25
Sep
16

ȚAREVO (8) – THE LONG WAY HOME


screen568x568Sâmbătă a fost ziua plecării. Am strâns calabalâcul și am coborât pentru ultima întâlnire cu marea. Parcă să mă facă să regret și mai mult plecarea, cerul era limpede, soarele era tot mai fierbinte și marea abia șușotea. După o scurtă plajă și mici discuții la o cafea, ne-am despărțit de prietenii bulgari și polonezi, ne-am schimbat adrese și ne-am urat să ne revedem iar, în Bulgaria, Polonia sau România. Sau, după cât de încântați fuseseră Kiril și ai săi de sejururile în Egipt, să ne vedem pe undeva, pe lângă piramide…

Prânzul a fost mai scurt și a prilejuit un incident tipic românesc. Microbuzul venise cu doi șoferi, care coborâseră și ei, cică, să bea o cafea. Numai că ceilalți din grup le-au adus și lor să mănânce de toate. Deh, era all inclusive, nu? Numai că gazdele au sesizat că nou-veniții nu aveau brățările distinctive și au început să facă gălăgie. M-am dus la ei și am lămurit rapid lucrurile – am plătit 30 de leva, 3 de căciulă, și totul s-a calmat. Acum, mă întreb cum naiba să se descurce bieții oameni, plecați pe la 5-6 din București, conducând 7 ceasuri până la Țarevo, iar firma să nu se fi gândit să le aranjeze un prânz prin contract? Așa că a ieșit obișnuita țigănie care ne însoțește peste tot…

Una peste alta, a fost un sejur perfect, adică aproape perfect, că au fost reprizele de ploaie… Hotel frumos, apartamentul spațios, curat, mâncare bună variată – porc, vită, pasăre, pește, miel, iepure, mezeluri, brînză, cașcaval, salate, prăjituri, fructe, băuturică, tot ce vrei, pe gustul fiecăruia. Animatorii au fost foarte activi – spectacole, volei, darts, bile, bingo, concursuri. Hotărât lucru, e mai plăcut în extra-sezon. Desigur, amatorii de vânzoleală preferă atmosfera fierbinte, agitația, dar mie mi-au ajuns atâția ani de balamuc. M-ar crede cineva azi că am fost cândva DJ la Mamaia?

Când să plecăm, ghinion: n-am găsit muskatova la singurul magazin deschis din zonă, așa că am sperat că voi găsi undeva pe drum, la o oprire. Am avut noroc, am găsit, așa că mă voi putea delecta acasă.

După cum am presupus, drumul a fost lejer, fără aglomerația de care am dat de multe ori în Bulgaria. În plus, surprinzător, nici taxiul n-a întâmpinat probleme în București, așa că am intrat în casă la câteva minute după ora 21. Home, sweet home! Bucuria revederii căminului m-a făcut să uit de meciul lui Dinamo, ca să văd înainte de culcare că bieții cățeluși, în extaz după eșecul Stelei, cu vise la titlu și îmbățoșări canine, se-mpiedicaseră de granzii de la Chiajna… Bossul de la RIN a ajuns la capătul răbdării și a anunțat că e gata să renunțe să mai întrețină canisa. Păi, bine, bre, îi lași orfani? Ei, acu` să-i vezi pe coregrafi: socios, alea, alea, DOAR DINAMO BUCUREȘTI…

După victoria cu Botoșanii, pe locul 2 au ajuns oltenii Olguței, drept care a apărut un nou concurent pentru Șumudică și Andone: Mulțescu, antrenorul CSU Craiova. Ia citiți colea: ”Am început să ne gândim la meciul cu Steaua și îl pregătim în consecință. Pentru noi e foarte important. Probabil pentru Steaua nu e, că am văzut că ne ia de sus și nu reprezentăm nimic pentru primele trei locuri. Ăsta e discursul celor de acolo, sunt aroganți, după ce au cumpărat tot ce e în România. Au și aroganța să ne jignească, nu știu de ce, sau să ne minimalizeze. Poate e un lucru bun că noi suntem outsideri, venim pe turnantă. Încercam să le răspundem pe teren, nu numai să ne ridicăm la valoarea titratei echipei Steaua, sau nu mai știu cum îi spune.” Ca să vezi, aroganții ăia de la echipa aia căreia bietul Mulțescu nu mai știe cum i se spune îi jigniră, îi luară de sus, îi minimalizară. Mama lor de aroganți, las` că le arată juveții duminica ailaltă … Muicăăăăăă… Să vedeți cum vin ei pe turnantă…

Și-acușica… `napoi la ale mele, gata vacanța !


0 Responses to “ȚAREVO (8) – THE LONG WAY HOME”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


