27
Apr
17

CE MAI CUPLU…


814516-01 Sunt simpatici ăștia de la GSP în efortul lor de a inventa câte ceva în permanență. Prima pagină de azi bate toate recordurile…

Adică GgB ar fi tâmpitul tâmpiților și și-ar aduce dușmanul în casă, iar Ninel ar fi dobitocul dobitocilor crezând că va fi acceptat de fani… Bre, oricât mi-ar fi de antipatici cei doi măscărici, îi cred mai conștienți decât vrea GSP-ul să ne convingă.

E drept, băieții joacă la două capete, ca să poatî zice: ”Vedeți, v-am zis noi…” și publică un top al vomelor lui Ninel la adresa Stelei, care arată de ce n-are cum să ajungă Cimpanzeul Roz la cea mai titrată echipă de fotbal a României:

1. „De abia s-a înființat echipa. Va lua palmaresul din 2003, așa că ne apropiem de ea, avem un titlu câștigat. Dacă ne ajută Dumnezeu, o ajungem, pentru că are doar 5 campionate din câte am văzut„, a declarat Șumudică pentru Gazeta Sporturilor.

2. „E grav dacă un club a ajuns să aibă un nume format din inițiale. Este o mare lovitură, negativă, pentru patronul echipei. Având în vedere că vor avea palmaresul începând cu anul 2003, să nu mai râdă de Rapid, că FCSB-ul e sub giuleșteni ca număr de trofee câștigate.

Dacă mă forțez un pic, prind și eu acest «mare» club din urmă. Nici n-o să mai râd de FCSB, pentru mine nu mai există rivalitate cu această grupare. De-acum mă concentrez pe lupta cu Steaua lui Talpan, cea a Armatei”, spunea Șumudică pentru GSP.RO.

3. „Eu am zis în spirit de glumă că aș antrena-o pe Steaua. Clubul actual oricum nu mai e Steaua, e FCSB și tinde să devină Astra 2, la câți jucători a luat de la noi. D-aia am făcut o glumă. Pe Steaua n-aș antrena-o nici pentru 500.000 de euro plătiți pe loc„, a fost declarația lui Șumudică la GSP.RO.

4.  „Nu cred că mai e derby. Ce derby să mai fie dacă joacă FCSB cu Dinamo? Dinamo e Dinamo, FCSB ce e?”, a spus Șumudică la TV Dolce Sport.

5.Şi dacă mănânc pâine cu ceapă, nu am nevoie de un euro de la Gigi Becali şi o să lucrez cu el. Eu mai vorbesc aşa cu el, glumesc cu el la telefon şi el îmi spune «Da, tată, dar eu fac tot». Eu nici nu îmi doresc să antrenez Steaua. Nici dacă sunt la bordură şi nu am să beau un pahar cu apă.

Legătura mea de prietenie cu Gigi este una umană, profesională nu poate să existe niciodată. Şumudică nu o să fie niciodată preş, nu o să fac ce îmi spune un patron. Steaua este un subiect închis, fie că se numeşte Steaua, FCSB, FC Star Biscuiţi, Faci Ce Spune Becali.

Sufletul meu nu poate să se apropie niciodată de o astfel de echipă.”

Acu` ar exista o posibilitate. Dacă ar fi vorba să-i vedem pe amândoi la AFC Rapid sau Mișcarea CFR, sau naiba mai știe ce mai inventează corsicanii, ar fi credibil. Acolo chiar că ar fi cuplul secolului. Cika-laka!

1 Response to “CE MAI CUPLU…”


  1. 1 Dawson
    Aprilie 27, 2017 la 13:14

    Sumudica e caracterizat de multi ca fiind un tip istet. Acum, stiu ca declaratiile sunt mai vechi, dar se duce-n plua cu satelitul orice urma de istetime in cazul sau daca o tine langa cu tampenia aia cu Steaua lui Talpan! E ca tefeleii aia carora li se spune clar ca Luluta a-ncalcat Constitutia, dar ei nu si nu – Batman, Batman, muie CCR! 😆


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Sam Murray pe EUROPO, VENIM. DA` NU STĂM…
Ovidiu pe EUROPO, VENIM. DA` NU STĂM…
Красная Армия pe TREZIȚI-VĂ, BRE!
Ovidiu pe LA TREABĂ!
Ovidiu pe TREZIȚI-VĂ, BRE!

