15
Iun
16

EURO (V) – Remember Knattspyrnufélag…


Două surprize aseară. Mai întâi, una mai mică – în derbiul Imperiului K.u.k, Ungaria a învins Austria lui Dragović, Junuzović și Arnautović. Apoi, una foarte mare – Ronaldo și ai lui n-au fost în stare să învingă Islanda. Un 1-1 smuls de o echipă fără mari calități, dar extrem de muncitoare, solidă, disciplinată, organizată, hotărâtă. Maniera de arbitraj a turcului i-a avantajat, puternicii islandezi fiind necruțători cu vedetele lusitane. Și, cu un pic de noroc, surpriza ar fi fost uriașă. Cu siguranță, dinamoviștilor le-a revenit în minte imaginea ”călăilor” de la Knattspyrnufélag, ce le-au înnodat nu doar limbile, ci și picioarele…

Ne mândream că la meciul cu Franța au fost prezenți 15.000 de români. Islandezii au fost mult mai puțini aseară, 8.000, dar asta înseamnă cam 2,5% din întreaga populație de vreo 330.000… S-a cam golit insula, imaginați-vă cum ar fi ca 500-600.000 de români  să ia cu asalt aeroporturile spre Franța.

Interesantă și informația furnizată de Mironică: sportul islandez a crescut foarte mult în urma campaniei naționale de combatere a alcoolismului și stress-ului din insulă. Decât la crâșmă și la doctor, la sală și pe teren. Extraordinar! Bravo, islandezilor!


2 Responses to “EURO (V) – Remember Knattspyrnufélag…”


  1. 1 Dawson
    Iunie 15, 2016 la 09:32

    Meciul dintre Austria si Ungaria nu l-am urmarit, c-am stat la taclale cu Blonzimea-mi pe teme corporatiste – un nou director executiv pe care-l mananca de cur niste colegi care s-ar fi vrut in locul lui, desi chiar si ei, in sinea lor, stiu ca ala-i cel mai capabil; una ridea chiar isteric la auzul stirii, desi cu putin timp in urma tocmai si-a suprapus o vacanta in Portugalia peste una in Bulgaria, deci va dati seama ce meseriasa e!😆
    n fine, am vazut pe telefon pe-o aplicatie rezultatul si m-am mirat teribil: ma asteptam sa stearga austriecii pe jos cu ungurii! Nu mai zic ca eu chiar cu austriecii tineam…😉
    M-am uitat, in schimb, la Portugalia cu Islanda, convins ca voi vedea un galop de sanatate lusitan in timp ce eu ma indop regeste – ca Hagi, adica – cu branza si rosii dupa zece seara – bine, macar nu m-am atins de pizza pregatita de consoarta. Asa… Si vad ce-a vazut toata lumea: islandezii, fara sa se apere neaparat cu disperare, scot un egal as zice meritat, desi n-am putut sa nu remarc cum arbitrul turc a dictat un fault in atac la Ronaldo care nici nu l-a atins pe portarul islandez, insa arbitrul ungur n-a vazut fault la Giroud asupra lui Tatarusanu…

  2. 2 CelMaiPoliticosPresedinte
    Iunie 15, 2016 la 14:00

    ungurii au cantat imnul din toti rarunchii. mi-a placut, asa ca voi tine si cu ei la acest campionat. cand joci pentru steag ai din start un avantaj! poate speculam si noi chestia asta diseara, cand ii vom intalni pe unii fara identitate …


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


