09
Noi
16

ALTĂ ZI ISTORICĂ


Tocmai mă întorceam din prima rundă a vânzolelii mele de azi. Îmi planificam următoarele drumuri, ca să fiu mai eficient (a propos, s-a dus dracu` eficiența de care eram așa mândru și pentru care mă invidiau mulți…), când… ding-da-ga-dinga… sună mobilul. Ați ghicit, soacră-mea: ”A bătut ăla!” Rămân mască – cine pe cine-a bătut? Tenis? Box? Ei, na! E mai groasă… A ieșit Trump president! Păi, te pui cu tronfu`?

face24_zpspmujwwsuAcu`, ce să zic, mi s-a părut jenant că America n-a găsit alți candidați mai acătării decât Clintoniana și Donald cu Daisy a lui. N-am avut favorit, n-am suspinat după unul sau după celălalt, dar am crezut că e greu să iasă președinte un lătrău pe lângă care Vadim sau Jirinovski par niște băieți cuminței păliți de-o ușoară dileală. Și n-am crezut-o nici pe vecina mea întoarsă din America, unde-și are fiul, când mi-a zis scurt: ”Ăia-l aleg pe Trump!” hillary-clinton-012Și uite că așa a fost… Bre, nu-mi rămâne decât să zic și eu ca președinții, când își încheie discursul: ”God bless you.  And God bless the United States of America!” Și pe noi pe lângă ei, că tare o să avem nevoie…


2 Responses to “ALTĂ ZI ISTORICĂ”


  1. 1 Dawson
    Noiembrie 9, 2016 la 13:15

    God Bless America!

  2. 2 Dawson
    Noiembrie 9, 2016 la 13:15

    God Bless America


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


