04
Mar
16

”E UN REZULTAT NORMAL”


712169-regheSă nu-mi spuneți că nu v-au trecut fiorii când ați văzut cu cine a început Reghe meciul. ”Derby de România”, cum îi zic unii. Păi, nu tu Nițu, nu Varela, nu Toșca, nu Pintilii, nu Muniru, nu Kharja, nu Gebhard, nu Stanciu, nu Adi Popa, nu Marica… În schimb, căpitanul era acolo, desigur. Alex, bre. Ba, hopa și celălalt Alex… Cu Momčilović, cu Filip, cu Enache la locul lui obișnuit, cu… Marica cel negru. Bine că l-am dat pe Enceanu, că iar mă apuca exasperarea.

Și, uite că Reghe a avut dreptate: băieții puteau bate lejer autobaza Strâmbului, cu Moflea, cu Păcălici, cu Pulifrici și cu Gunoieré, sau cum s-o scrie. Ba mai era și unu` de-i zicea Gherțoi, sau cam așa ceva, Pe numele lui mic Romario. Și să nu-l uităm pe Nedelcearu. Știți, ăla care declara că e câine de mic și n-ar putea juca niciodată la Steaua. Cu siguranță n-ar putea, că nu-i loc… Ei, și el și ceilalți, cu Rotariu cu tot,  au luptat eroic și au obținut marea performanță de a ieși cu capul sus de pe teren. N-ați văzut cumva? Au mai salutat ei la bustul gol haita pecehașă?  Deh, nu-i de ici, de colo, să scoți remiză în fața campioanei și deținătoarei Cupei, nu?

Steaua și-a continuat nesfârșita serie de ratări monumentale, dintre care cele mai mari au fost (se putea altfel?) ale căpitanului Alex. Acu` să nu fiu rău, Alecșii noștri n-au mai fost chiar catastrofe, cum ne obișnuiseră, au mai mișcat și ei, puteau să decidă meciul după prima repriză. Dar, vai, totul bine și frumos pân` la finalizare. Așa că, supărat ocnă că n-are cin` să întristeze Groapa, Reghe i-a înlocuit pe alde Filip, Hamroun și (surprise-surprise!) Chipciu cu odihniții Popa, Pintilii și Stanciu. Degeaba! Alte ratări, ba și-o bară… Ca să nu mai spunem că n-a lipsit mult  s-o facă iarăși de… oaie, în consacratul deja stil FCSB: chiflă Papp, sau altul, pomană pentru cățelușii ce se cred pitbulli și… cât pe-aci…

Așa că, în loc de victorie, o amărâtă de remiză albă. Dar, optimist cum sunt, o să mă gândesc că meciul a fost un bun antrenament înaintea victoriei de duminică în campionat. În fața aceleeași echipe logodită cu norocul chior…

712168-rednicȘi, să terminăm într-o notă veselă. Dacă nu e Cimpanzică, e Strâmbu la datorie. Iată cum a văzut el meciul: „A fost un joc echilibrat. Noi ne-am propus să nu luăm gol și n-am luat gol. Ne-am propus să marcăm, însă n-am reușit. E un rezultat normal… Steaua n-a avut ocazii clare… Steaua s-a blocat foarte bine. Nu ne-a lăsat spații. Calificarea se va decide în retur, suntem pregătiți și pentru penalty-uri. Cred că ne vom califica.

