03
Noi
15

POZĂ DE COLECȚIE


Noi ne dorim anul ăsta să câştigăm titlul. Avem dreptul să visăm. Dacă visăm, realizăm. – Mircea Rednic, antrenor cu bac și licență Pro, 1 octombrie 2015.

Este inadmisibil și rușinos să pierzi cu 5-1 pe teren propriu! Dar chiar dacă am pierdut, tot am încredere în jucători și le voi da șanse în continuare. – același, 2 noiembrie 2015. Dă-le, Strâmbule, dă-le șansa să se facă de râs tot mai des…

5 Responses to “POZĂ DE COLECȚIE”


  1. Noiembrie 3, 2015 la 11:58

    Si, daca portarul dinamovist Iustin Popescu nu prindea o zi mare, pustii lui Hagi mai dadeau cateva boabe!

  2. 2 Lucky
    Noiembrie 3, 2015 la 14:21

    Nu pot să nu-mi reamintesc alte perle:

    „Păi bă Hagi, dacă eşti distrus stai acasă, nu mai veni la Steaua.”

    „Daca nu-l baga pe Radoi fundas la marcaj, el trebuie sa plece. Daca nu ma asculta, sa plece si gata. Eject. Ii dau banii inainte pe un an si la revedere. Cand era Olaroiu ii ziceam: «ba Oli hai sa intre ala» si ma asculta”

    „Accept prima data pentru ca e nasul meu, dar a doua oara nu mai accept bataie de joc. Mi-e jena de familie, dar a doua oara nu mai face.”

    „Respectul intre oameni conteaza cel mai mult. Cand patronul iti cere, asa faci. Eu ii dau lui 400.000 pe an, nu el mie. Asta e supararea mea. Cu Oli vorbeam si asa facea. Si Zenga, si Protasov cand am vrut ceva au facut asa. Nu mai am nevoie de nimic, nici de fotbal, nici de Liga Campionilor, vreau sa fiu respectat pe banii mei.”

    „Nu-l veti mai vedea pe Radoi decat fundas de marcaj. Nu-l baga, Hagi trebuie sa plece. N-are ce cauta Rada acolo. I-am spus, Ovidiu Petre e mai bun la mijloc decat Radoi, iar Radoi e mai bun fundas ca Rada. Deci care e logica? Goian cu Radoi fundasi la marcaj, Ovidiu Petre la mijloc, asa trebuie sa inceapa echipa, pentru ca asa vreau eu. Daca vrea, bine, daca nu, sa ma lase in pace”

    „Hagi e un rege vagabond”.

    „El a pozat într-o victimă perfectă, atîta talent de victimă n-am văzut în viaţa mea. Lumea îl iubeşte necondiţionat, nu trebuie să se justifice. El a vrut astfel să mă distrugă pe mine, să distrugă imaginea mea. Cea mai mare durere a mea a fost că a spus că el a avut grijă de mine şi că eu mă folosesc de oameni. Toată viaţa lui nu va avea un prieten cum i-am fost eu. Bate cîmpii! Aş fi tîmpit să cred că oamenii mă vor iubi mai mult pe mine decît pe el, dar nu poţi să-mi iei demnitatea. A vrut să mă execute, am văzut un talent de escroc internaţional, de mare parşiv, că jignesc gloriile Stelei, l-a învăţat cineva să spună asta. Hagi are caracter zero, caracter murdar. Am eu nevoie să fiu curtean la rege? Aveam nevoie să joc teatru în faţa lui?“

    „Hagi are caracter zero“

    „Hagi vroia să mă nenorocească cînd strîngea semnături să mă îndepărteze de la Steaua, i-am mulţumit că mi-a făcut un bine, cu ocazia aia am luat acte de la Viorel Păunescu de şase milioane pentru ce investisem la Steaua. Mai rău pe pămînt nu s-a văzut, ca naşul să încerce să-l distrugă pe fin“

    „Ca antrenor nu poate să fie nici măcar soldat, pentru că e sălbatic, nu se poate înţelege cu oamenii“

  3. 3 Casillas
    Noiembrie 5, 2015 la 10:04

    Ce-ai facut Lucky? Ai colectionat de-a lungul timpului declaratiile ciobanului pitecantrop? 🙂

    Singura adevarata e ultima, Hagi nu este si nu va fi antrenor. Nu va imbatati cu apa rece, nu a aratat nimic nicaeri, faptul ca are niste victorii acum cu aceasta echipa numita „Viitorul” reflecta starea jalnica in care a ajuns fotbalul romanesc. Daca a ajuns o echipa de pusti care a ramas in Divizia A prin balturi ordinare sa domine campionatul e grav de tot.

