27
Feb
17

ACADEMY AWARDS 2017


Na, că s-au dat și Oscarurile! Absolut bestială gafa cu ”La-La-Land” cel mai bun film… Warren Beatty (of, ce-a mai îmbătrânit…) i-a dat lui Faye Dunaway (și ea…) să citească numele fericitului câștigător. ”La-La-Land” a grăit dulce bătrânica. Felicitări, pupături, discursul de mulțumiri tușicii, bunicii, vecinei, brutarului sau mai știu eu cui… Ca să vină bomba: Faye citise din plicul cu cea mai buna actriță – Emma Stone în ”La-La-Land”. Surprise-surprise! Unul din ”La-La-Land”-iști anunță că, de fapt câștigătorul e ”Moonlight”. Stupoare. ”Hai, bre, urcați acilea, că it`s not a joke!” Și, cam neîncrezători (deh, te pui cu Bonnie și Clyde?) vin și ”Moonlight”-iștii… Mișto, cum ar zice Iri…

Cum n-am văzut (și n-am să văd) cele două filme, nu mă pot pronunța, așa că s-o lăsăm așa.

Oscarul pentru cel mai bun actor l-a luat Casey Affleck (Manchester by the Sea), deși eu speram să i-l sufle Denzel (Fences). Dar, n-am ce zice, Casey a fost muy bien, chiar dacă filmul nu m-a dat pe spate.

Cea mai bună actriță a fost aleasă Emma Stone (La-La-Land). Așadar, favorita mea, Meryl Streep (Florence Foster Jenkins), iar a fost sărită…

Nici Dev Patel (Lion) n-a fost preferat de juriu, cel mai bun actor în rol secundar fiind ales Mahershala Ali (Moonlight). Bine măcar că e tot unul din actorii mei preferați.

Dacă Denzel n-a reușit, Viola Davis le-a învins pe Nicole Kidman sau Octavia Spencer în cursa pentru Oscarul acordat celei mai bune actrițe în rol secundar. Bravo ei!

În sfârșit, la filme străine, învingător a fost iranianul ”Forushande” (The Salesman), pe care apucasem să-l văd sâmbătă, după ce văzusem și alt candidat, danezul ”Under sandet”(Land of Mine). Ambele filme au fost excelente, cu un plus pentru dramatismul filmului danez. Dar, ca fan al filmelor iraniene, sunt mulțumit. De altfel, și alte două filme candidate, suedezul ”En man som heter Ove”( A Man Called Ove) și germano-românul ”Toni Erdmann” au fost foarte bune. Pe ”Tanna” (Australia) l-am tras abia aseară. Îi vine și lui rândul…

Uf, că tare multe filme s-au mai strâns! Și mai sunt și meciurile astea care-mi scot peri albi…

1 Response to “ACADEMY AWARDS 2017”


  1. 1 Dawson
    Februarie 27, 2017 la 12:44

    Emma, bre!


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Thelonious pe PÂNĂ SÂMBĂTĂ
Unlucky pe ÎNTĂRIRI
Sam Murray pe REGULAMENTE ȘI BRICHETE
Dawson pe REGULAMENTE ȘI BRICHETE
dfcd@jhdhjds.ro pe MÂNDRI CĂ SUNT FRUSTRAȚI