Uite ce-nseamnă să fii cel mai antrenor dintre antrenori. Vezi totul limpede cristal: joc echilibrat, n-am luat gol, n-am dat gol, rezultat normal, Steaua s-a blocat etc. Păi, da, că el ar fi vrut să fie ca-n precedentul meci, în care Reghe l-a luat la preț de matineu și… s-a fript. Tii, și eu, nepriceputul, care-am văzut în seara asta un joc dominat de Steaua, cu mari ratări, cu o bară… Și care prevăd o calificare a echipei care a fost și este mai bună. Roș-albaștrii ăia-n galben, desigur. Și, mai știi, până pe 20 aprilie, poate ”acasă” nu mai înseamnă Pitești…

P.S. Spre știință d-lui Rednic:  cât de ”Joc echilibrat” a fost Dinamo – Steaua

–  atacuri periculoase: 36-60

– șuturi pe poartă: 0 (ZERO!!!) – 3

– șuturi pe lângă poartă: 4-12

Știu, tabela vorbește…

17 Responses to “”E UN REZULTAT NORMAL””


  1. Martie 4, 2016 la 08:28

    Ce-o fi in retur si in campionat/playoff, nu stiu, dar stiu c-aseara dinamovistii n-au tras niciun sut pe poarta, cum bine ai observat si tu, iar stelistii au ramas aceiasi ratangii din epoca Radoi.

  2. 2 Lucky
    Martie 4, 2016 la 10:55

    Trebuie luat în considerare şi aspectul esenţial că noi suntem triplă campioană în exerciţiu, fără concurenţă reală în aceşti ani, cu un buget disponibil de 3-4 ori mai mare decât al adversarei care e o echipă de adunătură şi care a scăpat prin multe chinuri şi intervenţii de faliment.

    Altfel sus, la ei vorbeau tancurile, şi au această scuză, dar la noi au cântat muzele şi asta înseamnă că noi eram obligaţi să construim o echipă care să le dea cu terenul în cap.

    Nu plecăm de la pretenţii egale în judecarea prestaţiilor pentru că nu plecăm de la egal în general.

  3. 3 xray
    Martie 4, 2016 la 23:06

    O dedicatie pentru Strâmbu de la mine null

  4. 4 Sam Murray
    Martie 5, 2016 la 08:38

    Mă gândeam aseară cum ar fi arătat tăpșanul spartanilor dacă mai și ploua ca ieri. Să fi văzut atunci bambilici. Și o scuză în plus pentru Rednic: ”Ploaia și terenul greu ne-au împiedicat să ne punem în aplicare strategia, așa că suntem nevoiți să ne mulțumim cu un meci egal…”

  5. 5 xray
    Martie 6, 2016 la 04:16

    Azi e momentul adevărului și al adevăratului derby, cu echipele pe „full options” și la „full power”. Va fi o partidă ca o finală. Cu o victorie astăzi, Steaua poate păstra o diferență doar de 4 puncte față de Astra și o speranță, pentru că va depinde numai de ea. (Astra a bătut cu bulan Viitorul. Bulanul „cimpanzeului roz” îl depășește pe al Strâmbului. :)) )

    Un egal ar fi un scor al nimănui. Deși teorectic ar putea anula cele 6 puncte față de Astra în meciurile directe, ar trebui să facă un parcurs fără alți pași greșiți în play off. Greu, pentru că Viitorul, Pandurii și Astra îmi par mai puternice decât Dinamo, iar ASA este o echipă de cotonogari care te poate scoate din joc.

    O înfrângere ar fi începutul sfârșitului. Cu Astra la 7 puncte și Dinamo la 5, putem cânta „Adio titlu” încă după prima etapă. Totul ar depinde de jocul rezultatelor. Dacă Dinamo primește drept de participare în UEFA, cum se zvonește în târg, Steaua poate să-și ia adio și de la Liga Campionilor. Mai mult, să tremure din start și pentru un loc în Europa League, dacă luni ASA va învinge Pandurii. ASA o va egala pe Steaua la puncte și o va trimite pe locul 6. Locuri în UEFA sunt doar pentru 5 echipe.

    Prin urmare, singura variantă pentru Steaua este victoria! Să sperăm!

  6. 6 xray
    Martie 6, 2016 la 04:31

    PS
    Mai aveam dedicații

    1) Pentru Talpan, pusă „featuring image” la articolul tău ” Steaua, ASA și talpanii”.