  4. 4 Lucky
    Noiembrie 5, 2015 la 11:23

    Nooo, le ţin minte „datorită inteligenţei mele naturale”, cum ar fi zis Švejk.

    Cu Hagi ai parţial dreptate, în sensul că oriunde altundeva decât la clubul lui probabil că nu ar face performanţă pe termen lung.

    Nu ai dreptate când spui că nu a arătat nimic pe unde a fost. A arătat un mare talent de depistare a talentelor şi, apoi, curaj în promovarea lor. Eu sunt convins că ştie mult fotbal şi are un ochi extraordinar la jucători (şi nu doar la tineri: Ion Filip, Aganovici, Cernat sunt peste toţi mijlocaşii Stelei).

    Viitorul nu înseamnă nimic în sine. E un club care are rolul de vitrină pentru adevăratul merit al lui Hagi: Academia. Acum e nivelul jos, e Viitorul sus. Peste 7-8 ani, Viitorul va fi sus exclusiv datorită fotbaliştilor care vor fi produşi de Academie.

    Ştiu foarte bine ce se întâmplă acolo. Este o dictatură a lui Hagi, nimeni nu comentează nimic, sunt anumite consecinţe penibile ale lipsei oricărei cenzuri (promovarea jenantă a lui Ianis; presiunea uriaşă pusă pe toţi colaboratorii; reacţiile din timpul meciurilor şi antrenamentelor), dar această dictatură va produce nişte rezultate care vor ridica fotbalul românesc.

    Altfel, Hagi:
    – nu are 1 cent datorii la stat,
    – nu are măcar 1 litigiu cu foşti jucători sau alte cluburi;
    – banii sunt la zi;
    – are o investiţie de peste 15 milioane euro în Academie – a cumpărat un câmp şi a dezvoltat ceva aproape fabulos, la nivel de România, nu s-a rugat la nicio autoritate, la niciun minister, nu a luat nimic de-a gata, a făcut totul de la zero, singur. Stă în casa lui.
    – are o Academie cu cel puţin 20 de specialişti la nivel top, condiţii de antrenament, masă, recuperare, cazare;
    sistem de scouting supereficient;
    – are copii care îi vor aduce multe milioane de euro în următorii 10 ani.
    – are la obiectivul său SECUNDAR (Viitorul) rezultate superioare colosului istoric numit Steaua. Nu e posibil ca la o echipă cu salarii de 3 mii pe lună să joace fotbalişti mai buni post/post decât la Steaua.

    Da, a făcut câteva aranjamente când era în C şi B, în sensul că au lăsat-o unii mai moale (Steluţa noastră a luat 2 campionate aşa, în 2004 cu Naţional, în 2005 cu Vaslui). A beneficiat de mizeria de la Steaua, care i-a cedat grosolan un meci decisiv. Dar astea mi se par un preţ infim pentru ce se construieşte.

    Hagi nu e antrenor, e mult mai mult decât atât.

  5. 5 Casillas
    Noiembrie 5, 2015 la 13:37

    Lucky, de acord ca are ochi la jucatori tineri. Insa cum bine ai remarcat, are un orgoliu nemasurat care i-a daunat si in careiera de jucator si ii dauneaza si acum in cariera de antrenor. E de apreciat si laudat insa ambitia lui de a face ceva. Eu sper sa reuseasca si sa produca cu Academia lui jucatori de valoare reala, ca pana acum nu a prea fost cazul.


Lasă un răspuns

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba

Comentarii recente

Unlucky pe ÎNTĂRIRI
Sam Murray pe REGULAMENTE ȘI BRICHETE
Dawson pe REGULAMENTE ȘI BRICHETE
dfcd@jhdhjds.ro pe MÂNDRI CĂ SUNT FRUSTRAȚI
Unlucky pe MÂNDRI CĂ SUNT FRUSTRAȚI

