16
Feb
16

ANTENELE ȘI STEAUA


Dan Voiculescu mi-e antipatic, deși a fost extrem de corect cu mine. Dar n-am ezitat să plec când am luat în considerare cele legate de trecutul său…

La Antene nu mă mai uit de multă vreme. De silă. Când îi văd pe clănțăii lui Gâdea, atotștiutori, atotcunoscători, atotacuzatori mi se strepezesc dinții.

badea-curte-1Dar chestia cu ANAF-ul pus pe evacuare nu e deloc kosher. Am înțeles că, pentru recuperarea prejudiciului produs de Varan, statul a confiscat mai multe proprietăți, printre care și sediul Antenelor. Ok, așa o fi trebuit, nu știu, nu mă interesează. Treaba e că nu pricep deloc de ce nu li s-apus în vedere posturilor respective că ”de la data de…” altu-i apropitaru` și, ca să continue să latre Badea, trebuie plătită o chirie. Așezat la masă, discutat, negociat, bătut palma. Că mă gândesc că ditai căsoiu` rămânea liber și nu intra un șfanț la buget. Ba, mai aveam parte și de o invazie a niscai hăumleși, urmată de o degradare rapidă a magăoaiei…

ghencea_18917800Cam ca-n treaba cu Ghencea noastră. Tălpanilor Ministerului Războiului nu le-a mai plăcut de Războinic, l-au gonit, îl sâcâie cu sigla, numele, palmaresul etc. Iar baza sportivă a rămas pustie, banii lui GgB nu mai ajung în pușculița ghinărarilor și, mâine-poimâine, buruienile pun stăpânire pe ”casa noastră”, cum le place unora să zică. Ca și-n cazul Antenelor, niciun șfanț la Minister. Și, din câte mi-aduc aminte, era vorba de o chirie frumușică. Plus alte alea…

Și scrie pe Facebook un proaspăt stelist, în fața căruia îmi scot pălăria: ”… Ma doare sa vad ca stadionul-mandrie a bucurestenilor, … stadionul Ghencea e baza militara, ca e inchis pentru fotbal si se autodistruge. Apropo, in goana pentru a scoate bani din vanzarea siglei a calculat cineva cati bani se pierd pentru ca nu se mai joaca pe el? Si de ce se vor investi iar zeci de milioane de euro pentru modernizare, daca nu va fi in circuitul sportiv?

Stadionul Dinamo e baza a Ministerului de Interne!!! Arata chiar mai rau decat acum 20 de ani cand am inceput eu fotbalul! Stadionul Cotroceni e al Bancii Nationale!!!! Si sta inchis de cativa ani! Stadionul Rapid e al Ministerului Transporturilor!!! Are atatea sectoare inchise din cauza degradarii, ca nici nu stiu daca-i mai putem spune stadion! La cateva zeci de kilometri distanta, la Ploiesti, Primaria a investit banii comunitatii, ai localnicilor, intr-un stadion lasat apoi sa fie distrus de râme! ”

Estimp, nava amiral a fotbalului românesc, multipla campioană cu palmares superior oricărei alte echipe românești, e pusă pe drumuri, ba la Mogoșoaia, ba la Cluj, ba la Pitești. Că și bijuteria Capitalei, Arena Națională e lăsată de izbeliște de niște tălpani, niște anafiști, niște inconștienți. Că doar nu-i pe banii lor, ci pe ai noștri, care ne dăm obolul la bugetul cu care jonglează unul și altul, meșteri la-nvârtit cifre… Iar noi suntem puși să asistăm la un inutil meci Tălpan-Becali, intrat de mult în prelungiri care nu se mai termină. Ce naiba, se joacă fără arbitru? Nu mai fluieră nimeni sfârșitul?

14 Responses to “ANTENELE ȘI STEAUA”


  1. 2 Lucky
    Februarie 17, 2016 la 20:58

    Rămâneai la Voiculescu, îl convingeai să ia Steaua, tocană-tocană-tocană, acum aveam trei steluţe pe tricou.

    Sic transit…, ce să facem. 😆

  2. 3 Tolo
    Februarie 19, 2016 la 11:01

    Lordul Stark avea o vorba: „tot ce spune un om inainte de „dar” e o minciuna”.