    2) Una pentru Steaua, Astra și Dinamo din articolele tale „Exasperanta impotență” și „Cristelnița de aur” puse în acelasi post sub titlul „„2 în 1” cât „2 pe 1”.

    3) Pentru Negoiță la articolul tău „Un profesionist în groapă”

    Scuze pentru spam.

  7. 7 Lucky
    Martie 6, 2016 la 10:33

    xray, creaţiile tale sunt infantile şi kitschoase, iar tu, prin faptul că nu-ţi dai seama asta, ba le mai şi slobozi peste tot ca neîntrecute mostre de spiritualitate, eşti realmente penibil.

  8. Martie 6, 2016 la 10:44

    Lucky, poate ca n-as evalua la 57 de milioane de iepu vreun desen de XRay, dar omul nici nu merita cuvintele astea pe care i le adresezi, inca fara vreun argument sau macar o precizare a competentelor artistice ale criticului. 😉

  9. 9 Lucky
    Martie 6, 2016 la 10:47

    Judece oricine. :mrgreen:

  10. Martie 6, 2016 la 10:58

    Judece, judece, dar s-o stim si noi, vorba aia – ca daca nu-ti place grafica, te pot contrazice, e cel putin ok; glumele/textele sunt facile nu neaparat in sensul bun, insa majoritatea sunt construite cu materialul clientului, cum se spune; a, ca unora sau altora nu le convine ce vrea sa spuna – si reuseste – XRay, asta e altceva! 😉

  11. 11 Lucky
    Martie 6, 2016 la 12:09

    Let`s agree to disagree şi să vorbim de lucruri mai interesante, cum ar fi ce-am mâncat în ultima vreme.

    Io aseară am mâncat ciolan cu varză. Am luat patru ciolane măricele de la Metro, m-au dus vreo 90 lei total.

    Le-am crestat cu lama şi le-am ţinut 6 ore în apă f. sărată. Apoi le-am băgat la cuptor, întâi la 280 grade juma de oră, apoi 5 ore la 180 grade cu folie deasupra, apoi încă juma de oră la vreo 230 grade fără folie. Fără niciun alt condiment decât sarea care şi-au tras-o din saramură. Jur că au fost mai bune decât alea de la Hanul lui Manuc, ca să nu mai spun de alea de la Pavilion, la un sfert de preţ şi cu o dificultate tehnică minimalisimă de preparare. Nu munceşti mai mult de 5 min. în total.

    Cu varza e alta poveste în privinţa muncii. De fapt, cu privire la cele de mai sus, aici am vrut să ajung (asta ca să nu fiu complet off-topic). 😆

  12. Martie 6, 2016 la 12:43

    Si yo care credeam ca important e ce ne-anunta presa, printre altele, de pilda stirea cu Marica iesind in bermude la magazin, lucru se pare inadmisibil pentru ziaristi! 😆

    Cat despre haleala, noi tocmai am fript niste cefe de proc, mai in sange, asa, iar eu am vrut si-un ou deasupra – cartofi prajiti sau salata nu cred ca bag acum. 😉

    Mai incolo facem o supa de gaina cu galusti, c-asa vrea Blonzimea, desi eu propusesem paste, iar gaina respectiva o pregatim apoi la cuptor cu legume mexicane luate de la Kaufland. 😀

  13. 13 Lucky
    Martie 6, 2016 la 12:58

    Băăăă! Cum să mănânci ceafa de porc în sânge?! E ca şi cum l-ai pune pe Messi fundaş central. Ceafa de porc se haleşte bine făcută.

    Mai încolo io îmi tot de la Kaufland coquelet din ăia de la Edenia la 20 lei, sunt mici, de vreo 500 gr., dar excepţional de gustoşti deep-fried vreo 45 de min. la foc domol (mie îmi trebuie doi ca să mă simt bine).

