08
Mai
16

DUCKADAM ȘI PESOA


Bre, maifrenzilor, nu mă mai uitasem la handbal de la ”moartea” Oltchimului…

Văd întâmplător că finala Cupei Campionilor se joacă între binecunoscuta Györ și… CSM București. Nu știam decât mult prea puține lucruri despre echipa noastră și prezența ei în finală a fost o surpriză foarte mare. Văd că meciul e pe Dolce, așa că sunt obligat să mă uit pe internet. Noroc cu șmecherii care ne pun la dispoziție chestiile astea…

Unguroaicele (mă rog, jucătoarele echipei maghiare…) conduc cu două goluri, ceea ce mi se pare onorabil. Văd că și ”româncele” sunt tot așa, mai mult ”straniere”, doar Manea, Brădeanu și Vărzaru îmi sunt cunoscute, din vremurile celelalte. Și jocul mă prinde…

Pe alocuri, lupta e… bărbătească. Ușor-ușor, ale noastre își revin, ba au și un portar uluitor – Grubișici zice comentatorul, deci Grubišić (sârboaică? croată?), ajung să ia avans de două goluri! Numai că Györ nu se lasă (Audi, deh…) și egalează, apoi iau conducerea. Final de infarct, cu egalare în ultimele secunde. Prelungiri. CSM a cam obosit, vacarmul ungurilor din tribune e teribil, Györ conduce tot timpul la un gol-două… 24-25 și suntem în atac. Vai, mi s-a întrerupt transmisia taman când șuta o fată de-a noastră… Revine și o văd pe ”românca” Torstensson cum transformă un ”7 metri”: egalare!!!

Serie de penalty-uri. Ca la Sevilla, acum 30 de ani… Câte s-or executa aici, că nu mai țin minte? Și, tot ca la Sevilla, eroul e portarul echipei române. Duckadam se numește în seara asta PESOA, înlocuitoarea bravei Grubišić!!! Incredibil! 4-1 la penalty-uri și CSM cucerește Cupa! Victorie!!! Încă o bucurie după victoria Simonei la Madrid, ieri.

Sunt stors, bre, se  cere o bere… Sau mai multe…

P.S. Eroinele din această seară de vis:

Jelena (Lenuța) Grubișici, Mayssa Pessoianu, Alina Iordache – Isabelle Gulldenescu (15 goluri), Iulia Curea, Ana Paula Rodrigues Beloianu (2), Line Anna Ryborg Jorgensenescu, Cristina Vărzaru (1), Bianca Bazaliu, Aurelia Brădeanu (1), Linnea Torstenssonescu (3), Cristina Nan, Ekaterina Vetkovescu, Carmen Martin Berenguerescu (4), Oana Manea (3), Maria Fiskereanu.

Și să nu-l uităm pe antrenor: Kim Rasmussenescu (Danemarca – pământ românesc!).

5 Responses to “DUCKADAM ȘI PESOA”


  1. 1 Ovidiu
    Mai 8, 2016 la 22:07

    Doua rezultate de exceptie pentru sportul romanesc. Simona si fetele de la CSM Bucuresti au reusit performante formidabile. Tot la bere am apelat si eu. Dupa care, niste vin 😀
    PS si Digi a transmis finala la handbal.

  2. 2 Sam Murray
    Mai 8, 2016 la 22:50

    Mai bine nu-mi spuneai că și Digi a transmis meciul. Să mă fi văzut când a înghețat imaginea pe laptop în momentul când mai erau câteva secunde, conduceau unguroaicele (!!!) și jucătoarea noastră a încremenit în aer… 🙂

  3. 3 Dawson
    Mai 9, 2016 la 10:16

    Vin aici, de undeva de pe la Buzau. Sau Buzeu, cum pronunta Rebengiuc in celebra reclama la programul Regio! 😀

  4. 4 xray
    Mai 9, 2016 la 16:50

    Și tot ca la Sevilla, CSM a câștigat cupa în țara adversarei. 🙂

    A fost un meci de infarct. Incredibilă evoluția scorului. La final simțeam că mi se taie respirația de emoție.
    După ultima lovitură de la 7m eram stors ca o lămâie, dar am mai avut energie să strig un „Bravo, fetelor!” din tot sufletul.

  5. 5 jeromelebanner
    Mai 11, 2016 la 13:15

    Mie mi s-a parut Pessssoa mult mai fioroasa decat Duckadam 🙂


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

corsicanus spurkatus… pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Ovidiu pe DE LA 0-0 LA 1-1
Ovidiu pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


