21
Ian
17

DAISY A LUI DONALD


Dacă mă gândesc  la președinții americani pe care i-am văzut în ultimele decenii, nu găsesc unul mai simpatic, mai ”american” decât Obama. O naturalețe, o lejeritate în comportare și vorbire cum nu cred că au avut nici chiar Reagan sau Kennedy, cei mai charismatici leaderi de la Casa Albă. Până și maimuțica de lângă el, Michelle, era exact perechea potrivită pentru un astfel de președinte.

În campania electorală, m-am amuzat de caraghioșeniile celor doi candidați, Hilara și Tromfu`. Oricare ar fi ieșit mi-era indiferent, niciunul nu mi s-a părut ceva deosebit. Și uite că a câștigat, oarecum neașteptat, Trump. Să fie la ei, acolo!

Am urmărit puțin din ceremonia de instalare și, chiar dacă discursul inaugural a fost bine pritocit de echipa de sunet și lumină a președintelui – vorba aia: Make America strong again… – altceva mi-a atras atenția. Bre, Donald ca Donald, că nu-l pot vedea decât în parodia lui Alec Baldwin, dar ați văzut-o pe Daisy a lui? Pe Melania, bre! La 45 de ani, frumoasa slovenă a fost impecabilă, putând da oricând lecții de eleganță și prestanță vedetelor hollywoodiene. Jos pălăria!

0 Responses to “DAISY A LUI DONALD”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


