20
Sep
16

ȚAREVO (3)


Ieri a fost zi de leneveală aproape totală. Nici nu ne-am mai obosit până la mare. De ce să facem cei 50 de metri până acolo, când piscina era la nasul nostru? Plus că barul era lângă noi, cu muzici, răcoritoare, prăjiturele și înghețată… Ne-am tolănit pe chaise-longue, tot la umbră, și am sporovăit de una, de alta, nu am neglijat nici sudoku. Deasupra pătratului cu cifre erau și bancuri, unul mi s-a părut haios:

O femeie avea un amant care o vizita în lipsa soțului. Într-o zi, fiul ei de 9 ani se ascunde în dulapul din dormitor. Soțul vine pe neașteptate, așa ca femeia îl ascunde pe amant tot in dulap.
Băiețelul spune „E intuneric aici.”
Bărbatul șoptește „Da, este .”
Băiatul -„Am o minge de baseball.”
Bărbatul -„Foarte bine.”
Băiatul -„Vrei s-o cumperi?”
Bărbatul -„Nu, mulțumesc.”
Băiatul -„Tata e afară.”
Bărbatul -„OK, cât costă?”
Băiatul – „$250.”

Peste un timp, cei doi nimeresc iar în dulap.
Băiatul -„E întuneric aici.”
Bărbatul -„Da, este .”
Băiatul -„Am o mănușă de baseball.”
Bărbatul -„Cât vrei pe ea?”
Băiatul -„$750.”
Bărbatul -„Fie.”

Dupa câteva zile, tatăl îi spune băiatului : „Ia-ți mingea și mănușa și hai afară să jucăm baseball.”
Băiatul: „Nu pot. Le-am vândut.”
Tatăl: „Cu cât?”
Fiul: „$1000.”
Tatăl spune „Nu-i frumos să-ți jefuiești prietenii așa. Te duc la biserică, trebuie să te spovedești”.
Se duc la biserică și tatăl îl pune pe băiat să intre în confesional și închide ușa …….
Băiatul: „E întuneric aici.”
Preotul: „Iar începi?

V-am zis că animatorii sunt foarte activi, încercând să ne atragă în diferite jocuri. Ieri, chiar pe marginea piscinei, au organizat o întrecere de aruncat cercuri pe niște bețe înfipte într-un postament. În plus, ”șeful distracției” îi punea pe participanți să țipe, să se agite, să se-nvârtă etc. Distracții…

După cină, alt concurs. De data asta, 10 întrebări – cine cântă, cum se cheamă melodia, din ce film e. Lângă noi erau niște tineri polonezi, care au recunoscut muzicile de azi, niște nume de rapperi de care n-auzisem, dar au rămas încurcați la chestii familiare mie – ”Sex Bomb” al lui Tom Jones, Ricky Martin, pe care-l confundaseră cu Enrique Iglesias, filme ca ”Grease” sau ”Dirty Dancing”, sau țopăiala de acum mulți ani, ”Cotton Eye Joe”. Cooperarea polono-română părea să aibă succes, am completat 9 din cele 10 întrebări și am așteptat decizia juriului. Ghinion, au fost trei bilete cu 10 din 10. Noi îl ratasem pe… Robbie Williams. Ia să vedem ce premiu se dă… Ha, 20% reducere la centrul spa! Mai bine dădeau și ei o bere, cum au zis râzând polacii mei. Ne-am despărțit prieteni, ei fiind foarte încântați că susținusem discuția în polono-gimnastică. Deh, v-am zis eu, o limbă nu-i ca bicicleta – n-o folosești, o uiți repede…

jalniciLa înapoierea în cameră, alt episod din ”Queen of the South”, am văzut 9, mai avem 4. Înainte de culcare m-am uitat să văd cu cât a bătut Astra. Că doar revenise Cimpanzică pe bancă, nu? Surprise-surprise! Astra – Gaz Metan 0-2!!! E clar că Pustai ăsta al medieșenilor e fecesebist – a luat un punct în Groapă, trei la Giurgiu, să vedeți cum o să fie mielușel în fața ciobanului… Văd un titlu: ”Suntem jalnici, ne îndreptăm spre play-out”. Acu` o să mă delectez citind declarațiile maimuțoiului și justificările, că știți ce se mai umfla în pene: ”Pentru Astra, sezonul va începe atunci când va fi Șumudică pe bancă!

Ei, e timpul să cobor la micul dejun… Afară-i frumos, cald, aud că la București e nasol. Și aici se anunță o ploicică după ora 10. Dacă-i ca aia de ieri, e foarte bine!


0 Responses to “ȚAREVO (3)”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