    Dar eu ma bucur ca ai avut inspiratia de a ne dezvalui faptul ca esti omul varanului. Asta spune multe despre tine. Si chiar nu ma mai mira acum faptul ca nu reusesti sa intelegi ca fcsp nu e Steaua.

    Echipa de fotbal Steaua Bucuresti a fost sapata si trimisa spre desfintare in 2003. Vinovat e ciobanul, adica puscariasul care si-a facut echipa si a furat locul Stelei in liga 1. Ca ultras fcsp-ist, sunt sigur ca tu cunosti faptul asta. Si atunci te-as ruga sa nu mai vorbesti despre Steaua, cand faci referire la fcsp. Ok? Multumesc.

  3. 4 Sam Murray
    Februarie 19, 2016 la 12:59

    Simpatic ești, ”adevăratule”… Tu chiar crezi că o să-mi pierd timpul explicându-ți ceva ce nu poți pricepe? Te-aș ruga să te iei în bețe cu alții, prin alte părți. Ok? Mulțumesc.

  4. 5 Lucky
    Februarie 19, 2016 la 14:12

    Tolo (Adrian, bănuiesc),

    Tu ştii ce-a făcut taică-su lui Toshiro pentru Steaua?

  5. 6 Eu
    Februarie 19, 2016 la 14:28

    de infiintat sigur nu a infiintat-o. asta a fost sarcina lui nicolae ceausescu, „in fifti uan or fifti tu” 😀

  6. Februarie 19, 2016 la 14:51

    Ahahahahahahahaha! Auzi, Toshiro, omul Varanului! E de antologie, sa n-am ambitie! E ca si cum ai zice ca Sumudica e stelist! 😆

  7. Februarie 19, 2016 la 21:08

    Chiar, cu ce se mai ocupa in zilele noastre labagiii fara viata din Peluza Sud? Tot pe la meciurile de baschet/polo/pingpong isi varsa naduful?

  8. Februarie 20, 2016 la 04:45

    Legat de subiect, mi se pare cam fortata comparatia. Unu la mana, latrinistii stiau de un an si jumatate ca trebuie sa-si mute sandramaua. Doi la mana, pe stadionul Stelei nu prea are cine sa joace, in afara de Steaua. In schimb sunt convins ca hardughia varanului poate fi valorificata, ocazie cu care mai incaseaza si statul niscaiva bani din cei 60.000.000 de euroi din care pana acum s-au recuperat in jur de 1 (un) procent. E dreptul slugoilor sa puna mana de la mana, sa faca o cheta publica intre milioanele de sustinatori si sa se prezinte la licitatie, sa recupereze averea bietului profesor. Pana atunci – impachetarea, baieti! Va ajuta Badea la carat, ca e musculos.

  9. Februarie 20, 2016 la 06:27

    Shab, legat de subiect, e o intoxicare teribila ce zici tu: prima somatie/notificare/instiintare plm, cum vrei sa-i zici, din partea ANAF, a venit luni sub forma unei descinderi in forta, la intimidare, la care s-a adaugat impunerea unui termen absurd de cinci zile, ceea ce constituie un abuz grosolan al statului impotriva unei firme private care, culmea!, are si datoriile catre acelasi stat platite la zi!
    Cat despre acel prejudiciu, evident supraevaluat in opinia mea, dar nu despre asta vorbim, slugoiul de Je ar fi dispus fara rezerve sa contribuie la o colecta intru stingerea datoriei respective, ba chiar s-a gandit la asta cu vreo ora inainte sa postezi tu ideea, dar nu va obliga pe nimeni sa-l creada, oricum n-are importanta.
    Important e ca, daca tot vorbim de prejudicii, de furt din buzunarele unor oameni, dintre care multi s-au imbolnavit si destui chiar au murit, avem in dreptul Basaului si-al acolitilor sai unul de aproximativ 10.000.000.000 de euro!
    Dar sa-ncercam sa lasam mizeria deceniului portocaliu care va ramane in istorie ca unul negru, poate mai ceva ca obsedantul, revenind la speta in cauza: face si Hansi o treaba decenta si remarca „abordarea heirupista” a ANAF in cazul Antenelor, iar dobitocimea feisbucista sare la gatul lui – si ma mai contraziceau unii si-altii cand declaram ca acesti cretini autointitulati tineri frumosi si liberi sunt manipulati, dezinformati si atat de slab pregatiti incat eu, de pilda, nu i-as angaja nici sa-mi care lada cu scharfuri!

