcariile facute de altii, e de mare pork!

  5. 5 Ovidiu
    Mai 8, 2017 la 13:46

    Corect! Ce e cu linistea asta? Faceti scandal, luati exemplu de la suflarea stelista de pe oficiosul stelist gsp.ro, care face spume de vreo saptamana. Nesimtitii aia de olteni n-au fost in stare sa va bage titlu in traista, asa cum a facut Sumudica acu’ 2 ani. Asadar, gata cu tacerea cand vine vorba de porcariile facute de altii! Numa’ la alea facute de voi mergeti pe sestache 😀 Ce sa-i faci, vorba strigaturii ce se auzea pe stadioane imediat dupa revolutie:
    Ceausescu nu mai e,
    Nu mai e, beleaua,
    Ca sa faca ordine
    Sa castige Steaua! 😀 😀

  6. 6 Dawson
    Mai 8, 2017 la 14:06

    LOL! Ce spun eu, ce-ntelege Lupul… 😆
    Bre, maifrendule, eu ma refeream in primul rand la ce-a facut Hategan, abia apoi la statul capra al cefereistilor sambata sau al Craiolgutei aseara – culmea culmilor, la faza asta Popescu ala zice ca-i indecent sa le ceri jucatorilor altei echipe sa-si apere sansele in mod corect; normal ca indecent – si ilegal, as zice! – e sa le ceri propriilor jucatori sa tranteasca meciul, plm!
    Cat despre cantecelul ala de dupa Revolutie, am mai spus-o si-o repet: e o imbecilitate mincinoasa de sorginte securistica si basta.

  7. 7 Красная Армия
    Mai 8, 2017 la 15:46

    da, vere, da’ tu esti fraierul ca stai la discutii cu ala :-)))))))

  8. 8 Unlucky
    Mai 8, 2017 la 15:55

    Meciurile CFR-ului și Craiovei au fost, indiscutabil, cedate, dar de genul ăsta de „mizerii” am beneficiat și noi. Să nu uităm dubla de pomină cu Vaslui țiTimișoara din finalul campionatului 2004-2005, în urma căruia am luat titlul. Sau meciul cedat cu Viitorul. Arbitrajele ne-au dezavantajat și ele, dar nu-mi vine deloc să invoc scuze, dacă luăm în calcul: 1. comportamentul nostru; 2. banii dispuși.

    Trebuia să defilăm.

  9. 9 Dawson
    Mai 8, 2017 la 16:31

    @Varu’
    Tot ce e posibil, doar ca nu lui ma adresasem in prima faza, ci noua insine. In plus, chiar e haios cum va ciondaniti voi inca, pe unde apucati… 😀

    @Lucky
    Ai, in principiu, dreptate, atat in materie de buget cat si de comportament. Doar ca:
    1. Nici Vaslui, nici Timi nu ne-au cedat meciurile, ci le-am castigat firesc
    2. Daca egalul cu Viitorul a fost aproape exclusiv vina noastra, infrangerea cu Dinamo a venit clar mai ales din cauza lui Hategan&Co.
    3. Eu sunt absolut zen in caz ca ia Hagi titlul, titlu pe care-am si declarat acum cateva luni ca-l merita mai mult decat noi; problema e ca una e sa ceri jucatorilor capra ca banal suporter, alta ca oficial, ca Popescu ala! 😉

  10. 10 Ovidiu
    Mai 8, 2017 la 17:56

    @Dawson
    Io nu ma ciondanesc cu nimeni. Tre sa recunosti ca situatia de fata, in care ati cam concurat singuri si sunteti aproape sa iesiti pe locu’ 3, lasa loc de un pic de misto pe seama Stelutei. Dar poate cine stie, se intampla minunea si luati titlul 😀
    In ceea ce-l priveste pa var’tu, chiar nu-i port niciun fel de pica. Ce-a fost a fost, au fost geseli din toate partile. Io sunt deschis la dialog cu oricine, cu conditia sa discutam in termeni civilizati.

  11. 11 Dawson
    Mai 8, 2017 la 19:07

    Ovidiule, n-am concurat singuri, asta-i o tampenie a unuia care crede ca e normal sa tranteasca meciuri.
    Dar hai sa-ti spun o poveste: o cunostinta era extrem de contrariata ca o aplicatie ofera medalii virtuale nemonetizabile unor oameni care fac exercitii fizice. Trec ceva luni de la faza cu pricina, comite o tampenie mai mare ca ea, recte face o rezervare peste o alta si-apoi ne-ntreaba iar: da’ cu ce-am gresit?
    Acum, eu stiu ca te caci pe tine de ris la poanta lui Popescu de la Craiolguta, dar incearca, zic eu, sa nu te incerci asemui cu duduia din povestioara-mi! 😉

