29
Apr
17

NU MAI DAȚI CU BOMBE!


814614-18190849-1407508329312801-520377911-nÎn pregătirea meciului ce era cândva un derby, GSP mai aruncă o (se putea altfel?) bombă: ”Anamaria Prodan l-a propus pe Șumudică la FCSB: „E cea mai bună variantă” ”. Și ni se dau amănunte. Din chiar (pardon) gurița soției lui Reghe, care este și impresarul lui Ninel… ”Eu l-am propus pe Marius Șumudică, mi se pare cea mai bună variantă dacă Laur pleacă… Trebuie să știm să iertăm, să trecem cu vederea… Astea cu sunt rapidist, sunt dinamovist, sunt stelist… cred că nu-și au locul în mintea unui profesionist. Și Dănciulescu a fost și la Dinamo, și la Steaua… Marius n-a dat niciodată un răspuns dacă merge sau nu la Steaua.” După un așa discurs, care, trebuie să recunosc, mi-a picat greu la stomac și mi-a dat o puternică senzație de greață, Anamaria mai îndulcește pilula: ”Laurențiu nu se gândește la nicio plecare. Își dorește foarte tare să ia campionatul… Decizia ca Laurențiu să plece va fi luată împreună cu Gigi Becali. Relația pe care o avem noi e una aparte și nu aș strica-o pentru nimic în lume.

Așadar, e posibil ca Reghe să plece la arabi. Sumele vehiculate în presă sunt colosale și orice om cu capul pe umeri n-ar sta o clipă la îndoială dacă să meargă sau nu. Aici e valabilă zicerea cu ”Astea cu sunt rapidist, sunt dinamovist, sunt stelist… cred că nu-și au locul în mintea unui profesionist.” Am spus-o mereu, numai noi, suporterii, suntem ”până la moarte”… Sportivii, cei cu adevărat profesioniști, își fac datoria oriunde joacă, la orice echipă, chiar dacă în sufletul lor sunt și ei la fel de ”până la moarte” ca și noi. Pentru că ceea ce primează este viața lor, bunăstarea lor. Oricât v-ar părea de ciudat, astăzi, la vârsta și mintea de acum, regret că am refuzat cu mulți ani în urmă să îmbrac tricoul Rapidului. Sunt născut stelist și așa voi rămâne mereu. Disprețuiesc profund hoarda corsicană și, atunci,  la anii tinereții, n-am putut trece peste acest lucru. Dar, judecând la rece, dacă cei de la Steaua nu m-au remarcat, de ce să refuz propunerea unui club care avea o solidă secție de atletism? Și, în plus, îmi asigurau condiții decente și… un loc la Institutul de Construcții. E drept, n-aveam nicio tangență cu domeniul ăla, dar pe-atunci se purta așa ceva… Ei, da, recunosc, astăzi aș fi acceptat. Aș fi fost un trădător?

Să acuzi pe X sau Y de trădare, pentru că acceptă să se transfere la o rivală e o prostie. Exemplul lui Dănciulescu a fost foarte bine ales. Un jucător bun, care și-a făcut cu prisosință datoria oriunde a jucat, chit că a îmbrăcat atât tricoul lui Dinamo, cât și al Stelei. Dar Corbul, așa tuciuriu cum este, are mai mult bun simț decât maimuțoiul roz. Vi-l amintiți, probabil, cum a refuzat să asculte de îndemnul coregrafilor de a înjura împreună cu ei Steaua… Sigur, în poziția de acum, n-a putut evita anumite derapaje verbale, dar niciodată nu s-a coborât la rapidismele din limbajul lui Ninel. Căci lungul șir de ieșiri în decor ale cimpanzeului nu poate fi iertat. Un astfel de specimen nu are ce căuta la Steaua. Locul lui e doar acolo printre ai lui, frustrații de o viață, jinduind după succesele celor pe care nu-i vor putea egala în veci. Pentru că, se știe, Steaua este numai una. Iar de ”ninei” e plin pământul…

814794-cp-9734Rămâne să mai sper că GgB, altă panaramă greu de înghițit, va avea atâta minte încât să-și dea seama că varianta Ninel la Steaua ar fi o altă greșeală din lungul șir care a făcut ca poporul stelist să fie atât de dezbinat acum. Ne-ajunge un bezmetic…

Dar să lăsăm astea… Bre, noi avem ”cestiuni arzătoare la ordinea zilei”: victorie cu Dinamo, victorie cu Astra, victorie cu Craiova. Și titlul câștigat ”en fanfare”. Al 27-lea…

5 Responses to “NU MAI DAȚI CU BOMBE!”


  1. 1 Jerome
    Aprilie 30, 2017 la 23:40

    Dobre vecer din Arbanasi langa Veliko Tarnovo, eu beau grozdova rakia iar petrolistul al mic se uita la desene animatetata cu ninjagu (asa se spune la Cartoon Network in bulgara). Pe strada aia cu piatra cubica cu magazinase cu antichitati din spatele statuii lui Stefan Strambolov (un fel de Kogalniceanu al lor) am intalnit un pictor finlandez (chiar l-am intrebat, ce cauta finlandezul in Bulgaria?). Foarte buna mâncarea la Ego!

    Leka nosht, detsa!

  2. 2 Красная Армия
    Mai 1, 2017 la 22:50

    din pacate, am avut suta la suta dreptate cand am scris ce am scris dupa meciul cu viitorul. aceste mizerii trebuie vomate in suturi, in frunte cu jegul impostor reghecampf. voi fi mare fan al ciobanului daca ii ejecteaza pe toti cacatii gen de amorim, enache, balasa etc. out, gunoaielor! sper ca oltenii sa nu cumva sa joace pe bune cu hagi!

  3. 3 Dawson
    Mai 1, 2017 la 23:22

    Termina, vere, cu dumele, Steaua a fost mult peste Dinamo, eu astept niscai statistici… 😉

  4. 4 Красная Армия
    Mai 2, 2017 la 11:49

    bine, vere, asteapta statisticile 🙂


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


