25
Noi
16

O RAZĂ DE SPERANȚĂ


tamasDesigur, victoria împotriva osmanlîilor mă bucură, dar jocul Stelei continuă să mă nemulțumească. Nu intru în amănunte, ar însemna să reproșez aceleași lucruri: Steaua nu știe să se apere, Steaua nu știe să marcheze. Dar compartimentul cel mai deficitar rămâne… linia de mijloc, incapabilă să ridice primul val de apărare în fața fundașilor, incapabilă să pună în valoare atacanții. Prima repriză m-a scos din sărite, a doua m-a lăsat mască. Sincer, nu mă așteptam la o așa revenire, mi-a fost teamă de  un remake al meciului Naționalei cu Polonia… Și, iată, mai mult cu sufletul, cu inima, steliștii au învins. Bravo lor! Și când mă gândesc că, înainte de meci pronosticasem un 2-1, cu golul victoriei înscris de Tamaș. E drept, îl vedeam în urma unei bombe de la vreo 30 de metri…

În fine, nu mă entuziasmez prea tare, rămân sceptic, victoria împotriva Villarreal-ului mi se pare un vis prea frumos ca să se și împlinească, dar… ați văzut ce rezultate au fost în grupa asta.

Meciul decisiv va avea loc în deplasare. Numai că stadionul El Madrigal va fi plin de compatrioți care vor susține echipa noastră, pentru că, se știe, Castellón = pământ românesc, nu-i așa? Ei, om vedea… Până atunci, trei meciuri care ar trebui să fie tratate cu cea mai mare atenție – cu Botoșani, cu Dinamo și cu Pandurii. Victoria e singura opțiune, să sperăm că nu vom mai avea parte de surprize gen CFR, Gaz Metan sau Chiajna…


13 Responses to “O RAZĂ DE SPERANȚĂ”


  1. 1 Ovidiu
    Noiembrie 25, 2016 la 10:30

    Se pare ca stelistii au meritat, in sfarsit, cateva cuvinte din partea ta, desi nu pari foarte bucuros.
    Probabil ti-a mai taiat din avant victoria lu’ Sumudica de aseara. Nu eram hotarat sa ma uit, da’ golu’ osmanilor mi-a ridicat un pic nivelu’ de interes. Am simtit ca o sa se termine rau, dupa egalare, da’ m-am uitat pana la sfarsit. Eh, nu-i nimic, probabil ca n-o sa castigati in Spania.
    In ceea ce priveste competitia interna, surpriza e cand se intampla o data. Cand enumeri 3 cazuri, deja nu se mai numeste surpriza.

  2. 2 Sam Murray
    Noiembrie 25, 2016 la 12:27

    Deh, Ovidiule, eu am alte pretenții… Sigur, o să mai luăm un titlu, dar nu pot fi foarte bucuros când văd că jocul scârțâie. Îmi pare rău că steliștii te-au întristat, ceea ce-ți doresc și la Villarreal.
    Fiindcă ai pomenit de Șumudică, ce-ai fi zis de un penalty pentru Steaua ca ăla de care a beneficiat aseară echipa marelui maimuțoi cu deștu-n gură?…

  3. 3 Ovidiu
    Noiembrie 25, 2016 la 20:30

    Doar nu crezi c-am stat la meci la ora aia. Am vazut faza acu, pe net. La prima vedere e umar la umar, la a doua vedere l-a cam impins cu cotu’. Ce importanta are? E o echipa romaneasca, e musai sa te bucuri ca a castigat. Sau nu?😉

  4. 4 Dawson
    Noiembrie 26, 2016 la 09:40

    Austriecii au tot dreptul sa fie suparati dupa meciul cu Astra – ala n-a fost fault niciodata! E un caz din ala invocat de arbitri pentru a justifica lovituri libere acordate usor: forta disproportionata. Adica, na, e cam ca-n bancul ala cu puricele si elefantul, cu da’, ba, da’ io am fost si bolnav!😆

  5. 5 Ovidiu
    Noiembrie 26, 2016 la 13:19

    Altu’ care digera greu victoria sumudicilor. Nu ziceati voi ca trebuie sa tinem cu echipele romanesti in cupele europene? Boromanilor!😀
    Gata cu caterinca, trecem la lucruri serioase. Tre sa fug, ca la ora 14 avem meci cu Manestii.

  6. 6 Dawson
    Noiembrie 26, 2016 la 13:27

    Nici vorba, Lupe, yo am zis de multisor ca Austria Viena e echipa mea preferata de acolo – pentru ca… nu e Rapid, printre altele!😀

  7. 7 Ovidiu
    Decembrie 5, 2016 la 10:39

    Hai, bre, c-a mai iesit o raza. Hai ca merita si baietii o postare, ceva, o atentie, o maslina.😀

  8. 8 Ovidiu
    Decembrie 9, 2016 la 08:08

    Ce liniste e p-aici. Ati fost la un varf de bocanc de calificare. Mi-a cam inghetat sangele-n vene la ultima faza. Nu-i nimic, stiu ca toti stelistii se bucura de calificarea Astrei, pana la urma un sinonim pentru Steaua. Adica nu, pardon, ma scuzati, Steaua voastra vine de pe epoletii armatei rosii😀

  9. 9 Dawson
    Decembrie 9, 2016 la 11:39

    Hai, bre, Ovidiule, ca mai are lumea treaba, nu mai da atat din coada – am scris eu la mine cate ceva pe marginea meciurilor de-aseara, daca tii neaparat sa vezi reactii steliste…😀

  10. 11 Ovidiu
    Decembrie 9, 2016 la 19:42

    Pe la secunda 47, Alibec zambeste cu gura pana la urechi si da din cap. Ii place ritmu’, ce mai!😀

  11. 12 Dawson
    Decembrie 9, 2016 la 21:24

    Romania a batut Croatia la handbal feminin – ma pis pe Astra si pe jegosul de Sumuica!

  12. 13 vt
    Decembrie 10, 2016 la 15:40

    „Steaua vine de pe „epoletii Armatei Rosii”. Presupunand ca din august 1944 pana in vara lui 1947 Stalin a luptat din greu ca sa promoveze Steaua Bucuresti in prima liga de fotbal a Romaniei( ce mai, rauri de sange!), cum decurgea totusi lupta in campionatul romanesc ? Printre schimbarile majore se remarca hotararea de a trece de la fotbalul profesionist la cel amator, cu un campionat format din echipe sindicale etc. Prima care a dat exemplu? Rapiduletul, urmata imediat de juvetii din Bucuresti. Rapid si Juventus Bucuresti sunt singurele echipe care au putut rezista cu brio in noua organizare, majoritatea celorlalte echipe fiind desfiintate. Juventus a fost mutata apoi la Ploiesti, unde partidul le-a construit si un stadion, modern pe acea vreme, recompensa pentru eroii petrolisti de pe Valea Prahovei,o zona trecuta la comunism din primul moment. Bineinteles, daca intrebi un ploiesten el te va ameti cu dizidenta lor de la 1871 sau cu echipa lor legendara, din perioada interbelica (🙂 )… Bine, asta este o gluma, Petrolul nici nu exista cand s-a construit stadionul . El a aparut de-abia peste cativa ani. Dintr-o echipa exilata la Ploiesti de catre comunisti.


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


