13
Mar
17

DEBUT REUȘIT


123221steaua-bucuresti-1Steaua a început play-off-ul cu cel mai puternic adversar. E părerea mea, s-ar putea să nu fiți de acord cu ea, dar CFR mi s-a părut cea mai periculoasă dintre echipele întâlnite până acum. Clujenii joacă fotbal, n-au frică de adversar, au o apărare solidă, jucători rapizi, puternici, unii chiar pricepuți cu bășica (interesant acest Păun…). Aseară au jucat de la egal la egal cu băieții lui Reghe și, cu puțin noroc, ar fi putut obține un egal sau, de ce nu, o victorie, ca în tur. Dacă ne amintim de retur, meciul de la Cluj a fost dominat destul de categoric de Steaua, numai că n-a fost să fie. Dar, na, mai avem și noi noroc câteodată… 58c5bbb6757dc-4-0-0-2667-1420Și, știți, norocul și-l face omul cu mâna (sau, în cazul ăsta, cu piciorul…) lui. Iar Reghe putea să zică iar, ca după meciul de coșmar cu ASA, ”Astăzi am arătat bine, și fizic, și ca joc”, și de data asta i-aș fi dat dreptate…
Oamenii meciului? Niță, Ovidiu Popescu și… ”Gunoieré”, care le-a dat-o scurt la gioale coregrafilor, care-i preziceau eșecul.

După meci, am văzut un GgB euforic, pus pe glume, ironii. I-o fi ajuns și lui seria neagră de după etapa a 15-a. A citat din alt comic vestit, Borcea, știți, aia cu ”lăsați-ne să ne pregătim…”. Am zâmbit și eu nițel, dar m-a cam luat cu frig gândindu-mă ce-a urmat pentru haită după zicerea ce-a intrat în folclor. Dar nu-mi fac probleme: suntem Steaua, nu Dinamo. Și e timpul să le-o arătăm. Să-i păcălim de 1 aprilie, că așa-i tradiția…

Oricum, după cum joacă, CFR poate fi un ajutor nesperat în tentativa de a cuceri al 27-lea titlu. Numai că, împotriva unor adversari neimportanți (pentru că doar Steaua contează pentru oricare echipă din campionatul nostru) s-ar putea ca jucătorii lui Miriuță să-și piardă cheful, ambiția de a se clasa pe locul 3… Așa că singura soluție pentru steliști e să uite de lehamitea care i-a cuprins în retur și să joace măcar ca aseară. Următoarele trei etape pot fi hotărâtoare, o eventuală triplă victorioasă i-ar lămuri pe ceilalți cine-i șeful. E greu? Păi, ați uitat ce-a zis optimistul? ”Ba se poate!”

0 Responses to “DEBUT REUȘIT”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Ovidiu pe DE LA 0-0 LA 1-1
Ovidiu pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
fekete istvan pe DE LA 0-0 LA 1-1

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


