24
Oct
15

RUȘINE


Bre, mi-e rușine rău… Cum naiba de am fost așa chior (?!?)  să nu simt că am trăit într-o nouă iepocă de aur? Să nu văd eu că în cei zece ani pe care cu mândrie îi numim „era Băse” am parcurs o distanță uriașă și am făcut minuni. Păi, deh, dacă am fost bine conduși… E drept, am o scuză, eu n-am  văzut de la altitudinea de la care poți să vezi în mod egal poporul român și instituțiile statului român. Ca El, noul Cârmaci… Și, chiar dacă era cât pe-aci să-mi scot cușma și să mă plec în fața marelui om politic, tot el îmi atrage atenția că, în ciuda progresului uriaș, instituțiile încă sunt mult sub aspirațiile, determinarea și capacitatea poporului român de a fi un popor european. Așa că… gata! Înstituțiile trebuie să ajungă la nivelul poporului. Or fi ele specifice unei democrații, dar nu funcționează așa cum ar trebui. V-o spune El, cel care ne-a băgat. Ne-a băgat în UE. Păi, dacă nu semna el tratatul de aderare, acu` eram și noi la coadă la blidul cu mâncare, alături de musulmanii ce tânjesc după Almania. În schimb, semnătura Marinarului înseamnă pe termen lung o garanție de prosperitate pentru noi și o garanție că niciodată vremurile trecute ale comunismului nu se vor mai întoarce.

Să mai lungim vorba, ăla a fost momentul de boltă al politicii externe a partidelor de tranziție, cum modest afirmă El. Numai că… gata și asta! A venit timpul schimbării și în clasa politică. Dar nu de tot, că e păcat să plece taman EL, cu experiența acumulată în cele mai înalte funcții ale statului român, fără să o împărtășească Mișcării. Și, pun-te pe dișkuții cu alde Tomac și ceilalți pemepiști de seamă, dar mai ales…cu soția și fiicele. Greu cu tomacii, dar și mai greu cu cucoanele. Fiți liniștiți, dacă i-a convins de atâtea ori pe români să-l voteze, a reușit și cu trioul feminin. Și iată-l! Un om care nu mai vrea nimic pentru el, care vrea să ducă la bun sfârșit lupta din cei 10 ani petrecuți la Cotroceni. Că a-ngenunchiat sistemul, dar nu l-a înfrânt definitiv. Și are o datorie de onoare, să rămână alături de un partid până când vechile structuri nu vor mai influența viața și deciziile politice și economice. Nu râdeți, că așa e: Mișcarea e singura capabilă să-și urmeze Cârmaciul…

Ca orice catindat la șefia unui partid, El are pregătită o moțiune. Nu, nu “România puternică – România Social Democrată”, cu care a ajuns președinte PD. Nu , bre, și cu asta s-a terminat. Și ca să nu mai avem neclarități – o fi stânga, o fi dreapta? – i-a zis simplu: ”România Mea”, pentru că România nu e a noastră, nici a urmașilor noștri, nici a urmașilor urmașilor noștri, ci a Lui. Să priceapă și… domnișoarele de la actualități…

S-a dus Tribunul… Dar a rămas El, Patriotul, Naționalistul Alfa. Că  românii nu sunt cu nimic mai prejos decât nemții, francezii sau belgienii. Trebuie ca românii să redevină mândri de ei, să nu ne mai fie rușine să vorbim de patriotism, pentru că a fi patriot înseamnă a-ți apăra țara în orice condiții, cu tot cu sufletul și toată forța ta și când nu se poate trece peste tine, apoi nu poate trece nici Germania și nici Franța.

Ei, spuneți și voi, cine să-i reziste unui asemenea leader maximo? De-aia numele partidului a fost schimbat încă înainte de a se cunoaște ce va fi la Congres. Tot așa și sigla, mărul a devenit… inimă, iar PMP… MP. De-aia a și fost Băse singurul competitor. La ”comuniștii” de la PSD a fost la fel, dar acolo a protestat însuși șeful tineretului PSD-ist. La ”anti-comuniștii” Mișcării n-a mișcat nimeni în front. Vot prin ridicare de mână… Democratic… Cum vota Matrozul pe vremuri. La ședințele Partidului. Ale partidului unic… Ăsta să fie viitorul pe care ni-l dorim? Supunem la vot. Hai, sus mâinile! Pardon, sus mâna…

N.B. În cele de mai sus, pentru o cât mai mare autenticitate, am reprodus in extenso fragmente din magistrala expunere urbi et orbi a noului și eternului Traian… Hă-hă-hă!

1 Response to “RUȘINE”


  1. Octombrie 25, 2015 la 11:48

    Am avut mereu si vom avea boala pe Traian… 😀


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

corsicanus spurkatus… pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Ovidiu pe DE LA 0-0 LA 1-1
Ovidiu pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


