09
Aug
16

ORDINE, PROGRES ȘI GRAFIC


Intru pe site-ul GSP să văd ce mai scoate din el Andone după chinuitul 0-0 smuls la Cluj. Știți, Fălcosu a devenit favoritul meu, îl eclipsează până și pe Ninel la fanfaronadă. E drept, măcar păstrează decența, nu l-am văzut cu deștu-n gură…

Numai că dau de ”livescore”-ul meciului de handbal feminin cu Brazilia de la J.O. Să-mi pice ochii: 14-9. Pentru brazilience! Mă uit iar, așa era… Și fac greșeala să urmăresc meciul. Dezastru, coșmar: doar 4 (patru!!!) goluri au înscris fetele noastre în a doua repriză, iar scorul final a fost un incredibil 13-26. Ce mai ordem e progresso ne-au tras! O altă umilință după ce ne-a bătut… Angola. Bre, mai lipsea un meci pierdut la Portugalia și ajungeam la concluzia că limba portugheză e fatală handbalului românesc… Și-uite-așa mi-am făcut nervi și mi-a pierit somnul. Nici nu mai vreau să aud de sportul ăsta…

Mă întorc la Ando, el n-are cum să mă dezamăgească, e mereu același. Cred că e fanul Puriului, că nu s-a schimbat nimic în jocul lui Dinamo: apărare disperată, cu 8-10 oameni și speranța unei mingi ajunsă miraculos la Gunoieré, Gonorrhée, sau cum i-o zice ultimei speranțe din Groapă.  Ei, și să fi avut norocul Strâmbului, îi ieșea iar… Că arghielienii erau vioi, dar cam bezmetici și cu o apărare vraiște. A rămas nula na nula, dar am văzut și câteva ratări de zile mari, ba și două bare. A, și să nu uit coregrafii din tribune, care și-au susținut favoriții tot cu gândul la coșmarul roș-albastru.

CFR-ul nu mai ce-a fost, asta-i clar, așa că Andone își permitea să prefațeze meciul în stilul lui: ”Sperăm să câștigăm fără gol primit….echipa trebuie să răspundă pozitiv… dacă reuşim să câştigăm aici, suntem în grafic pentru acest sezon.” Ei, gol n-au primit, nu știu cât de pozitiv au răspuns câinii la dresaj, dar n-au reușit golul izbăvitor și în grafic stă să apară Steaua. Nu mai e mult și vedem cum stă treaba cu adevărat. Iar bietul Ando, după ce a tot anunțat transferuri-bombă și s-a ales cu Bușulache și Măslină, trage concluzia: ”Mai avem mult de muncă, ne mai trebuie jucători. Așteptăm și noi, încă n-avem nicio veste. Am nevoie de 2 jucători. Noi avem 11 jucători, dar ne mai trebuie…” Așa zicea și Strâmbu… Numai că are Negoiță ăsta un arici la buzunar, ceva de speriat !

Pe steliști îi așteaptă trei săptămâni încărcate – 6 meciuri în 19 zile, cu deplasări la Botoșani, la Manchester și la Severin, bașca meciul cu Dinamo. În timpul ăsta, GgB… GgB stă cu plaivazu` și socotește – ”banii de la UEFA, ăia din bilete (că acu` joc cu englejii, nu cu Tărlungenii), ce iau pe Hamroun, pe Stanciu, pe mai știu eu cine, mi-ajung să-mi fac toate poftele, iar de zestrea fetelor nu m-ating…” După cum se vede, și el e-n grafic…


15 Responses to “ORDINE, PROGRES ȘI GRAFIC”


  1. 1 CelMaiPoliticosPresedinte
    August 9, 2016 la 11:21

    e amuzant cap de maimuta, dar e decent in declaratiile la adresa noastra, chit ca mizeriile presare se chinuie sa-l transforme in sumpanzica 2.

    ce parere aveti despre tanase? mie mi se pare un umflat.

  2. August 9, 2016 la 15:00

    Cum sa fie umflat, nu vezi ce schilod e? :))
    Bah, a dat vreo 15 goluri sezonul trecut, eu zic ca e bun pt Romania. E clar peste Ivan si in plus, are 21 de ani, deci nu mai suntem obligati sa jucam cu panaramele de Tudorie sau Cojocaru in campionat. Dar trebuie pus urgent la regim alimentar special, ca nu ai cum sa ajungi mare fotbalist daca ai 60 de kile la 185 cm.

