17
Oct
16

UN NOBEL NEAȘTEPTAT


Îmi amintește Dawson de un recent eveniment-surpriză. Da, asta chiar că a fost tare – Nobelul pentru literatură lui Bob Dylan. Poetului Bob Dylan. N-o s-o bag p-aia cu ”iar mafia evreiască…”, dar oricum mi se pare exagerat. Mă rog, de gustibus. Ce s-a mai supărat Manolescu la aflarea veștii, ba chiar și Cărtărescu (care, culmea, tradusese o carte de poezii a lui Dylan…).

Pentru mine,Bob Dylan e un autor de cântece extraordinare, dar mereu am preferat cover-urile altor interpreți, vocea lui nu-mi place de loc. Desigur, ”Blowing in the Wind” e primul care-mi vine-n minte (dar cântat de Joan Baez, de exemplu), dar excelente au fost și ”Mr. Tambourine Man” (versiunea Byrds sau, de ce nu, Melanie), ”Like a Rolling Stone” (cu… the Rolling Stones, bineînțeles), ”The Times They Are a-Changing” (cu Tracy Chapman), ”A Hard Rain’s a-Gonna Fall” (Joan Baez) sau ”Just Like a Woman”(aici ezit între Van Morrison, Rod Stewart sau Nina Simone – cu un plus pentru senzaționala orchestrație). Și au mai fost destule alte cântece minunate pe care le-am fredonat în anii tinereții mele. Alte vremuri… Na, că m-apucă melancolia…


3 Responses to “UN NOBEL NEAȘTEPTAT”


  1. 1 Dawson
    Octombrie 17, 2016 la 18:48

    Surprinzator, da, insa exagerat n-as prea zice, poate doar un pic ciudat. Eu am fost chiar incantat cand am citit stirea, ba m-a binedispus suplimentar si corul contestatarilor – Cartarescu a dat in balbaiala, Manolescu facea spume, CTP tuna si fulgera…😆

  2. 3 Dawson
    Octombrie 18, 2016 la 18:53

    Ia-o pe Janis:

    Si pe Ella:

    Si pe Nina:


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


