02
Mar
17

MARȚ DE MĂRȚIȘOR…


Umilință maximă… Seria dezastruoasă a Stelei în campionat(de la primul loc după 15 etape, cu 7 puncte în fața Viitorului, locul 2, la 5 puncte de prima clasată, cu doar 3 victorii în ultimele 10 etape), eliminarea din Cupă în fața… Miovenilor (!!!) și 1-4 cu Dinamo în Cupa Ligii, continuă…

Sincer, nu m-am așteptat la o nouă înfrîngere în seara asta, ba chiar mă așteptam la o victorie care să ne ducă în finală. Doar  jucam cu o echipă modestă, pe care doar jocul rezultatelor o mai poate menține pe locul 6… Ca să văd, a câta oară, un joc fără sare și piper, încâlcit, cu gafe inadmisibile. Și așa a fost posibilă o nouă înfrângere, într-un meci în care norocul dinamoviștilor a fost zdravăn sprijinit de bâlbele ce devin deja tradiționale la jucători ce par copleșiți de faptul că evoluează la ceea ce era cândva nava amiral a fotbalului românesc. Și care acum pare mai degrabă o barcă ce ia apă…

Tonul l-a dat, neașteptat, tocmai cel care a reparat de atâtea ori  prostiile aparătorilor din fața lui: bravul portar Niță. O simplă repunere a mingii în joc s-a transformat într-o pasă la un adversar,  care l-a găsit singur-singurel în careul părăsit de bramburiții fundași steliști  pe comicul Nistor. Și infantilul căpitan retrogradat al haitei a înscris împotriva cursului jocului. A fost singura fază în care s-a remarcat cu ceva… Egalarea a fost un simplu foc de paie. A urmat golul venit din nimic al altui comic vestit – Pitic Petre și, bomboana pe colivă, un fault stupid în careu asupra aceluiași Pitic, penalty transformat: 3-1. Ne-au făcut marț de mărțișor…

La scorul ăsta ar fi chiar penibil să pomenesc de arbitrajul jenant al cuviosului Tudor, extrem de îngăduitor cu mulțimea faulturilor canine. Pentru că, mai întâi de toate, rezultatul a fost consecința jocului dezlânat al celor care se văzuseră deja cu medaliile celui de-al 27-lea titlu la gât. Cu astfel de atitudine, tare mi-e că umilința din seara asta va fi urmată de pierderea ultimului, și cel mai important, trofeu ce a mai rămas anul acesta… Și, zău, chiar mi-e milă de GgB. Așa cum îl beștelesc eu de ani de zile, parcă merita mai mult din partea celor pe care îi plătește mult mai bine decât, să zicem, Cuviosul de Ziua a Șaptea…

Și uite-așa am ajuns fan FC Dinamo 1948 B în ultima etapă. Căci umilința din seara asta trebuie răzbunată. Și ce ocazie ar fi mai bună decât dubla din play-off?

P.S. Nu știu de ce, dar am simțit că roș-albaștrii vor învinge cu 6-1 în seara asta. Ei, da, dar au fost alți roș-albaștri. Mai precis blaugrana. Care au  zdrobit Gijón…

2 Responses to “MARȚ DE MĂRȚIȘOR…”


  1. 1 Ovidiu
    Martie 2, 2017 la 09:34

    Hai, bre, ce te-ai dezumflat asa? Nu-ti sta bine. Matale, hiper-optimistul de serviciu, cu sau fara „acoperire”, asta nici nu mai conteaza, reusesti sa ma binedispui de fiecare data cand bati campii (nu te supara, bre, n-o spun cu rautate) cu gratie despre ma(r)gica Steaua, cea care nu are in Romania niciun adversar vrednic sa o infrunte.
    Da’ ce vorbesc io de tine. Uita-te la mine, ce m-am inmuiat. Ia sa fi intrat unul cu Talpanu’ sus acu’ vreo 15 ani, sa vezi ce mai celebram „desfiintarea” 😀 . Acu’ chiar nu simt ca trebuie sa sarbatoresc ceva. Ba chiar imi pare rau de suporterii Stelei care sunt destul de dezorientati. Daca ma intrebi pe mine, Steaua poate fi doar echipa numita acum FCSB.

  2. 2 Sam Murray
    Martie 2, 2017 la 11:00

    Păi, asta cu dezumflatul e cam de multișor poveste. Oi fi observat și tu că n-am mai scris aproape nimic de fotbal. Sincer, de câteva luni bune încoace, jocul mi se pare o nesimțire din partea purtătorilor de tricouri cu FC Steaua (În opt colțuri…) pe ele. Nu m-ar deranja dacă înfrângerile ar veni după un joc bun, numai că totul are un aspect comic când îi vezi pe cei considerați cei mai buni din campionat, cei mai bine plătiți, cei mai, cei mai…
    Situația e foate bine sintetizată de declarația citită în GSP, a unuia din puținii fani care mai ajung la stadion când joacă Steaua. Bietul spectator și-a aruncat eșarfa (cu siguranță că avea steaua în cinci colțuri) și a strigat către jucători și oficiali: „Vă bateți joc de noi, de cei care mai venim la stadion. Faceți tot posibilul să ajungeți FCSB. Nu mai aveți nimic din adevărata Steaua. Luați eșarfa și uitați-vă la ea. Acolo e istoria Stelei.”
    Pentru că, la urma urmei, asta e diferența: jucătorii de azi nu sunt decât niște mercenari, gata să plece la primul clinchet de euroi mai mari, mai frumoși, deloc dispuși să-și dea sufletul pe teren în minutele în care joacă. Și de ce să-mi fac eu nervi, de ce să sufăr pentru niște împiedicați? Crede-mă, mă simt mult mai bine în compania cărților și filmelor mele. E drept, din păcate, nu mă pot abține ă nu mă uit la meciurile zăbăucilor lui Reghe (sau, mai corect, ai lui GgB). Și, inevitabil, mai păstrez speranța într-o miraculoasă revenire măcar la forma din meciul cu CFR…


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

fekete istvan pe TREI DIN TREI
corsicanus spurkatus… pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Ovidiu pe DE LA 0-0 LA 1-1
Ovidiu pe ALI-BEC al lui BEC-ALI

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


