12
Apr
16

MÂZGA MÂZGĂLICILOR


SCANDAL la Steaua. Gigi Becali, pus la punct, după ce a avut TUPEUL să îl critice pe Stanciu”, ne informează ”Prosport”. Hait, ce s-o mai fi întâmplat? Și dau click. Sunt trimis spre un articol din ”Gândul”, intitulat ”Keşeru a sărit în apărarea lui Stanciu, certat de Gigi Becali” Ei, acu` m-am lămurit: e rivuluție, soro! GgB a încurcat-o… Și ce citesc?

Nicuşor e un jucător de treimea adversă, care poate fi decisiv printr-o pasă sau un şut. E totul nou pentru el şi greu de gestionat, dar la Steaua a fost decisiv anul ăsta şi a făcut două meciuri foarte bune la naţională. Sper ca toată presa să-l lase liniştit, să nu-l ridice prea mult în slăvi, pentru că ne-am obişnuit cu astfel de lucruri, iar la primul meci mai puţin reuşit, apare efectul bumerangului.

O părere civilizată, cuvinte cu care n-am cum să nu fiu de acord. Bine, dar scandalul? Punerea la punct a tupeistului? Ioc! Dar așa, cu titluri de-astea ”incendiare”, mai știi? Poate reușesc mâzgălicii să provoace o replică a Babuinului de la Palat, un comentariu al Savurosului Roz, o kujetare adâncă a Strâmbului, o concluzie bulbucată a Oracolului Mitică, furibunde dueluri între combatanții mereu gata de porcăieli peluzistice sărind din tastaturi lovite cu furie… Fi-v-ar presa de râs să vă fie!

11 Responses to “MÂZGA MÂZGĂLICILOR”


  1. 1 xray
    Aprilie 12, 2016 la 22:28

    Il Maximo de Pipera zice că a mimat supărarea pe Staciu după ce ratarea lui Rotariu îi băgase morcovul cu frunze cu tot. Recunosc că și mie. 🙂

    Rudimentarul are stilul lui Marius Chicoș Rostogan de a motiva: „Prostovane! (îi zic așe doară nu spre admonițiune, ci spre înghemn și încurajare)”. Și Becali explică presei la fel, după l-a făcut praf. Azi la Fotbal Club, „Supremul” a insistat pe ideea că l-a criticat pe Stanciu la finalul partidei cu Dinamo doar pentru a-l motiva în viitor. „M-am prefăcut supărat mai mult pentru Stanciu. Dar nu eram chiar atât de supărat. O să aplic toate metodele psihologice ca să-l fac de 15 milioane pe Stanciu”.

    Problema este că tăvălirea o face penibil în presă, nu intern, și impactul mediatic se șterge greu din memoria colectivă, oricâte dezmințiri explicative dai după aceea.

  2. 2 Sam Murray
    Aprilie 13, 2016 la 07:35

    ”Problema este că tăvălirea o face penibil în presă, nu intern, și impactul mediatic se șterge greu din memoria colectivă, oricâte dezmințiri explicative dai după aceea.”

    Asta e ce mă scoate și pe mine din sărite. Nimeni nu e perfect, toți greșim, toți avem zile mai bune sau mai proaste. Dar greșelile nu se îndreaptă cu ”admonițiuni” becaliene. Urmarea e mereu aceeași: presa preia cu entuziasm un nou motiv de scandal. ”Metoda psihologică” a Rostoganului poate avea efecte contrare – inhibarea jucătorului (dar și a altor colegi), dorința lui (lor) de a scăpa cât mai repede de ”pedagog”, reacții violente în tribune și pe forumuri etc. Vestiarul devine, încet-încet, un depozit de pulbere ce așteaptă doar o scânteie. Pentru că unii ar putea gândi așa: cum dracu` să-i dai așa la gioale lui Stanciu, dar să-l mângâi mereu pe creștet pe Chipciu?…

  3. Aprilie 13, 2016 la 10:41

    Macar de-un Rostogan sa fi avut parte cocalarii analfabeti din PCH! 😆

  4. Aprilie 13, 2016 la 16:36

    Maitre Sam, hai ca m-ai pus sa fac exercitii de memorie cu Portugalia-ti! 😀
    Deci, in materie de halit la carciumi multisor peste medie la toate capitolele – localizare, atmosfera, servire, calitate produse, pret – avem cam asa:
    – cred ca cel mai mault am platit intr-o seara undeva peste 70, cu ciubuc 80, pentru niste friptane uriase de porc cu garnitura de cartofi, legume etc., peste (cod), prajitouri si vreo cinspe beri 😆
    – la o pizzerie: un calzone urias, o portie mare de spaghete, un castron de masline verzi (azeltonas) si 5 beri undeva la vreo 27 plus ciubuc 30
    – o portie de carnati nemtesti, un muschi de porc senzational si-o bere la un litru cam 15 iepu, plus parca i-am lasut fatucii vreo 2 ciubuc
    La dughenelea alea cu fructe de mare de care ti-am zis ca-s cam ca shaormeriile, patiseriile sau covrigariile la noi, chiar nu mai tin minte ce si cum ca preturi, dar e sigur mai ieftin.
    Altfel, vezi daca te avantajeaza Lisboa Card:
    http://www.lisboacard.org/
    Dar mai vorbim pe tema asta, desigur – daca mai ai intrebari, sunt prin preajma! 😉

  5. 5 Lucky
    Aprilie 13, 2016 la 20:03

    La Lisboa dau şi eu un pont pentru halit – Din PORT aş lua non-stop peşte proapăt la grătar (somonul zici că e specie diferită de ce găseşti la noi), la preţuri de 5-15 euro/porţia, în funcţie de sortiment.