  12. 12 Красная Армия
    Mai 9, 2017 la 01:31

    „@Varu’
    Tot ce e posibil, doar ca nu lui ma adresasem in prima faza, ci noua insine. In plus, chiar e haios cum va ciondaniti voi inca, pe unde apucati…”

    nu ma ciondanesc cu el, nici el cu mine. am cam depasit cu totii sindromul forum. ploiesteanul gandeste cam asa: http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/imagini-emotionante-la-giurgiu-ionita-ii-distrus-la-finalul-partidei-cu-fcsb-mi-as-fi-dat-cinci-ani-din-viata-doar-s-o-fi-incurcat-pe-steaua-510170.html
    asadar, ce sens ar avea orice fel de dialog? nici de #rezist nu ma iau, nici tie nu iti spun sa te lasi de tigari. e loc pentru fiecare …

  13. 13 Красная Армия
    Mai 9, 2017 la 01:50

    „Să nu uităm dubla de pomină cu Vaslui țiTimișoara din finalul campionatului 2004-2005, în urma căruia am luat titlul.”

    nu stiu despre ce dubla vorbesti. in 2004/2005 am batut f greu in penultima etapa la brasov (gol dorinel munteanu intr-un meci crancen, brasovenii jucand cu gandul la prima oferita din stefan cel mare), iar apoi am intors jocul cu policehnica cimisuara. a fost o „omenie” f bine regizata, cu tiganii contra si moldojeg facand nonstop circ, cu portarul popa in careul nostru la ultimele faze samd.

    „omenia” de la vaslui a fost in 2006, dar scorul inregistrat in acel meci nu a influentat soarta campionatului.

  14. 14 Dawson
    Mai 9, 2017 la 11:36

    Da, Lucky, are dreptate Armata Rosie, cu Timi a fost in 2005, cand puneam si eu umarul la ceea ce-a fost candva Radio TS, ulterior SPTFM, iar cu Vaslui in 2006 – pe asta l-am vazut acasa, cu Dna Doctor facandu-ne senvisuri, noi fiind Je, inca un stelist si-un dinamovist, asta facand ca toate alea cand cu meciul de pomina de la Petrosani, cu Rapid facand circul ala de prost gust.

    Vere, de aia cu #rezist chiar merita sa te iei – daca nu cumva chiar sa-i injuri din cauza nesimtirii de-a invoca o cauza nobila pentru a-si masca frustrarea si de-a o confisca apoi cu nerusinare, in impostura lor, macar sa faci caterinca de ei pe marginea penibilelor incercari de-a tot gasi motive sa topaie prin PV! 😀

    Cat despre tigari, numai de bine: fumez din ce in ce mai putin. Dar, legat de subiectul asta, ce ma mira in cazul tau e faptul ca n-ai inteles ca eu n-am zis ca fumatul in carciumi e bun, ci ca-i normal, iar descurajarea sa ar trebui facuta printr-o lege desteapta, nu ca cea actuala – eu am ce am cu legea asta, nu cu ideea de-a se lua masuri antifumat!

  15. Mai 9, 2017 la 18:46

    Așa e, am uitat eu, cu Vaslui a fost în campionatul celălalt. Îmi rămăseseră ambele legate în minte.

    După părerea mea, ambele au fost omenii. Cel cu Timișoara, la care unii au jucat pe bune, dar alții nu (Zanc și Bătrânu, spre ex.), și în urma căruia Oli a ajuns antrenor la noi. Și cel de la Vaslui, care n-a influențat matematic titlul, dacă privim acum clasamentul, dar atunci l-a influențat, de fapt, semnificativ, în sensul că o înfrângere sau chiar un egal ar fi scris altfel istoria ultimei etape. Și în urma căruia Panait, Croitoru și Badea au ajuns la noi.

    Alea au fost campionate câștigate pe bune per total, dat fiind ajutorul arbitrilor și blaturile (omeniile) în cascadă făcute de Dinamo și Rapid, dar meciurile astea două au fost, după părerea mea, cedate de cel puțin o parte dintre adversari. Nu cred că cele două afirmații se exclud.

    Și mie nu mi-e rușine de asta, pentru că sunt fapte de viață, dar mi-e rușine de alte lucruri mult mai grave în legătură cu echipa noastră.


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Thelonious pe PÂNĂ SÂMBĂTĂ
Unlucky pe ÎNTĂRIRI
Sam Murray pe REGULAMENTE ȘI BRICHETE
Dawson pe REGULAMENTE ȘI BRICHETE
dfcd@jhdhjds.ro pe MÂNDRI CĂ SUNT FRUSTRAȚI

