19
Sep
16

TRADIȚIA


alex-iordanescuVăd în GSP un articol despre un nou venit la Steaua. E vorba de Alexandru Iordănescu, care nu e altcineva decât fiul lui nea Puiu. Ce spune Alexandru? „A fost, în mod deosebit, o dorinţă a mea. Am avut mai multe probleme medicale în ultimul timp şi m-am gândit că locul în care îmi pot reveni e Steaua. Practic, am vrut să mă reîntorc acasă, aici mă simt excelent, îmi pot relansa cariera. Tata nici nu a știut. M-am dus eu direct la nea Gigi şi i-am zis că vreau să vin la Steaua. Tata mă întrebase înainte, «vrei să te ajut, să vorbesc să-ţi caut o echipă?». I-am zis că nu, că mă descurc singur. Mai mult, după ce am vorbit cu nea Gigi, cu domnii Mihai Stoica, Argăseală, i-am şi zis patronului Stelei să nu-i spună nimic tatălui meu. Am vrut eu aşa, să fie o surpriză, dar s-a aflat totul.

Bineînțeles, un fan al echipei căreia i-a rămas doar coregrafia din tribune s-a grăbit să comenteze ironic: ”și ăsta-i fcsb-ist de mic…” Că doar nu era să fie FCD1948B-ist, nu? Doar e fiul unuia dintre cei mai valoroși fotbaliști români,  produsului centrului de copii și juniori al echipei Armatei, ajuns jucător și antrenor al Stelei și al Naționalei, Da, Alexandru e stelist de mic. Și a vrut să se reîntoarcă acasă. Văd că băiatul e destul de înalt, nu-i ca Tata Puiu. Dacă ar avea și priceperea tatălui, ar fi perfect. Să ducă mai departe tradiția familiei: Puiu, Eddy, Alex…


0 Responses to “TRADIȚIA”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


