12
Oct
16

ANGRY BIRDS (XXII) – REPLICI


Bineînțeles, apariția noului președinte onorific la AFCRB a agitat apele – bun prilej să sară unii și alții, să anunțe lumii că… Rapidu` n-a murit. Mai întâi au reacționat ”aristocrații”, fani ai Mișcării (nu, bre, nu aia… E vorba de Mișcarea CFR), în consacratul stil bombastic:

Nu, Rapidul nu este membru de partid! Aflăm cu surprindere şi revoltă că numele Rapid a fost înregimentat într-un proiect politic, prin demersul domnului Horia Manoliu. Ţinem să-l informăm pe acest domn că numele de Rapid este unul prea important pentru ca orice veleitar să-l târască în lupta politică. Rapid a refuzat înregimentarea în vremurile grele ale regimului comunist şi aceasta îi face pe suporterii Rapidului deosebiţi. Ei sunt cei care au strigat, în timpul comunismului, sfidând familia Ceauşescu: «Noi vi-l dăm pe Damaschin/Voi ni-l daţi pe Valentin!». (Cum de-or fi uitat de: «Cămătaru, hai pe noi, să ne dai și golu` doi»?) Ei sunt cei care au zădărnicit planurile clanului Ceauşescu de desfiinţare a Rapidului şi de comasare cu defuncta Victoria, echipa Securităţii. (Pe bune?) Ei sunt cei care, după decembrie 1989, au strigat, cu mândrie: «Galeria lui Rapid/N-a fost membră de partid!». (Sigur că nu, a fost cel mai avântat detașament al clasei muncitoare) Crede, oare, dl. Manoliu că îşi poate bate joc de toate acestea? Cu ce drept terfeleşte o istorie aproape centenară, punând numele Rapid la remorca unui partid politic? Cine este acest domn, de unde a apărut pentru a arunca cu noroi într-unul dintre cele mai importante branduri sportive ale României? Şi cine i-a permis să se folosească de numele Rapid? (Păi, ar cam fi invers: AFCRB se folosește de numele și influența financiară și politică a lui Țepeș II…) Pentru noi, acest domn este doar un impostor. Adevăratul Rapid rămâne un nume curat, neînregimentat politic, fără datorii şi fără obligaţii! (Ei, obligații ar mai fi, dac-ar fi să ne gândim măcar la alea financiare…”)

Normal, AFCRB și-a scuturat aripile de… acvilă legendară și a ripostat mai puțin aristocratic, pe limba cartierului, scâncind cu mâna-ntinsă:

S-a inceput un drum lung, greu, cu multe obstacole, dar spiritul de lupta al Giulestiului ne ajuta sa depasim fiecare obstacol ce ne va sta in cale! S-a plecat la acest drum din dorinta de a duce mai departe un pic din ceea ce a insemnat acest simbol al fotbalului romanesc, Rapid Bucuresti. Suntem… juniori, fosti fotbalisti si fosti angajati ai societatii comerciale care din pacate este intr-o situatie juridico-economica aproape imposibil de remediat. …daca, printr-o minune, SC FC Rapid SA va fi reintegrata in circuitul economic, noi ne vom considera parte a acesteia si vom redeveni parte a acestei entitati. Fotbalul rapidist traieste acum vremuri foarte dificile…dar incercam sa gestionam cat mai bine bugetul pe care il avem la indemana.

Domnul Bogdan Diaconu este un vechi suporter al Rapidului, provine dintr-o respectabila familie de suporteri rapidisti, unchiul sau, domnul Marcel Diaconu este membru marcant al Clubului Aristocratic(!!!).(…) Numirea in acesta functie ONORIFICA a domnului Bogdan Diaconu nu are nicio legatura cu activitatea politica a dansului. Fiecare avem convingerile sale politice, dar cand suntem alaturi de Rapid avem o singura convingere, sa sustinem alb-visiniul! Asiguram suporterii rapidisti ca… AFC Rapid nu este si nu va deveni un vehicul electoral al niciunui om politic, dar asta nu inseamna sa refuzam ajutorul oferit de cineva care si-a ales o cariera politica. N-am uitat de sloganul atat de drag rapidistilor, “Galeria lu’ Rapid, n-a fost membra de partid!” (elocventă virgula între subiect și predicat…) (…) Avem nevoie de sustinere pentru a le asigura conditii acestor capriori (!?!) visinii, usa este deschisa oricaruia doreste sa ajute, dar in acelasi timp nu putem face rabat de la moralitate. …si la final ne vom bucura cu totii ca s-a intamplat ceva minunat, ca Rapidul a revenit in elita fotbalului…”

Am lăsat la urmă mesajul domnului Diaconu-Țepeș. Mai întâi scoateți-vă batista, că e cazul…

...Și iubită ca Rapid...

…Și iubită ca Rapid…

Mă doare să citesc astfel de comentarii! Câți mă judecați că ma cunoașteți și câți o faceți doar pentru ca nu mă cunoașteți?! Vă voi respecta mereu pentru că ați trăit aceleași clipe frumoase și aceleași momente grele pe care ni le-a oferit Rapidul atât vouă cât și mie! Aveți tentația de a generaliza! A venit la Rapid ca să câștige voturi…nu dragii mei nu am venit acum la Rapid…am venit pe Giulești în 1986, când aveam 7 ani… De atunci am fost mereu pe Giulești când mulți dintre voi uitaseră de Rapid (oooops! palmă cu piciorul…). (…)…sunt în politică pentru că am avut curajul să nu stau pe margine ci să mă implic pentru a face ceva bun pentru țara noastră, pentru națiunea noastră (”Iertaţi-mă, fraţilor, dacă sunt mişcat, dacă emoţiunea mă apucă aşa de tare… pentru a vă spune şi eu… ca orice român, ca orice fiu al ţării sale… în aceste momente solemne… mă gândesc… la ţărişoara mea… la România… la fericirea ei!…… la progresul ei!… la viitorul ei!” ar zice Cațavencu)… De asta am luat decizia de a mă implica și a ajuta cu ce pot eu Rapidul. Pentru că am curajul să o fac! Pentru că o fac din suflet! … Rapidul nu moare! Rapidul sunteți voi … iar printre voi mă regăsesc și eu! Doamne ajută!

Eu v-am zis-o de mult, bre, ăștia sunt clonați!


0 Responses to “ANGRY BIRDS (XXII) – REPLICI”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


