28
Iun
16

EURO (VIII) – BREXIT


Șantierul și mizeria din casă par să nu se mai sfârșească… Slavă Domnului, marii meșteri mari și-au terminat acțiunea pe o parte a blocului, mi-au pus ferestrele la doua camere si la balconul mic și au dat jos schelele. Am chemat alți meșteri să dreagă dezastrul lăsat în urmă de barbari, așa că peste tot e praf, var și alte alea. De curățenie generală nu e cazul, întrucât începe faza a doua, pe partea unde e balconul mare. Acolo-i bai, nu glumă… Așa că o să tragem o semi-curățenie ”de ochii soacrei”, după care, când om termina și cu balconul mare, viitorul meu birou, urmează zugrăveala și spălat toate covoarele. V-am zis eu, anul ăsta nici vorbă de vacanță la mare sau la munte. Șmotru, bre!

Se pare că articolele mele despre ”engribărzi” n-au atras doar obișnuitele rânduri jegoase pe care le primesc de câte ori îndrăznesc să atentez la puritatea de cleștar (sau de apă de izvor…) a mult-iubitei. De data asta, mi-au făcut o aroganță pe care ar fi gelos însuși GgB: balconul mic e acum vopsit într-o culoare foarte dragă în zona podului Grant – vișină putredă. Păi, bine, bre, tocmai acum când îi paște falimentul? Ce-oți vrea, să-i trag și o dungă neagră, de doliu, peste câteva luni? Brrrrr!

Văd că GgB nu se lasă, face totul pentru a aduce Steaua în situația firmelor pe care le-a păstorit și le-a pus cruce. Schimbarea masivă a lotului, la care Reghe și MM văd că rămân pasivi, nu-i deloc a bine. Nu mai e mult și încep meciurile europene, iar lotul e găurit temeinic și cârpit în grabă. Ce-o ieși? Dumnezeu cu mila. Să vedem ce-o mai fi, dar sunt foarte pesimist.

În Groapă, Andone prezintă un spectacol de prost gust, cu schelălăieli ce se vor lătrat viguros și cu coada băț. Vezi, Doamne,  vor face istorie. Mi-e că vor fi ținta miștourilor celorlalți…

De Șumudică ce să mai zic. Ninel  e irecuperabil, logoreea lui incontinentă e sorbită de mâzgălici mai abitir decât un whisky bun în care plutesc cuburile răcoritoare de gheață. Apatia celor ce ar trebui să îl pună la punct după fiecare ieșire golănească nu face decât să-i dea aripi mari și negre ”engribărdului” de la Giurgiu. Văd că sancțiunile și suspendările au rămas confuze, poate-poate uităm de ele și cimpanzeul o să-și continuie nestingherit maimuțărelile, în adulația tâmpă a boromanilor.

Meciul cu Albania a făcut să-mi piară cheful de EURO, așa că n-am mai văzut mai nimic. Aseară, după obișnuita frământare a zilei, am zis să mă relaxez cu un spectacol ce se anunța ”de luxe”: Italia-Spania. Și am văzut o Spanie (campionii en-titre, bre…) fleșcăită, cu o apărare de coșmar și un atac șchiop. Italienii au făcut ce știu ei cel mai bine: apărare beton și atacuri fulger. 2-0 și… hasta la vista!

Oboseala zilei și bericica menită a mai răcori vipia și a mai spăla din praful de pe gâtlej și-au spus cuvântul și am adormit pe la 21.30. M-am sculat aproape de miezul nopți și am văzut finalul unui meci care va rămâne în istoria Angliei lângă cel cu SUA de la Mondialul brazilian din `50… Insula mică a răsturnat insula mare! Păi, EURO ține de UE? Și de-aici vor să iasă? Fi-v-ar Brexit-ul să vă fie! Așa că nea Puiu poate fi mândru: e într-o gașcă selectă…

Aoleu, iar îmi vin meșterii! Vă las, poate mai revin, dacă oi mai avea putere…


1 Response to “EURO (VIII) – BREXIT”


  1. 1 Dawson
    Iunie 28, 2016 la 13:00

    Dupa un alt weekend prelungit la munte –😀 – am ajuns aseara cam cand se termina meciul dintre Italia si Spania, al carui rezultat nu m-a mirat din cale-afara. Se-apuca Blonzimea de niscai snitele, eu dau pe Anglia-Islanda, iar pe la 1-1, desi meciul era meserias, ma bag la un film, apoi la altul – 2001: Odiseea spatiala, clasic😉 – si, intr-o pauza de reclame pe TNT, aflu ca au batut Sigurdsson & Co. Dimineata, trezit ceva mai tarziu ca de obicei, observ si-un mesaj de la fratele CeluiMaiPoliticosPresedinte, scurt si la obiect: BREXIT!😆


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


