06
Iul
16

CUȚU ȘCHIOP (III) – MARKETINGUL, GRECII ȘI SPARTANII


Acum, dacă ieşirea din insolvenţă e rezolvată, iar Fălcosul va scrie istorie cu mari vedete de pe tot mapamondul, care dau năvală în Groapă, Rin-Tin-Tin se afirmă și el. Nu, nu plătindu-și sutele de milioane datorii la fisc, ci trecând la ”reconstrucţia pe o bază solidă a clubului”, după cum ne informează Prosport. Și aflăm că ”pentru stabilitatea financiară dorită este nevoie şi de un departament de marketing performant, unul care să poată specula uriaşul potenţial al clubului.” Și unde-s cei mai pricepuți în ale marketingului? În Grecia, la PAOK Salonic,”club considerat a fi un model din acest punct de vedere.” Mă rog, modelul grecesc știți unde a dus…

Delegația canină a prezentat rezultatul vizitei și Negoiţă e chitit pe pus ” bazele unei reţele de magazine oficiale în care să fie comercializate produse oficiale… reţeaua de magazine ar trebui să acopere toată România, cu câte un magazin în fiecare dintre cele mai importante cinci oraşe ale ţării.

Bineînțeles, trimișii lui Negoiță nu puteau scăpa de coșmarul veșnic, așa că ”au explicat pe larg campaniile implementate până acum de Dinamo, au lăudat parteneriatul între club şi galerie pentru punerea la punct a unora dintre cele mai frumoase coregrafii din Europa, şi au comparat totul cu ceea ce se petrece la Steaua.” Concluzia:”Dinamo nu are rival în România la acest capitol, Steaua nu are deloc marketing, Gigi Becali crede că marketingul e o prostie.

Ceva, ceva e adevărat acilea. GgB a desființat departamentul de marketing din 2011, după o adâncă judecată cu care ne-a obișnuit: ”Noi nu câştigăm când vindem un tricou, ieşim în pierdere mare! Nu ne ajută deloc, ba mai rău, tot noi dăm bani ca să vindem tricouri. Dacă facem un calcul, angajaţii, magazinele, chiria, imprimarea materialului, tot ce inseamnă comercializarea tricourilor ne costă mult mai mult decât ce reuşim să scoatem!” Așa că… gata cu marketingul. De fapt, dacă mă gândesc bine, tot răul spre bine. Vă închipuiți ce-ar fi fost să apară tot felul de drăcovenii cu stema aia nouă, cu mai știu eu ce stele și cruci becaliene…

Dar drăcușorul ăla care îmi tot susură-n ureche vrute și nevrute mi-a zis că ar trebui să-l sun pe Rin-Tin-Tin și să-l întreb o chestie: ”Bre, nea Goiță, ia spune matale lu` moșu`, ce-a făcut din 2011, în ultimii cinci ani, fecesebeu` ăsta la care marketing ioc, ca să nu mai vorbim că de coregrafie nici vorbă?

Al dracu` dracu`… Ce strâmbă a băgat, mai ceva ca Puriu`… Pen` că-n ăștia cinci ani, ăia fără marketing au câștigat trei titluri de campioană, o Cupă, o Cupă a Ligii și două Supercupe, au tot jucat prin Europa etc. Estimp, cu toate campaniile implementate, cu cele mai frumoase coregrafii, fără rival, cu tot parteneriatul între negoiți și pecehași, spartanii își continuă sârguincioși pregătirile pentru… pentru… naiba mai știe pentru ce… Că tot prin gard ajung să vadă Europa…

`V-ar marketingu` să vă fie! Și comparațiile… Ultima bazaconie pe care o citesc în GSP e de comă. Cică Rin-Tin-Tin i-ar fi ordonat Fălcosului ”să-i titularizeze pe Patrick Petre şi pe Ionuţ Şerban în sezonul viitor la Dinamo! Acesta ar fi şi motivul pentru care Andone a schimbat stilul de joc al echipei în pregătiri.” În plus, ”unul dintre cei mai buni jucători din sezonul trecut ar putea fi vândut, chiar Ionuţ Negoiţă fiind cel mai nemulţumit de comportamentul acestuia!” Care-o fi zăbestu` nu știu, că doar n-o să dau bani pe hârtia cu poze și baliverne numită GSP. C-o fi unu, c-o fi altu, tot una. Marketing, frate, Negoiță-style…


0 Responses to “CUȚU ȘCHIOP (III) – MARKETINGUL, GRECII ȘI SPARTANII”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s


Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


%d blogeri au apreciat asta: