02
Apr
16

S-AU ACOMODAT


sumudicaUite c-a ieșit cum au vrut ăia… știți voi… ăia care dăduseră-n bâlbâială la vederea clasamentului după victoria Stelei la Severin. Astra a bătut și e de așteptat un protest energic din partea asociațiilor iubitorilor de câini…

Pe Arena redeschisă, derby-ul pentru locul 2 a strâns un număr neașteptat de mare de spectatori, circa 7-8000. Interes maxim… Nu știu câți au fost surprinși de victoria șumudeilor, în afară de cele 150 de perechi de spartani. Dar chiar 4-1? Să rămână Steliano, Marcelică și Harlemică cu tricourile pe ei? Taman acu`, când era, în sfârșit, mai cald…

Normal, după așa o victorie, fuga-fuga la strategul suprem, la ”savuros”. Panglici pe nas și stucheli în dreapta și stânga, menite a face uitate ultimele două rezultate în fața coșmarului roș-albastru.

I-auziți-i delirul: ”Un meci în care ne-a ieşit absolut tot, am controlat jocul de la început la sfârşit, ne-am descătuşat… Când şi-au dat seama de diferenţa de valoare dintre cele două echipe nu am avut probleme cu ei. La pauză am fost inspirat, la 2-1 am închis puţin jocul, am avut mai multă posesie şi nu le-am dat mingea. Este o victorie mare…” Bine, dar cum de n-a fost la fel și împotriva FCSB-ului? A, păi au fost cauze obiective: ”Am avut acea sincopă cu Steaua, nu am vrut să spun la momentul respectiv, dar au fost şase inşi cu febră, abia i-am adus la meci la momentul respectiv.” Ei, acu` am priceput , ”sincopa”, bat-o vina, că tare ne mai speriasem…

Cuprins de beția victoriei în fața haitei de căței de pripas, cimpanzeul e dezlănțuit: ”Treziţi-vă, bă, oameni buni, că Astra joacă cel mai bun fotbal în momentul de faţă.” ”Bă”, suntem noi, niște ”ăia”, cărora ne-a făcut hatârul de a ne arăta cine-i jupânu`…  Și, în plus, ”Fără nimic, doar cu aspirină şi paracetamol,”  nu ca știți voi cine, care îi îndoapă pe știți voi cine cu drăcii nemțești…

Modest, cum îl știm, antrenorul echipei cu ”cel mai bun fotbal în momentul de faţă ” are totuși  o dilemă: ”Nu ştiu dacă vom lua titlul”. Ei, nu știe. Știe, că de-aia gându-i zboară tot ”acolo”, la ”ăia”: ”Probabil ei au obiectiv să ia titlul, iar eu îi voi chinui până vor da ultima picătură de energie şi de altceva din ei. Ultima picătură!” El îi va chinui… El… Antrenorul echipei care e preferata a 1% din români, după cum arată statisticile umflate.

GSP-ul își titrează unul dintre articole ”Victorie anti-Steaua”, ni se spune că euforicul cimpanzeu s-a pozat cu spartanii umiliți și a scandat împotriva Stelei. Scandări civilizate, desigur, ca-ntre hâldani și giuleștean. Ceva obișnuit, la ce să te aștepți din partea unora resemnați la gândul că nu vor ajunge acolo, sus, la ”ăia”…

rednic Despre Strâmbu, schelălăind jalnic cu coada între picioare, nimic altceva decât declarația mărinimosului său învingător de aseară: ”consider că Mircea Rednic trebuie să fie antrenorul echipei naţionale după EURO 2016. Datorită experienţei, datorită a tot ceea ce a făcut la Dinamo.” Ei, da, asta ne mai lipsea… Deocamdată, așa cum ne-a promis înainte de meci, s-a acomodat pentru meciul cu Steaua. După care, a promis că va semna. Ce? Demisia, poate, că pecehașii au cam ajuns la capătul răbdării…

1 Response to “S-AU ACOMODAT”


  1. Aprilie 2, 2016 la 09:42

    Aia cu sase insi cu febra aduce teribil a banc, ala cu puricele catre elefant: da, ba, da’ io am fost si bolnav! 😆


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Unlucky pe ÎNTĂRIRI
Sam Murray pe REGULAMENTE ȘI BRICHETE
Dawson pe REGULAMENTE ȘI BRICHETE
dfcd@jhdhjds.ro pe MÂNDRI CĂ SUNT FRUSTRAȚI
Unlucky pe MÂNDRI CĂ SUNT FRUSTRAȚI

