10
Mai
16

VOTĂM EURO 2016!


Găsesc în cutia poștală un flyer – ”Echipa PNL pentru sectorul 3”, adică o doamnă drăguțică, blond-roșcată, Cristina Pocora- candidată la sector, și dl. Cătălin Predoiu – candidat la Primăria Mare. Da, dl. avocat Predoiu, fostul ministru al Justiției, fost PNL, trecut la PDL și ajuns iar liberal, după încălecarea de către pedeliști… Mă rog, eu oricum n-o să votez.

Dar nu de asta vreau să vorbesc, ci de o chestie ușor amuzantă. Între pozele celor doi scrie mare: ”Pliantul include programul oficial al Euro 2016”. Ce-are sula cu prefectura? Și iar m-am enervat. Nu pe flyer, că e bine că am programul, ci pe faptul că, așa cum se știe, nu vom urmări Euro 2016 la nicio televiziune românească. Noroc cu internetul…

La fel și concursul Eurovision, la care TVR are verboten pe motiv de uriașe restanțe financiare . Cică ProTV ar fi făcut o ofertă să-l preia, numai că ei nu fac parte din EBU (European Broadcasting Union), iar Eurovision este o competiție între membri și asociați ai EBU. Deci, în consecință, ne-am făcut de rahat. Nu vă temeți, nu ne-ntoarcem la cele două ore din vremea lui Nea Nicu, ne rămân talk-show-urile, d-na Pora, d-na Oriflame, Mircea Badea, Banciu, Rareș Bogdan și atâți alții…

Așadar, vedeți cum vă descurcați, că nu v-oți limita doar la snooker, Giro și mai știu eu ce rally-uri…

3 Responses to “VOTĂM EURO 2016!”


  1. 1 jeromelebanner
    Mai 10, 2016 la 18:20

    Francezii au inceput frenezia, azi anunta o luna fix pana la meciul cu noi, planul ecranului gigantic din fata tour Eiffel, fan zone, etc.

  2. 2 Dawson
    Mai 10, 2016 la 19:00

    Ha, eu am primit programul Euro2016 cu un pliant de reclama pentru candidatul PSD la sector si ma gandesc: care dupa cine s-o fi luat? 😀

  3. 3 Shab
    Mai 10, 2016 la 22:54

    Solutia e simpla: treci pe telekom. Eu am facut-o si sunt foarte multumit.


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Sam Murray pe EUROPO, VENIM. DA` NU STĂM…
Ovidiu pe EUROPO, VENIM. DA` NU STĂM…
Красная Армия pe TREZIȚI-VĂ, BRE!
Ovidiu pe LA TREABĂ!
Ovidiu pe TREZIȚI-VĂ, BRE!

