22
Aug
16

MARINUȘ


marin-moraru-clv-filmLa doar o lună după ce ne-am despărțit de Radu Beligan, s-a mai dus dintre noi un alt mare actor – Marin Moraru. În ianuarie ar fi făcut 80 de ani. Dar maestrul s-a grăbit să lase această lume, rămânându-ne amintirea zecilor, poate sutelor, de roluri interpretate într-o lungă carieră.

A apărut foarte rar în ultimul timp, scârbit de vulgaritatea agresivă ce a invadat teatrul și filmul românesc:  ”Ce să fac? Cu beep-uri d-astea de nu te mai saturi de ele. ’te-n gură, ‘te-n nară, ‘te-n suflet şi alte lumânări… Asta este oribil, aşa ceva nu se poate! Ei cred că sunt „reali”, că sunt normali, că asta-i realitatea. Cum pot eu să mă duc să fac aşa ceva? Cum pot eu să deschid gura să zic ’te-n nară? Spune-mi şi mie. Toate filmele româneşti fără asta nu există. D-asta nu mă duc la film. Nu se poate aşa ceva….

Marinuș Moraru, un actor excepțional, un om deosebit, modest, sensibil, delicat.

Să-ți fie țărâna ușoară, maestre!


3 Responses to “MARINUȘ”


  1. 1 Dawson
    August 22, 2016 la 13:01

    Odihneasca-se in pace!

  2. 2 Ovidiu
    August 22, 2016 la 13:26

    Dumnezeu sa-l odihneasca!
    Foarte corecta observatia cu vulgaritatea excesiva, care a invadat toata societatea, nu numai teatrul si filmul.

  3. 3 Unlucky
    August 22, 2016 la 15:02

    Dumnezeu să-l odihnească. Mi s-a părut întotdeauna un om trist. În urmă cu ceva timp a fost difuzată o reluare a unei ediţii excelente din Profesioniştii, în care era protagonist. Sergiu Nicolaescu spunea că era un actor foarte dificil.


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