    Cu mujdei, hai pa.

  14. Martie 6, 2016 la 13:20

    Asa mi s-a pus mie pata azi, sa halesc o ceafa de proc medium-rare, shoot me!

    Cat despre micii cu mujdei, asta chiar e o stire pentru mine – nu stiam ca exista combinatia in cauza. Plus ca-s vampir: nu suport usturoiul!

    Dar da, hai pa, fugi la Kaufland si ia-ti ceva de la Edenia! 😆

  15. 15 Sam Murray
    Martie 6, 2016 la 14:00

    Inatea-lu urgheaști omlu…

    Chiar mă-ntrebam când o începe să se dea-n stambă ”colegul” lui Pink Chimp și Red Neck. Că doar îl cheamă Lucky, nu? Tot băftos, tot șpețialist, atotștiutor… Un fel de Tălpan. Cu ăștia mergi întotdeauna la un câștig real, probabil…

    Xray, ia lecții de la anti-kitschos și invită-l să se reîntoarcă pe site-ul vostru cu deja celebrele sale cearceafuri. Vorba aia, s-a-ntors Nordul în peluză, așa că nu-i greu. Nici nu-i nevoie să se-mbrace-n negru, deschide larg gura…

    Și, poate se ține de cuvânt pe-acilea, unde se mănâncă ceafa de porc mai nefăcută… Că doar ne-a zis pa, nu? Doamne ajută!

  16. 16 xray
    Martie 6, 2016 la 14:26

    @Lucky

    „Soarta unei glume depinde de urechea care o aude, nu de limba care o spune”, a cugetat unul mai nepenibil, mai neinfantil și oricum, mult mai deștept decât mine.

    Uneori nu e nevoie decât de o mica glumă ca sa dărami o mare trufie, dar nu vreau pe blogul lui Samy să-mi exersez simtul umorului cu tine, altul decât cel pe care l-ai decelat tu din „kitschoase” (în fond, banale colaje mesaj cu imagini de pe net, pentru a incadra șugubăț o temă dintr-un articol, nu a rivaliza cu Popa-Popas, Mihaiescu…). Îmi reprim și un „pay back” ireverențios.

    Mai „slobod”, să te citez ca din clasici, doar un „desen”. Le-am pus doar pentru a-i (re)semnala în subliminal că iau de aici articolele lui le și le public pe fcsteaua.ro. Mai pe românește, m-am băgat în vorbă cu ele, nu despre ele. Atât! Nu să epatez! Dovadă că nu le-am postat și aici atunci când au fost publicate pe fcsteaua.ro la articolele respective, cu cevat timp în urmă. A fost și o eterică scuză, avant la lettre, că am asociat excelentele articole cu acele imagini, fără acordul autorului.

    Da, recunosc că am greșit. Am crezut că blogul face „resize” automat, insă a ieșit un ditamai spamul. Mea culpa. Parafrazând, drumul spre iad a fost spamat cu intenţii bune. 🙂

    @Samy

    Samy, ca admin, cred că poți să le ștergi. Ar fi ok. Eu nu am cum să le reeditez aici la forme normale. Mulțumesc și încă o dată îmi cer scuze pentru spam, ție și comentatorilor tăi.

  17. 17 Lucky
    Martie 6, 2016 la 17:56

    Scuze de deranj, Tosh, am înţeles mesajul.

    Din postarea ta îmi dau seama că de fapt te deranjează că mai contrazic imaginea aia idilică pe care ai tendinţa să o zugrăveşti. Treaba ta, tu scrii ca să rămână, atâta timp cât nu apelezi la ciomage, scriu şi eu ca să rămână.


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Unlucky pe CE GÂNDURI AI, GICĂ?
Красная Армия pe COMICI VESTIȚI
Gioni pe HOJE E SEMPRE
Gioni pe HOJE E SEMPRE
Dawson pe CE GÂNDURI AI, GICĂ?