    Sunt nişte tavernaşe populare sau direct grătare, fără mari aranjamente, pentru cei cărora le place peştele e locul ideal, calitate peste orice restaurant de lux, la preţuri incomparabil mai bune.

    Altceva la Lisboa nu prea se merită – cură de peşte, tată!

  6. 6 Sam Murray
    Aprilie 13, 2016 la 21:39

    Mulțam de sfaturi. Deja îmi plouă-n gură când mă gândesc la pește și fructe de mare… Dar, după cum știi, totul depinde de ăștia cu reabilitarea, că eu zic că-i prinde octombrie-noiembrie tot pe-aici, sfredelindu-mi creierii cu tot felul de zbârnâitoare… Deja sunt cu nervii-n piuneze, dar e posibil să fi rămas așa de la meciul cu Dinamo. 😉

  7. Aprilie 13, 2016 la 21:56

    Da, asa cum zice si Lucky, pestele e de senzatie acolo – nu ca eu as suporta asa ceva, dar faptul c-am rezistat printre mirosurile specifice fara sa mi se faca rau imi permite sa sustin asta. Totusi, nu-s de acord ca „nu prea se merita altceva la Lisboa” – presupunand ca vorbim in continuare numai de haleala, ar fi o eroare uriasa sa te rezumi doar la pescarie/mariscos, chiar merita incercat orice pe-acolo, tocmai ce-am specificat mai sus cate ceva si ti-am mai zis de acea specialitate senzationala de la Carcavelos: bitoque com molho de cafe. 😉

  8. 8 Lucky
    Aprilie 13, 2016 la 22:32

    Dawsone, io-s mai selectiv (scoţian) la mâncare prin străinătăţuri.

    În sensul că încerc, pe cât posibil, să iau ceva specific, foarte bun şi nu exorbitant.

    Iar la Lisabona peştele îl consider specific (în sensul că e de o prospeţime şi gust inegalabile în Ro; nu-l pregătesc fistichiu, decât cu sare şi lime) şi rezonabil la bani, pe când friptane, pizze şi alte de-astea găsesc peste tot şi nu prea mă încântă, mai ales în comparaţie.

    Spre exemplu, la Paris nici nu intru în bistrouri, chestiile rezonabile ca bani sunt submediocre la gust, iar chestiile cu adevărat bune sunt cam scumpe pentru cât mă lasă pe mine inimioara să dau (nu mai spun că nu am putut niciodată să dau 3-4 euro pe o sticlă pe apă); îmi iau câte o baghetă de la o boulangerie selectă, şi jamon; brânzeturi; diverse specialitaăţi de carne de la vreun magazin de delicatese şi doar asta pleznesc pe-acolo (pe lângă cafele şi dulciuri, care-s de bun-simţ mai peste tot). Fireşte, vorbesc de day-to-day experience, nu de ocazii speciale, unde e altceva, altfel se judecă.

    De-asta zicem că la Lisboa peştele se merită, vorbeam din punctu` meu de vedere. Vă zic altă dată de cel mai tare restaurant la care am fost vreodată, la Napoli.

  9. Aprilie 14, 2016 la 00:21

    Lucky, evident ca produsele pescaresti sunt primele de incercat intr-un loc ca Portugalia, mai ales in cazul celor care sunt ahtiati dupa asemenea preparate, numai ca mi se pare o eroare imensa excluderea din start a multor altor experiente gastronomice.

  10. Aprilie 16, 2016 la 02:44

    Maitre Sam, iti voi da o veste… cum vrei tu s-o iei: astia de la blocul respectiv, adica ala de-ti ziceam, au terminat deja lucrarea cu vreo trei luni in avans!

  11. 11 Sam Murray
    Aprilie 16, 2016 la 12:30

    Păi, cum s-o iau, bre? Ăia de la blocul geamăn de vis-a-vis au început în octombrie și aveau termen de finalizare 10 martie. Suntem în 16 aprilie și abia s-a făcut pe jumătate.

    La mine vin să demonteze balconul mic miercuri, la peste trei săptămâni de la începerea lucrării. Pe latura balconului mare nici n-au ridicat schela. Ți-am zis eu, s-a dus vacanța mea anul ăsta…


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Sam Murray pe EUROPO, VENIM. DA` NU STĂM…
Ovidiu pe EUROPO, VENIM. DA` NU STĂM…
Красная Армия pe TREZIȚI-VĂ, BRE!
Ovidiu pe LA TREABĂ!
Ovidiu pe TREZIȚI-VĂ, BRE!

