24
Sep
16

ȚAREVO (7) – DO VIJDANE!


Când m-am sculat ieri și am văzut că-s doar 10 grade, mi-am zis că o să fie nasol. Dar soarele strălucea, nori ioc și… a fost o zi excelentă. N-a fost prea cald, doar 20 de grade,  dar am stat la soare pe malul mării și a fost foarte plăcut. Zău, aveam nevoie de săptămâna asta fără griji…

Au fost hazlii niște nemți pe care i-am întâlnit în lift. O pereche în vârstă, 100% mutre germanice, blonde, distinse, din Stuttgart. Se văitau că nu pot telefona și, vai, la recepție nimeni nu vorbește germana. ”Dar ați încercat în engleză?” ”Nu, dar cum de nu știe nimeni germana?” Ei, asta e, mai sunt și de-ăștia. Chestia era simplă, ei apăsau pe butonul cu numărul din Germania, dar nu introduceau mai întâi prefixul țării… Am mai schimbat câteva vorbe și au părut foarte mirați când le-am spus că președintele nostru e neamț. Dar i-am băgat total în ceață când i-am îndemnat ca, la următoarele alegeri, să voteze un român. În compensație…

bingo

Seara, le jour de gloire est arrivée! Pentru că era prea răcoare, distracția s-a mutat în lobby bar. S-a  organizat un bingo, am stat între familia de bulgari, polonezii cu care participasem la concursul cu cântece și filme și o pereche de români din microbuzul nostru. S-au tot strigat numerele, pe care nevastă-mea le găurea ori de câte ori le găsea pe hârtiuța ei. Și a câștigat, bre! Bineînțeles, ne așteptam ca premiul să fie… 20% reducere la SPA. Ei, bine, nu! Am câștigat o sticlă de muscat alb ”Sophia”. Ghinionul meu, care nu beau decât roșu… Dar, de data asta, voi bea un strop când ne vom reuni toți duminică, acasă, cu copiii, cu soacra, cu Fiara. Abia aștept.

Bre, pe bune, a fost o săptămână extrem de plăcută, liniștită, lipsită de bulibășeala obișnuită la mare, în sezon. Mi-a amintit de un sejur de acum câțiva ani în Halkidiki, înainte de Crăciun. Culmea, și atunci am plecat pe o vreme ca acum, în jur de 20 de grade. Dar era decembrie…

Ei, gata, mic dejun, strâns bagaje, la 1 vine microbuzul, ne așteaptă 7-8 ore de drum. Vești proaste de acasă. Am vorbit la telefon cu administratorul blocului, care mi-a spus că nu s-au demontat încă schelele de la bloc. Tot răul spre bine, că eram pus pe șmotru, să-mi aranjez balconul mare. Așa o să mai prelungesc vacanța un pic. Do vijdane, Țarevo! A, să nu uit să-mi cumpăr o sticlă de grozdova pe drum…

P.S. Am citit adineauri că a fost cutremur mare azi-noapte… Sper sa fie bine. 


0 Responses to “ȚAREVO (7) – DO VIJDANE!”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


