19
Sep
16

ȚAREVO (2)


Chiar aveam nevoie de vacanța asta. E bine să nu mai ai pe cap tot felul de probleme… Nu fac decât să mă bucur de soare, de mare, să lenevesc, neuitând de ”vânătoarea” de filme noi…

Ieri am fost la plajă. Impropriu spus ”la plajă”… Pentru că am stat pe chaise-longue, sub umbrelă, ferit de soare. Cu ani în urmă, pe vremea asta,  la reîntoarcerea din vacanță, eram negru tuci și colegii și prietenii mă strigau Kunta Kinte, sau Șeful Tribului. Acum mă feresc cât pot de soare…

beach-club-serenity-bay-tsarevo-1E cald, în jur de 30 de grade, vântul nu prea bate, marea e calmă, cu rare perioade când se aude foșnetul valurilor. Plaja e generoasă, nu e înghesuiala aia de la Mamaia, de exemplu. Lumea e mai multă decât mă așteptam, hotelul e aproape plin și mă miră ce mulți bulgari sunt printre polonezii și nemții care sunt majoritari. Surprinzător, n-am auzit niciun rus prin preajmă. Destul de mulți copii, unii absolut delicioși.

La un moment dat, pe la patru și ceva, pe cer au început să se adune norii, din distanță se auzeau tunete. Sufla și vântul, așa că era excelent. Au început să cadă stropi răzleți, lumea s-a pus să-și strângă catrafusele. Bun prilej să ne ridicăm și noi și să ne îndreptăm spre… barul dintre plajă și piscină… Un cocktail pentru nevastă-mea, o halbă pentru mine! Lângă noi, două perechi de nemți. Una din nemțoaice era… sârboaică, vorbea cu soțul într-un amestec de engleză și germană, limbi pe care le martela cu sârg.

Apare și unul dintre animatori, sunt foarte activi, încercând să atragă lumea în tot felul de distracții. Ăsta venise să ne invite la… petanque, jocul ăla cu aruncat bile, popular la francezi și spanioli. Am văzut mai târziu că erau amatori, vreo 10 inși care azvârleau bilele și râdeau, nu mă întrebați de ce…

Alt animator venise să recruteze candidate pentru concursul de… Miss Serenity Bay! Nu de la masa noastră de… seniori… Pe băiat îl chema Bob. ”Ești primul Robert bulgar peste care dau”, îi zic. ”A, nu, mă cheamă Borislav, dar Bob e mai ușor de ținut minte..” Logic.

regheNe retragem în cameră, mai vedem un episod din ”Queen of the South” și coborâm la masă. Câte-un pic din mai multe bunătăți, tradiționala ”rakiikă” pentru mine și o Cola pentru nevastă-mea. Gata! O las să se uite la concursul de Miss și fug în cameră să prind repriza a doua a meciului cu Recașul. E 1-0 pentru viitoarea campioană, dar streamurile mă bagă-n boală, întrerupându-se din minut în minut. Abia ultimele 10 minute le-am văzut ca lumea. Altă prestație mizerabilă. Atâta mai lipsea, să egaleze ăia la ultima fază… Dar, deh, mă calmez autosugestionându-mă că rezultatul contează. La urma urmelor, sunt 6 victorii și două remize în primele opt etape, iar distanța e deja de 5 puncte față de următoarea clasată. Bine că nu joacă City sau Osmanlispor în liga noastră, nu?

S-a întors și nevastă-mea. Ei, înc-un episod din serial? Renunțăm după jumătate de oră, că ne-a luat somnul. And tomorrow is another day…

Gata și cu scrisul. Să cobor la micul dejun. După ce mă bărbieresc, că, mai știi, acu` apare Bob și-mi zice că organizează un concurs de Mister Serenity Bay…

P.S. Așa cum îmi stă în fire, am uitat acasă cablul de transfer date de la aparatul de fotografiat. În plus, altă dandana, nu reușesc să scot pozele de pe telefon, așa că adaug ceva găsit pe net…


0 Responses to “ȚAREVO (2)”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