  10. 11 Sam Murray
    Februarie 20, 2016 la 23:44

    Bre, Shab, poate comparația dintre cele două cazuri e cam forțată, nu zic nu. Ceea ce am vrut să evidențiez e lipsa de logică a celor ce, teoretic, ar trebui să aibă grijă de banul public.
    În cazul Antenelor, tu spui că se știa de un an juma` că trebuie să elibereze ringul. Nu știu, iau și eu de bun ce-mi spui. Dar, dacă tu ești ”convins că hardughia varanului poate fi valorificată”, de ce mama naibii nu s-a făcut nimic în aceste peste 500 de zile. Ai auzit de vreo evaluare, ca să știm cum stăm: se acoperă cele 60 de milioane, mai tre` să vină Varanu` cu ceva de-acas`, sau mai tre` să primească vreun rest? Nu știu cum e legea, dar tare mi-e că fără o astfel de evaluare tot Varanul e proprietar… Chiar și așa, ai auzit de vreun anunț de scoatere la licitație? Și, la urma urmei, de ce să vândă statul clădirea? Dacă e proprietar, cred că e mai câștigat să ia an de an chirii babane și să rămână și cu căsoiu`.
    Cât despre Ghencea, dacă ”nu prea are cine să joace, în afară de Steaua lui GgB”, e clar că trebuie ajuns la un compromis: decât 0 lei încasări, mai bine o înțelegere cu scriitorul de opere științifice, oricât de antipatic ne-ar fi. Un parteneriat pe termen lung în condiții care ar putea fi astea: GgB reface stadionul, iar banii investiți vor fi considerați chirie pe folosirea stadionului și a… siglei și denumirii. Cu atât mai mult cât MApN nu-și permite să întrețină o echipă în prima ligă.
    În plus, orice s-ar zice, continuatoarea Stelei din 1947 e Steaua Păuneștilor din 1999, preluată de GgB în 2003, așa cum toate echipele celelalte sunt variante privatizate ale celor existente în 1989. Diferența e că Steaua e singura profitabilă și GgB e singurul patron care poate fi muls. Ce să ceară CS Dinamo de la Rin-Tin-Tin, sau CS Rapid de la Valerka? Și putem discuta la nesfârșit…

  11. 12 Sam Murray
    Februarie 20, 2016 la 23:56

    Dawson, ce mă fac? Că eu, om al Varanului, am avut și alți șefi…
    Cât a fost Laci-bácsi ministru, am fost omul bozgorilor, nu? Sub Nuți am fost, evident, băsist, iar sub Dragnea pesedist. Traseist, ce mai… 😀

  12. Februarie 21, 2016 la 10:17

    Eu cred c-ai devenit „om al Varanului” si din cauza ca nu te-ai alaturat corului de inconstienti care glorifica abuzul ANAF – ca fapt divers, cam aceiasi injurau de numa’ fix ANAF acum mai putin de un an pentru ca „le strica distractia” hipsterilor pastilati mancatori de alge aflati in deja traditionala minivacanta de 1 Mai la mare! 😀
    Altfel, revenind la chestiuni „serioase”, te-ai uitat la Dinamo cu Chiajna aseara? Intreb pe bune, ca eu m-am uitat la Sissi, filmul cu Romy Schneider! 😉

  13. 14 Sam Murray
    Februarie 22, 2016 la 08:43

    Și-aici e prezentă soacră-mea… 🙂
    Aseară mi-a dat telefon să-mi bată obrazul că n-am trecut pe la ea să mă achit de promisiune. Ce crezi c-a pățit? Nu mai prinde Antena 3! 😀 Îmi zice sâmbătă: ”Ne-au scos Antena 3 din program? Dar Antena 1 cum de se prinde?” Am încercat să-i dau indicății prin telefon cum să-i dea o resetare decodorului, dar cum ea nu vede bine… Îi promisesem că trec să dreg buba, dar am avut sarcină să plimb fiara, așa că o să mă duc azi.
    Un lucru e însă clar: alt om al Varanului, nu poate fără Badea și Gâdea… 😉 Și Ciuvică…


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Ovidiu pe CLARICE
Dawson pe CLARICE
Dawson pe A DRAC` POLITICHIE…
Sam Murray pe A DRAC` POLITICHIE…
Dawson pe A DRAC` POLITICHIE…

