17
Iun
16

ANGRY BIRDS (IX) – NU-I ECHIPĂ MAI FRUMOASĂ ȘI IUBITĂ


Știți bine că Moraru e asaltat de cereri de cumpărare a clubului de către investitori dispuși să readucă Rapidul în elita mondială. Cum? Nu știați? Înseamnă că am auzit eu greșit… Ia să văd eu, poate mă lămuresc de pe net. A, uite ce scrie în Prosport:

Marfin Bank a scos luna trecută prima oară la licitaţie pachetul de acţiuni (la Rapid)la preţul de 0,77 lei/acţiune, dar nu s-a prezentat niciun cumpărător. Miercuri, 15 iunie, acţiunile au fost scoase iar la vânzare, dar la jumătate de preţ, 0,385 lei/acţiune… Nici de această dată nu s-a anunţat vreun pretendent la acţiunile clubului intrat în faliment. Operaţiunea se va relua în curând, după ce preţul va fi redus din nou.

angry-bird-red-iconCum, bre, nimic-nimic?!? Și eu care  credeam că o să se vândă ca pâinea caldă… Dar, tot răul spre bine: O bună șansă să devenim patroni ai legendei vișinii. Păi, la 15-20 de bani pe acțiune, aș investi și eu vreo 2-3 lei și mi-aș trage niște acțiuni de-alea, să mă simt și eu un fel de Berlusconi. Ce-ați zice de niște cărți de vizită, scrise cu vișiniu pe alb (sau invers): ”patron Rapid”. Și schimb și sigla. Ce, numai GgB? Asta vă place?


0 Responses to “ANGRY BIRDS (IX) – NU-I ECHIPĂ MAI FRUMOASĂ ȘI IUBITĂ”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


