31
Dec
16

ANUL CE VINE…


Ei, maifrenzilor, am ajuns la ultima zi a anului… A mai trecut unul, am mai prins un trandafir în buchetul vieții (aiurea, nu vă amăgiți, am mai îmbătrânit, bre!), și suntem gata de 2017, un an ce începe cu 2 și se termină cu 7 (27, că doar asta așteptăm…).

Un an nou pe care vi-l doresc plin de bucurii, de împliniri și… sănătate maximă (că asta-i mai bună decât toate, nu?). Și conturi cât mai babane, desigur…

La mulți ani, prieteni!

2 Responses to “ANUL CE VINE…”


  1. 1 Ovidiu
    Decembrie 31, 2016 la 13:42

    Un an nou plin de realizari iti doresc, bre! Fie ca toate dorintele sa ti se indeplineasca! Da, chiar toate am zis! 😀 Si multa sanatate!
    La multi ani, Toshiro! La multi ani tuturor oaspetilor de pe blogu’ tau!

  2. 2 Dawson
    Decembrie 31, 2016 la 14:06

    La multi ani!!!
    Cum am spus si la mine – sa-nceapa paranghelia de Revelion! 😀


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Ovidiu pe DE LA 0-0 LA 1-1
Ovidiu pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
fekete istvan pe DE LA 0-0 LA 1-1

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


