20
Mar
16

MÂNDRU CĂ SUNT CORSICAN


Momentul vesel al acestei dimineți a purtat semnătura (se putea altfel?) Rapidului. Din Giulești, ca să nu existe vreo confuzie…

Sunt convins că ați așteptat cu toți acest meci special: Rapid CFR Suceava – Rapid București. Avancronica favoritului meu, Leapșă, mi-a dovedit că mâzgălicii GSP sunt mici copii. De la el am putut afla că ”Suceava – Rapid este un meci special. …cei 200 de suporteri – minim – care se anunţă că vor veni la meci au de ce să se bucure. Rapid Suceava este abia a doua echipa Rapid care joacă împotriva… Rapidului. Şi prima din România, pentru că precedentul Rapid pe care l-a înfruntat Rapidul a fost cel din Viena. În Cupele Europene. Atunci, pe ei i-am eliminat, aşa că acum ar trebui să batem şi Suceava. … dacă lucrurile decurg normal, în Bucovina trebuie să câştigăm. … cei care vor merge îşi vor aminti peste ani că au asistat la unul dintre rarele dueluri oficiale Rapid – Rapid. Sperăm să îşi dorească un număr cât mai mare astfel de amintiri!” Uite,  bre, că acilea riepăru` e gând la gând cu mine: și eu îmi doresc să aibă parte numai de astfel de dueluri oficiale. Matinale.

Și, na, că sucevenii au fost mai tari ca vienezii. Un 00, pardon, 0-0, care arată cam unde se află acum cea mai frumoasă și iubită… Și, ca tacâmul să fie complet, unul din bravii corsicani a ajuns vedeta zilei…

Nu e ce credeți, răutăcioșilor! Uite colea iesplicația hiphapărului:un suporter al echipei noastre a traversat terenul şi a părăsit apoi stadionul având un steag în mână. Se pare că acesta era un membru al brigăzii Original şi a capturat steagul brigăzii sucevene Cohors Dacorum.” A dracu` captură… Priceput băiat… Școala vieții, deh…

 

0 Responses to “MÂNDRU CĂ SUNT CORSICAN”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Ovidiu pe DE LA 0-0 LA 1-1
Ovidiu pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
fekete istvan pe DE LA 0-0 LA 1-1

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


