18
Oct
16

CUȚU ȘCHIOP ( X) – THE END IS NEAR…


Am amintit de ”cover”-uri când am scris de Nobelul lui Bob Dylan. Acum câteva săptămâni am văzut un film despre un cântăreț francez al anilor `70, Claude François. Un tip cam zgubilitic, micuț de statură, care cam măcănea, după cum mi se părea. După moda vremii, care e prezentă și azi, el prelua și succese englezești și, mai ales, americane pe care le cânta în franțuzește. Unul din succesele lui era un cântec ce contrasta cu cele săltărețe, în care excela. Cântecul se numea ”Comme d`habitude” și am fost convins că e adaptarea unei bijuterii cântate de Frank Sinatra  -”My Way”. Ei, bine, din filmul de care vă spun, am aflat că, de fapt, a fost vice-versa. Originalul lui Claude François a fost prelucrat de Paul Anka, iar Frank Sinatra a făcut din el un mare succes în America și în lume…

Urmărind meciul de la Severin, în care oltenii dădură cu Briceagu-n câini, mi-a venit în minte cântecul lui Claude și Frank: ”And now, the end is near/ And so I face the final curtain”. Bietul fălcos… După ce a promis marea cu sarea, super-jucători, titlu, cupă etc., ce să mai zică după trei înfrângeri consecutive? A renunțat până și la văicăreala cu arbitrii hoți, că-l râde lumea… Dacă, acum o săptămână, era tot cu coada-n sus (”ca antrenor, la ce vârstă am eu, nu-mi permit și nu mă interesează locul 2”), acum se amăgește și încearcă să liniștească mârâielile din haita pecehașă:  ”Avem timp să ajungem în play-off!” Timp o fi, dar nu știu dacă bătălia pentru play-off îl mai prinde pe banca alb-roșilor. Și ce-aș mai râde să fie înlocuit de alt bufon – Cimpanzeul Roz. Ar fi ironia supremă! Ca să nu mai vorbim de hazul nebun al unei imagini epice: haita coregrafilor gudurându-se pe lângă purtătorul de tricou roz cu fular vișiniu…


1 Response to “CUȚU ȘCHIOP ( X) – THE END IS NEAR…”


  1. 1 Dawson
    Octombrie 18, 2016 la 11:09

    Haidi, bre, ca acusica era sa te corectez – da, Claude Francois e originalul si Frankie e cu cover-ul.
    Altfel, incep sa cred ca, totusi, e mai antrenor Sumudica ca Reghe – Pink Chimp a facut din cacat bici la Giurgiu, asta al nostru fix pe dos!
    Dar da, m-am distrat aseara la Craiova-Dinamo – senzational cat misto au facut oltenii de securici!😀


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


