13
Aug
16

O REVELAȚIE


Nu, nu e vorba de noul Tănase. Deși a fost remarcabil în meciul de debut, după doar câteva antrenamente. Revelația a fost echipa din Botoșani…

Cu reșapații Matulevičius, Mihai Roman și Astafei, cu niște stoperi greoi, cu jucători anonimi, Botoșanii au jucat cu mult curaj. Și nu numai în prima repriză, când Reghe a aruncat în luptă o echipă fără Momčilović și Golubović, fără Muniru și Pintilii, fără trioul Popa-Stanciu-Hamroun. N-am văzut baricadarea de tip Dinamo, am remarcat o circulație a mingii care dovedea că băieții ăia necunoscuți muncesc la antrenamente și se cunosc bine. Cu puțin noroc ar fi reușit mai mult. Dar, fără câteva intervenții providențiale ale portarului Iliev, ar fi putut pierde la un scor mai mare…

Stadionul a fost plin, moldovenii or fi crezut că vine campioana sau echipa care se pregătește temeinic pentru cempionzlig… A fost un meci agreabil, Steaua n-a jucat rău, dar au fost evidente aceleași lipsuri remarcate și  în meciurile precedente: faze ce încep foarte bine și se sfârșesc dezolant, și – lucrul de care mi-e tare teamă – fragilitatea apărării la fazele fixe. Practic, orice corner, orice lovitură liberă aduce panică în careu. Faze care altădată nu-mi produceau nicio emoție, acum mă îngrijorează teribil. Ori, dacă mă gândesc că marți jucăm Manchester City, mă ia cu frisoane…


0 Responses to “O REVELAȚIE”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


