09
Oct
15

ÎNCOTRO?


Mă pregăteam să-i răspund lui Lucky, să-i spun părerea mea despre Păunești și Steaua, dar n-aș fi făcut decât să repet ce a zis ”porția”. Așa văd și eu lucririle.

După 6 titluri consecutive (o, tempora…), Steaua magnaților păunești sărăcise. A fost nevoie de banii lui GgB, vorba aia: ”De haram au venit, de haram să se ducă”. Numai că, propulsat brusc la stadiul de vedetă a zilei, panarama din Pipera a luat-o razna, i s-a urcat la cap, a devenit măscăriciul auto-distrugător. Cu puțină minte ar fi făcut lucrurile clare de la început. Cât mă costă aia, aia, aia? Atât! Poftim, de azi înainte eu sunt Steaua. Succesele ulterioare au adus bani  buni, dar au și destupat mințile unor tălpani, care au mirosit o sursă sigură și permanentă de câștig fără efort. E singurul caz în care s-a întâmplat așa ceva, la celelalte echipe, privatizate și ele, de ce nu există tămbălăul ăsta? Pentru că ele nu pot aduce niciun profit proprietarului inițial, fie el minister sau altceva.

Așa am ajuns să acceptăm răul cel mai mic. Există vreun patron pe la altă echipă pe care l-ați dori la Steaua? Vrem un Copos, un Turcu, un mason, un sacagiu, un vânător de elefanți? Ce au obținut magnații Porumboiu sau Niculae? Nimic, pentru că totul e o făcătură. Vaslui, Giurgiu, echipe cu o mână de suporteri… Dar Steaua e altceva. E simbol național. Dacă nici GgB n-a reușit să ne doboare, păi, bre, suntem tari… Și așa o să fim mereu, cu sau fără GgB, în Ghencea sau aiurea. A propos, mi-aduc aminte de niște proiecte de modernizare ale stadionului, după ce GgB a cerut concesionarea pe o perioadă mai lungă. Unele erau superbe. S-a ales praful de ele, Ghencea se degradează pe zi ce trece și noi o dăm înainte cu ”FCSB nu e e Steaua”, ”Steaua e CSA”, ne împărțim în ”adevărați” și ”cetățeni”, steliști și fecesebiști, boicotăm, ne umflăm în pene: ”Steaua suntem noi”… Bine, bine, dar încotro o luăm? Ne-ajung banii de drum?

4 Responses to “ÎNCOTRO?”


  1. Octombrie 9, 2015 la 12:19

    Deci da: imi plac pozele si-s convins ca si proiectul in cauza e meserias, dar ma asteptam sa vii cu mai multe detalii grafice… Poate pe mail? 😉

  2. 2 Sam Murray
    Octombrie 10, 2015 la 07:41

    Ți-am zis, mi-a arătat cineva câteva proiecte acum câțiva ani, când GgB ceruse concesionarea stadionului. Era perioada entuziasmului public – lumea venea la meci, în Piața Universității, îi cerea să urce pe Maybach… Pe net nu am găsit prea multe imagini ale proiectele, așa că n-am cine știe ce. Printre cele văzute, cred că era prin 2006-7, unele prevedeau acoperirea tribunelor, iar unul chiar mărirea tribunelor, ca să încapă 40.000 de spectatori. Cel mai mult mi-a plăcut un proiect (posibil să fie chiar cel din pozele atașate în articol) în care exteriorul eraluminat în roșu și albastru noaptea. Mi-aduc aminte și de un proiect de construire a unui nou stadion în Voluntari sau Chiajna, nu sunt sigur. Și, desigur, zvonurile că va face stadion în Pipera. Rămân la părerea că Ghencea trebuie să rămână ”casa” noastră, dar mi-e teamă că, în cazul că se vor împăca părțile, singura soluție solidă e reconstrucția totală, ca în cazul Arenei. Dar nu cred că GgB mai are forța financiară (și cheful…) de a face așa ceva. A, dacă ”adevăraților” le-ar veni mintea la cap și ar umple din nou stadionul la meciuri, poate… Deși mi-e că urmează o perioadă de sărăcie în fotbalul nostru, cu scăderea drastică a investițiilor și, implicit, a valorii campionatului.

  3. Octombrie 10, 2015 la 17:44

    Maitre, am facut un calcul simplu – sau simplist, fie. 😉 – si avem de investit aproximativ 20M iepu pentru a ne bucura de stadionul ala din poze.

  4. 4 jeromelebanner
    Octombrie 18, 2015 la 22:02

    Ovidiu, ai vazut ce fatza de nevinovat are antrenorul nostru?


Lasă un răspuns

FCSB

”Gigi Becali a continuat activitatea cu echipa asta. El n-a preluat FCSB, a preluat Steaua” – Ilie Dumitrescu

E echipa la care am crescut, am câştigat campionate şi am jucat finală Champions League. Pentru mine, asta este Steaua, care e acum din Liga 1. Nu s-a desfiinţat niciodată! Ce rost are să spunem că e altă echipa? A avut continuitate.” – Dan Petrescu

Comentarii recente

Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Ovidiu pe DE LA 0-0 LA 1-1
Ovidiu pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
Dawson pe ALI-BEC al lui BEC-ALI
fekete istvan pe DE LA 0-0 LA 1-1

STEAUA, ROMANIA`S BRIGHT STAR

http://www.fifa.com/classicfootball/clubs/club=1914834

Urmează..

AL 27-LEA, DESIGUR...

Ce fu, lună de lună

Despre ce-i vorba


