08
Noi
16

PREDEAL 2016 (II)


Acu` văzui că mi-a scăpat deștu` la postarea anterioară. Mai e până-n 2017, așa că scriem corect: ”Predeal 2016”…

Bifat ”Ancora”, un restaurant pentru cei cărora le place peștele, dar și ceilalți pot găsi ceva pe gustul lor. De exemplu, dacă amândoi am luat câte un borș de pește (cu mult pește…), nevastă-mea a continuat cu o saramură delicioasă, iar eu n-am ratat clătitele cu ciuperci pe care le țineam minte de la o vizită anterioară…

Dar partea amuzantă e alta. De la hotel la ”Ancora” nu cred să fie nici un kilometru. Numai că… e în pantă, urcușul pe Cioplea nu mai e pentru mine și, mai ales, pentru consoartă. Am zis că o să fie o plimbare printre brazi, în aerul curat al munților, dar a fost mai mult ca drumul lui Sisif. Și tare am mai dus dorul băncilor din Bucureștii pe care-i înjură atâția… Bre, pe tot drumul ăsta, singurul loc unde am putut să ne tragem sufletul a fost… un pachet de dale ce urmau să fie puse pe trotoar. Norocul nostru! Bine-mpachetate în folie de plastic, au constituit salvarea noastră. Erau puse în fața unui loc renumit cândva – ”Casa Țărănească”, acum închisă și în paragină. Am auzit că pusese mâna pe ea Niculae, nu știu dacă cel din Brașov, sau vânătorul de elefanți. Și a făcut-o praf. Ah, și ce-mi mai plăcea la salonul vânătoresc, lângă șemineu…

Bineînțeles, după masă, am renunțat să mai urcăm un pic până la ”Belvedere”, să admirăm panorama. Cu astea se laudă fostul atlet care urca în fugă treptele tribunei de la ”23”. Și ce multe erau… Dar nu gâfâiam ca după ”plimbarea” până la ”Ancora”. O, tempora!

Ieri am mâncat la ”Vârful cu Dor”, alt local preferat. L-am găsit ca niciodată: gol. Dar mâncarea a fost la fel de bună ca întotdeauna… După masă ne-a dat mâna să ne plimbăm puțin (deh, eram pe ”plat”…), apoi ne-am îndreptat spre gară. Nu, nu să luăm trenul, ci… taxiul, că doar nu era să ne chinuim iar… Ajunși la hotel, am renunțat la piscină și, ați ghicit, ne-am pus pe filme. Dar despre filme altădată, acum mă duc la micul dejun, apoi ne pregătim de plecare. De diseară începe iar vâjul:  micul bairam de Sf. Mihai, iar de  mâine cumpărături, soacră-mea, policlinica, fiara, parastasul etc. Reintrarea în normal…


1 Response to “PREDEAL 2016 (II)”


  1. 1 Dawson
    Noiembrie 8, 2016 la 12:04

    Asa, maitre, vad c-ai modificat la cel anterior – cand am vazut titlul articolului, Predeal 2017, am zis ca ne povestesti cum ti-ai aranjat de Revelion acolo!😀
    Altfel, uite ce spuneam de blogul respectiv si harta in cauza, apropo de maghiarizari hilare, despre care sa-mi bag daca mai stiu cum am ajuns sa vorbim in conversatia de mai devreme:
    http://a-craciunescu.blogspot.ro/2016/08/neagu-djuvara-la-100-de-ani.html


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


