09
Sep
16

JOHN WAYNE LA PRIVAȚI


Amicul nostru Ovidiu imi dă indicății prețioase: ”Du-te, bre, la privați!” Păi, hai să vă zic cum fu …

Marți aveam de dus ceva la analiză la policlinica de lângă mine. La etajul 5 e MEDAS, acolo mă văzuse dl. doftor Najjar (da, e un tabib arab, așa cum mai sunt vreo 3-4 pe-acolo…), care mi-a indicat să-mi fac câteva analize cu care să mă prezint apoi la el. Buuuun. La 7 trecute fix eram acolo. Mashallah! Vreo 20 de persoane la rând… Unii pentru programări, alții pentru ridicat rezultate de la analize, alții, ca mine, să lase proba.

Am stat… două ore. Pentru că, aflându-ne noi în iepoca de aur a informatizării, totul se făcea pe compiutăr. De către o singură demoazelă. Mi-am scos sudoku, în speranța că voi face uitat locul unde mă aflu și nu mă voi transforma din nou în John Wayne. Aiurea! Mă treceau toate apele, nici aer nu era în holul ăla îngust… Încet, încet lumea-și pierdea răbdarea, unii mai vijilenți îi contrau pe cei care păreau a fi mai jmekeri și se băgau în față. De fapt, contrariați de coada neașteptat de mare, unii doreau doar să întrebe, să se lămurească ce au de făcut. Bineînțeles, se purtau discuții pe gustul meu, despre boli și beteșuguri, cu lux de amănunte despre toată evoluția lor. Sudoku nu mi-a oferit nicio protecție…

Frământările au dat în clocot când o duduie mai nevricoasă, mai istericoasă, s-a băgat în față iesplicându-ne cu glas mare că ”Trebuie să mă consulte doctorul la 8 și trebuie musai să-mi iau rezultatul, altfel pierd programarea și iar trebuie să stau la coadă!!!” ”Stai la coadă, că și noi tot după rezultate!…” ”Lasă-ne, cocoană, cu poveștile astea, că suntem pățiți…” Etc., etc. Numai că domnița tre` să fi fost ploieșteancă, republicană, că n-a renunțat, s-a înfipt la ghișeu și n-a plecat decât cu rezultatu-n dinți. ”Nesimțito! Să-ți fie rușine! Nerușinato, uite la femeia asta bătrână care așteaptă disciplinată…” Oți fi avut și voi parte de de-alde astea…

Ei, aproape să-mi vină rândul, mă bate cineva pe umăr: ”Domnu` ăla din fața dvs., din stânga, era aici? L-ați văzut de unde-a venit?” Las iar sudoku, mă uit peste ochelari la cucoană și-i zic: ”Eu nu-s cu ordinea p-acilea, întrebați pe-altu`.” Normal, m-a privit offusquée și disprețuitor…

Uff, a sosit momentul. Scot punga cu recipienții și-i pun pe tejghea, ca să scot din borsetă trimiterea, cardul și ce-o mai fi fost să-mi ceară. ”Vă rog, nu puneți alea pe tejghea!” Ok, le-am pus pe jos, m-am scotocit și i-am dat hârtia și cardul, ea a tastat pinul, a completat mai știu eu ce și printerul a început să bâzâie. Mi-a dat 4-5 seturi de hârtii, am semnat (deh, autografe de la John Wayne, nu?) și mi-a zis să mă duc la trei camere mai sus, să predau probele. A, deci nu se primeau aici…

Ajung la camera respectivă, aștept vreo 2-3 minute, iese o asistentă și mă poftește înăuntru. Pe un scăunel, unei doamne i se lua sânge. I love it, bre… Scot vraful de hârtii, probele și-ntreb: ”Mai trebuie ceva?” ”Luați loc pe scăunelul ăla.” ”Nu,  mulțumesc, la cât am stat, nu mai contează un minut, două…” ”Păi, cum să vă iau sânge din picioare?” A, asta era, era pusă pe supt sângele boborului, bampira… Am executat programul respectiv, cu ochii fixați în tavan, gândindu-mă că poate scap.

9894d1372424478-arguing-liberals-johnwaynecourageAm scăpat, bre! Repet, după două ore și cevașilea… La privați, nu la stat… Sigur, s-a întâmplat să dau peste o proastă organizare, treaba pe computer putea fi făcută direct în camera de recoltare a sângelui, fără coada aia mare, nu? Ei, cert e că acu` tre` să aștept 7-10 zile lucrătoare până iese rezultatul, apoi să stau iar la coadă pentru programare și abia apoi mă ia-n primire tabibul. Treaba e că nu prea văd cum oi reuși până vinerea ailaltă, că a doua zi… țuști în autocar și vârrrrr, Bălgaria scrie pe mine! Plajătătă, litoraltătă, cum sună reclama aia tâmpită de la tembelizor. No problem, treaba poa` s-aștepte, John Wayne se-ntoarce, n-o muri până atunci…


1 Response to “JOHN WAYNE LA PRIVAȚI”


  1. 1 Unlucky
    Septembrie 9, 2016 la 12:03

    E cu dus şi-ntors treaba cu privaţii, depinde şi unde nimereşti, şi pentru ce, dar în genere pentru chestii mai uşoare e de recomandat. Exemplul meu personal e cu un set de analize pentru preschimbarea permisului de conducere. La policlinică, din ce auzisem de la alţii şi ştiam de acum 10 ani, aşteptai vreo 4-5 ore să-ţi faci tot circuitul. Mi-a recomandat un profesionist o clinică specilizată numai pe de-astea de medicină a muncii, unde se încadrau şi astea cu permisele. Frate, ordine şi disciplină nemţească – până la ora 14 te înscrii (erau vreo 4 inşi-inse la înscriere), după care între 14:30-15:15 termini 6 cabinete. Erau vreo 30-40 de persoane în ziua aia. Nicio neînţelegere, enervare, nimic. Plăteşti cu vreo 40% mai mult, asta e adevărat, dar se merită.


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