  3. 3 Dawson
    August 9, 2016 la 15:27

    Oficial, cica Florin Tanase ar avea 73 de kile, dar, la cum arata in poze, tare ma-ndoiesc ca are peste 65…

  4. 4 Dawson
    August 9, 2016 la 16:10

    Hai ca l-au pus la treaba:

  5. 5 Dawson
    August 10, 2016 la 10:39

    Bai, nene, dar ce mai face Nic? Uite, acum chiar as vrea sa citesc randuri de-ale sale in materie de politica americana – vorba aia, Hilara sau Trump?😀

  6. 6 CelMaiPoliticosPresedinte
    August 10, 2016 la 12:11

    haha. daaaa. cam slabanog. nu stiu cum de avem doar nemancati din astia prin romania. exceptia pare sa fie popescu ala😀

  7. 7 Casillas
    August 10, 2016 la 15:23

    Dawson, loool, iti dai seama ca pacaliciul ala penibil din Cohoes tremura tot cand aude de Trump!🙂

  8. 8 Dawson
    August 10, 2016 la 16:20

    El se dadea republican…😀

  9. 9 Casillas
    August 10, 2016 la 17:08

    Da, acum iara doarme cu pasaportul legat de gat!🙂

  10. 10 Dawson
    August 10, 2016 la 17:18

    Ei, nici chiar asa, cred ca are deja vreo cinspe ani de America, si-o fi luat, dreq, cetatenia intre timp…😉

  11. 11 Casillas
    August 10, 2016 la 17:30

    No way, tot cu pasaportul la gat e🙂

  12. 12 Dawson
    August 10, 2016 la 17:41

    Fantastic! Asta-i patriot roman, sa n-am ambitie! :)))))))))))))))

  13. 13 Dawson
    August 10, 2016 la 19:02

    Bine, ba, baga-mi-as alea-alea, c-au jucat si fetele de la handbal mai aproape de ceea ce asteptam: Romania-Muntenegru 25-21. Era cazul…

  14. 14 Dawson
    August 11, 2016 la 09:01

    Hai ca m-a distrat schimbul asta de replici:
    „ovasim • 11 August 2016, 07:33

    Postat de zorah pe 11 August 2016, 04:34

    Mi-am luat bilet. Sunt infiltrat in peluze. Voi crea diversiuni pentru a isca batai intre suporterii fcsbisti si cei de la M city. Am cumparat o cutie de petarde sa ii suspende uefa le arunc pe teren. Am 6 fumigene facute cu mingi de pingpong si ciolofan de la pachetul de tigari. Scuip lumea pe teren fac urat. Abia astept!

    Doctorii de la spitalul de „glumeti” te au în evidențe?”

    Dialog in zona de comentarii la acest articol: http://www.gsp.ro/international/liga-campionilor/gazeta-a-descoperit-unde-ascunde-steaua-20-000-de-bilete-pentru-turul-cu-city-485684.html

  15. 15 Sam Murray
    August 13, 2016 la 08:49

    Pecehașii sunt fuduli nevoie mare… Acu`, după ce au tot așteptat să le facă Negoiță echipă cu care să sperie Ioropa, le-a cășunat până și pe Falconetti, acuzat de înaltă trădare – laude Stelei.
    Hâldanii sunt mândri că sunt ”neînvinși în ultimele șase partide cu oile” (dintre care 5 remize…), uitînd de precedentele 7 meciuri, în care Steaua a învins de… 6 ori. Involuntar, ei confirmă ceea ce e evident pentru toți: fotbalul dinamovist e mediocru și singura șansă de a lua fața Stelei ar fi de natură extrasportivă. Bine, zorah ăsta pare mai degrabă un miștocar pus pe ridiculizat apucăturile ”coregrafilor”, deși nu m-ar mira să facă așa ceva – e plină lumea de dilii… Iar apucăturile fanilor dinamoviști (nu mi-e clar dacă e vorba de SC Dinamo 1948, sau de CS FC Dinamo, deținătoarea siglei, culorilor și palmaresului…) se confundă cu ale fraților lor de suferință din Giulești. Sunt delicioși când comentează despre echipa lor, despre marii lor jucători vânați de granzii Europei, despre transferurile fabuloase pregătite de Negoiță, cu care vor rupe gura târgului. Și continuă pregătirile… Până să vadă și ei Europa, dau acatiste să bată Manchester City cu 4-6 goluri în poarta… fecesebiștilor.


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


