01
Mai
16

PAȘTE CU BUTE ȘI… GEOANĂ


eierkippenHristos a înviat! Urările mele de bine tuturor ce poposesc pe aici.

Nu că mi-ar fi fost greu, de obicei mă scol foarte devreme, dar astăzi parcă aș mai fi dormit și după ora șase. Numai că nu se putea. La Washington boxa un român.

Boxul nu e deloc printre sporturile mele preferate, eu chiar l-aș interzice. Ați văzut ce soartă au mulți dintre cei ce primesc atâtea sute și  mii de pumni în cap… Singurul box care mi-a plăcut era cel al lui Muhammad Ali, cel născut Cassius Clay. Nu de alta, dar el transformase boxul dintr-o bătaie între caftangii în spectacol. Un negru frumos, acum o epavă. Dansului din ring i-a luat locul tremurul incontrolabil al parkinsonului… În fine, să revin la lupta de azi dimineață.

Lucian al nostru nu mai e cel de acum câțiva ani. De la strașnica bătaie încasată de la Froch, i-au pierit încrederea, zâmbetul, aerul acela simpatic. La 36 de ani, se agață cu disperare de locurile de sus, care să-l țină în atenția publicului și să-i aducă în continuare bani. Pentru partida anostă de azi aud că primește 1,5 milioane de dollari. E o sumă frumoasă, dar n-o să-i rămână prea mult din ea, sunt cheltuieli mari. Așa că va fi gata de alt meci, de alți pumni în cap. Cine știe ce viață va mai avea…

725432-buteAm zis meci anost, pentru că nici campionul (nu mi-a venit să cred, suedez, bre!!!) nu a arătat cine știe ce. Un box, aș zice, economic, fără schimburile prelungite de lovituri din alte partide. Ba chiar m-a enervat insistența cu care lovea Badou Jack cu cotul. Așa i-o fi spart arcada, că n-am văzut să-i fi prins vreun pumn zdravăn. Singurul mai acătării a fost în repriza a cincea, prins excelent de un fotograf.12 reprize echilibrate, greu de apreciat de către unul ca mine, adversar al acestui… ”sport” (?!?). Mă rog, nici arbitrii nu par să fi priceput mai mult. Păi, unul zice că suedezul a învins clar la puncte, 117-111, iar ceilalți au văzut egalitate: 114-114. Așadar, un meci terminat nedecis – split decision – care face ca Badou să-și păstreze titlul. Lucian s-a ales măcar cu bănuții în cont, ceea ce e tot un câștig pentru băiatul de țăran din Pechea…

Dar parcă tot la fotbal e mai interesant. Ultimele două etape par să-i dea frisoane măscăriciului (o fi vopsit și ouăle în roz?), care și-a adus aminte de ”președinția” lui Geoană. Asta îi urez și eu: să rămână cu buza umflată…

4 Responses to “PAȘTE CU BUTE ȘI… GEOANĂ”


  1. 1 Dawson
    Mai 1, 2016 la 11:41

    Adevarat a inviat!
    Mi-a intrat printr-o ureche si mi-a iesit prin cealalta stirea despre lupta lui Bute cu Badou Jack, deci am dormit ca meseriasul pana pe la 10 dimineata, iar acum cred ca dau o tura pe la Snagov, pentru ca Vlad Tepes, aparatorul crestinatatii.
    Cat despre Sumudica, ce sa zic, e la fel de bucurestean ca mine si ca tine, doar ca face parte din categoria aia de bucuresteni pe care eu, cel putin, o detest: dinamovisto-rapidisti antisecuristi, un fel de basisti antifesenisti – te doare la cabeza, nene!
    Oricum, eu tind sa cred ca cateii vor fi iar capre rosii, ca sa nu mai spun ca nu-s tocmai convins ca Steaua poate invinge Pandurii.
    Dar vedem ce-o fi diseara, ne mai citim de pe mobil, ca nu iau MacBooku’ dupa mine. 😉

  2. 2 Sam Murray
    Mai 1, 2016 la 11:52

    Cu Pandurii n-am grijă, că o să fie blat iar – se știe că toți stau sluj în fața oierului, în afară de vajnicii Cimpanzică și Strâmbulică, acești ultimi apărători ai sfintelor idealuri anti-steliste, pardon, anti-fecesebiste…
    În derby-ul frustrării, Astra n-ar trebui să aibă probleme, numai că depinde care dintre cristelnițe e mai eficientă după Paști. 😉

  3. 3 Dawson
    Mai 1, 2016 la 12:34

    Da, excelent spus: Astra-Dinamo, acest derby al frustrarii… 😆

  4. 4 Lucky
    Mai 3, 2016 la 11:31

    Nu cred că Bute nu mai e cel de acum câţiva ani. Mai degrabă, adversarii lui Bute nu mai sunt cei de acum câţiva ani. „Sportul nobil”…


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Thelonious pe PÂNĂ SÂMBĂTĂ
Unlucky pe ÎNTĂRIRI
Sam Murray pe REGULAMENTE ȘI BRICHETE
Dawson pe REGULAMENTE ȘI BRICHETE
dfcd@jhdhjds.ro pe MÂNDRI CĂ SUNT FRUSTRAȚI

